Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 11:58:51

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: gevoelens uiten.
BerichtGeplaatst: 07-03-2005, 14:57:16 
Elf
Elf

Ik heb een vraagje aan iedereen..... ! :lol:

Kunnen julie makkelijk je gevoelens uiten face to face bij iemand.. ?

Ik ben er zelf zo ongeloofelijk slecht in !! ik kan wel m'n gevoelens uiten bij m'n vrienden maar bij me ouders bijv weer helemaal niet ( ook nooit echt behoefte aan )
En als het serieus word met een meisje.. kan ik absoluut niet vertellen wat ik voor der voel krijg het er gewoon niet uit ofzo...

In het algemeen hebben jongens dit volgens mij vaker dan meisjes... dus dames HELP !! wat kan ik er aan doen ?? :lol:

Mijn leven had namenlijk heel anders geweest nu als ik het wel had gekunt :lol:

liefs roy

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 07-03-2005, 15:04:12 
Reus
Reus

Ik heb het ook.
Via sms of mail gaat dat wel een stuk beter.
Ik kan het alleen als ik iemand helemaal vertrouw.
Het is een stukje zelfbescherming denk ik.
Al moet ik zeggen dat het beter gaat dan voorheen. Je moet het leren denk ik.
Door gewoon te doen. Probeer het dan eerst eens via sms, mail of zoiets.
Dan kun je het daarna gewoon een keer zeggen. Want eigenlijk heb je dat al eens gedaan, dus ze kijken er niet raar van op.
Snap je?

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 07-03-2005, 15:10:21 
Elf
Elf

Amanda schreef:
Ik heb het ook.
Via sms of mail gaat dat wel een stuk beter.
Ik kan het alleen als ik iemand helemaal vertrouw.
Het is een stukje zelfbescherming denk ik.
Al moet ik zeggen dat het beter gaat dan voorheen. Je moet het leren denk ik.
Door gewoon te doen. Probeer het dan eerst eens via sms, mail of zoiets.
Dan kun je het daarna gewoon een keer zeggen. Want eigenlijk heb je dat al eens gedaan, dus ze kijken er niet raar van op.
Snap je?

ja ik snap het maar via sms ben ik echt heel makkelijk... maar daarna nog eens face to face :?: lukt gewoon niet pas nog werd ik er eigenlijk toe gedreven om het gewoon te zeggen die gene wachte er ook echt met smart op dus dan denk je nou makkie toch je zegt het altijd goed...
maar toch presteerde ik het er om er omheen te lullen :roll:
En tja toen liep het anders af dan gepland :cry:

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 07-03-2005, 15:40:39 
Reus
Reus

ik denk dat het wel komt als de right person voor je staat.. dat je denkt, ja jij mag echt ALLES van me weten.. 't zelfde geld voor mij.. ik lijk misschien open. maar ik benzo gesloten als een vuistje 8)

(ps: trouwens kan dit niet in een ander topic?? modje?)

Berichtenonderwerp: Re: gevoelens uiten.
BerichtGeplaatst: 07-03-2005, 16:25:46 
Reus
Reus

Ik kan het wel heel goed, vroeger niet hoor :)

Maar ik heb het geleerd doordat ik gewoon puur mijzelf ben nu. Als je sterk in je eigen waarheid gelooft, wie je bent en hoe je je voelt, kun je je gevoelens delen zonder bang te zijn dat iemand jou daarop kwetst. Trouwens, dat zegt meer over die persoon dan over jezelf ;)

Ik heb nu zoiets van : Als jij mij uitlacht of belachelijk maakt omdat ik dit of dat heb meegemaakt en mij daarom zo voel, dan zoek je het maar lekker uit, want dit gevoel hoort nu bij mij

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 07-03-2005, 17:58:33 
Elf
Elf

carina schreef:
Ik kan het wel heel goed, vroeger niet hoor :)

Maar ik heb het geleerd doordat ik gewoon puur mijzelf ben nu. Als je sterk in je eigen waarheid gelooft, wie je bent en hoe je je voelt, kun je je gevoelens delen zonder bang te zijn dat iemand jou daarop kwetst. Trouwens, dat zegt meer over die persoon dan over jezelf ;)

Ik heb nu zoiets van : Als jij mij uitlacht of belachelijk maakt omdat ik dit of dat heb meegemaakt en mij daarom zo voel, dan zoek je het maar lekker uit, want dit gevoel hoort nu bij mij

Liefs Carina ;)

Daar heb je helemaal gelijk in carina.. maar toch op 1 of andere manier kan/durf ik het niet te uiten.. ben zelf heel makkelijk en ik voel me eigenlijk zelden tot nooit gekwetst dat komt omdat mij bijna helemaal niks intreseert wat mensen over me zeggen... als iemand mij niet mag.. tja dan niet !!
Ik zou andere ook nooit veroordelen of de grond in trappen ongeacht leeftijd/uiterlijk/achtergrond..

Maar toch kan ik me niet uiten bij bepaalde mensen..

Een goed voorbeeld van een poosje geleden ..... :

Een meisje die ik heb leren kennen in spanje.. leuke tijd gehad met haar daar en in Nederland ging dat nog 2weekjes door... daarna ging het ff iets minder omdat ik hier ook een vriendin had :oops: maar het ging toen ook fout omdat ik mijn gevoelens niet kon vertellen :cry:
Ze kreeg toen een vriend.. en met me eigen vriendin ging het uit..
Ik prate vaak met haar en ze vroeg zich af waarom ik het niet gewoon gezegt had tegen haar.... tja dat kan ik dus niet..

Toen het uit ging met haar vriend zijn we gelijk wezen stappen en het was weer het zelfde als op vakantie.
Dat ging maanden zo door maar we hadden niet "echt" iets dat komt weer omdat ze dacht dat ik niet echt iets wou.. en ik kon het WEER niet vertellen..

op een gegeven moment werd het toch wat serieuzer en ik zag haar paar keer per week.. en we sliepen vaak bijelkaar...
Maar toch hadden we nog steeds niet echt iets :cry:

Het weekend daarna deden we uit het niets heel afstandelijk en iedereen zei tegen me je moet het er gewoon vertellen want zei weet het ook niet meer... heb het nooit gedaan die avond want het lukte weer niet :cry:
Zoende toen met der zusje :oops: en vanaf die dag is het helemaal omgeslagen...

Voel me nu zo stom hé !! het is zo lief en echt ongelooflijk mooi meisje en ik vern**k het gewoon :twisted:

En zoiets heb ik dus al mijn hele leven :?

BerichtGeplaatst: 09-03-2005, 18:22:06 
Groentje
Groentje

he, ik heb zelf geen moeite met het uiten van mijn gevoel. Wil ook altijd graag dat mensen mij begrijpen dat mensen mij niet verkeerd begrijpen.
maar das weer een heel ander probleem. vind het ook niet erg om mij kwetsbaar op te stelln

maar ga is bij jezelf naar roy waarom je niet je gevoel kan uiten, iets blokkeert je maar wat. probeer is dicht bij je gevoel te komen. ga eens rustig zitten en kom dicht bij je gevoel laat gevoel binnen komen, sta er open voor

vind het zelf altijd erg fijn als iemand zijn gevoel kan uiten sommige mensen zijn zo gesloten.

BerichtGeplaatst: 09-03-2005, 18:47:17 
Elf
Elf

kimmy schreef:
he, ik heb zelf geen moeite met het uiten van mijn gevoel. Wil ook altijd graag dat mensen mij begrijpen dat mensen mij niet verkeerd begrijpen.
maar das weer een heel ander probleem. vind het ook niet erg om mij kwetsbaar op te stelln

maar ga is bij jezelf naar roy waarom je niet je gevoel kan uiten, iets blokkeert je maar wat. probeer is dicht bij je gevoel te komen. ga eens rustig zitten en kom dicht bij je gevoel laat gevoel binnen komen, sta er open voor

vind het zelf altijd erg fijn als iemand zijn gevoel kan uiten sommige mensen zijn zo gesloten.

bedankt kimmy voor je advies :wink: ben opzich niet zo gesloten alleen bij bepaalde onderwerpen :cry:

Maar ik ga er aan werken :wink:

liefs roy

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00