Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 04:53:51

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25-02-2005, 20:26:15 
Kabouter
Kabouter

Merry Meet allemaal.

Ik zit met een vraag :) En ik hoop dat jullie mij een stapje verder kunnen helpen in mijn antwoord.

Mijn ex-vriend, is nog steeds een onwijs goede vriend van me. Onze relatie is nu inmiddels 3 maanden over. We hebben veel contact via msn, telefoon en af en toe zien we elkaar eens. Hij woont 150 km van mij vandaan. (even korte info).

Ik ontdek steeds meer dingen tussen hem en mij. Maar dan niet bij hem , maar bij mij. Ik zal vandaag als voorbeeld nemen, want vandaag was het gevoel enorm sterk. Ik werd heel vroeg wakker, en ik dacht: Wie wordt er op dit moment wakker? (niet voor mezelf, maar ik wist dat iemand anders die dicht bij me stond wakker werd, met een onrustig gevoel.) Ik draai me maar gewoon weer om, en slaap verder. Ik werd een paar uurtjes later wakker, en ging naar beneden. Eenmaal beneden, moest ik aan hem denken (mijn ex-vriend) en ik zag zijn gezicht voor me, verdrietig. Ik probeerde zijn gezicht beter voor me te krijgen. En met dat ik dat deed, kreeg ik een onrustig gevoel. Een gevoel dat ergens diep in iemands hart schuild, niet aan de oppervlakte dus, maar het drijft eronder. Ik zie zijn gezicht nog steeds voor me, en voel wat hij voelt. (ik heb dit nagevraagd aan hem, en precies wat ik doorkreeg bij hem, zo voelde hij zich ook). Ik heb daarna mijn gedachten aan hem even laten varen, en later kwam hij weer in mij op, en ik kreeg weer die gevoelens. Het was niet vervelend om te voelen, maar meer zo van: O dus zo voel jij je vandaag....

Wat was dit?? Hoe kan dit, zomaar zonder stem, gezicht of foto?? Zou iemand mij hier een stapje mee verder kunnen helpen? Ik heb dit soort dingen steeds vaker, en heb er al eens iemand mee kunnen helpen in de afgelopen weken. Het voelt heel goed. Want ik heb bijvoorbeeld mijn ex-vriend ook gebeld aan het eind van de dag, want hij wilde blijkbaar zijn verhaal kwijt.

Alvast bedankt!

Liefs Antoinette

BerichtGeplaatst: 25-02-2005, 23:34:23 
Groentje
Groentje

Hoi!

Misschien zitten jullie in dezelfde zielengroep, waardoor je elkaar zo goed aan kan voelen? Ik weet niet of je je daar al eens wat meer in verdiept hebt, maar misschien heeft het daar mee te maken?

Liefs, Joey

BerichtGeplaatst: 26-02-2005, 19:30:28 
Kabouter
Kabouter

dit herken ik wel, heb ik ook wel gehad met mijn ex. tegen iedereen zei hij dat hij er niet mee zat, maar ingedachten zag ik hem huilen. NU 2 ,5 jaar later heeft hij het nog veel over mij (dit hoor ik via een vriendin van mij ). Wat ik heb gedaan om hem te helpen is een witte roos visualiseren en daar al jou gevoelens en veel liefde instoppen en in gedachten aan hem geven... cilia

BerichtGeplaatst: 26-02-2005, 20:08:32 
Groentje
Groentje

hoi,hoi

Ik herken ook heel veel uit je verhaal.
Ik heb dit zelf ook met mijn ex,wij zij nu bijna twee jaar uit elkaar...
Ook al zegt hij dat hij zich goed voelt, ik weet beter.
Ik voel meteen aan als er iets gebeurt is of als hij verdrietig is, dan bel ik vaak even op.... En bingo!
Ik weet niet of dit met de zielengroep te maken heeft..., kan best hoor!

Wel is het zo dat ieder mens koorden slaat naar mensen die hij ontmoet en dat die zich vast hechten aan de aura van de ander.
Door deze koorden geef je over en weer energie aan elkaar, meestal onbewust, soms ook bewust...
Hierdoor blijf je een band met elkaar hebben ook al zie je iemand niet of heb je hem al maanden niet gesproken.
Dit kan verklaren waarom jij voelt als hij wakker wordt, of wanneer hij aan je denkt. Sommige mensen voelen deze koorden gewoon heel duidelijk.

Je kunt deze koorden ook proberen weg te halen, wanneer je hier behoefte aan hebt.
Maar wanneer de ander je niet los wil laten: slaat het koord naar jou zich weer opnieuw.

Wanneer je er geen last van hebt, kun je de situatie beter zo laten...
Waarschijnlijk hebben jullie nog iets te leren van elkaar, of kunnen/willen elkaar nog niet loslaten.

liefs dupke o:)

BerichtGeplaatst: 26-02-2005, 20:42:59 
Kabouter
Kabouter

Hallo!

Bedankt voor jullie reacties....
Ik koester het juist heel erg dat ik dit contact heb met hem, we zijn erg goede maatjes. Alleen voel ik hem goed aan, hij mij niet op de manier zoals ik dat bij hem doe. Hij vind het wel heel prettig dat ik hem zo aanvoel. Hoeft hij niet alles uit te spreken zeg maar.
Maar ik denk dat hier iets anders is dan een zielemaatje, ik weet het niet.
Ik zit er zelf ook nog erg veel over na te denken.
Hoe kan ik letterlijk weten wat hij voelt, ik kan op sommige momenten zelfs vertellen, wat hem bezighoud, waar hij mee zit... Heel mooi is dat.

Liefs Antoinette.

BerichtGeplaatst: 28-02-2005, 14:45:01 
Groentje
Groentje

Het is inderdaad heel maf als je erover nadenkt dat jij kan voelen wat hij voelt. Ik heb dit (nog) niet zo sterk gehad met een bekende eerlijk gezegd.

Ik heb wel iets dergelijks gehad met een onbekende. Ik was aant chatten met iemand op de site van TMF ofzo. Ik kende heel die jongen niet, maar het was wel gezellig. Op een gegeven moment kreeg ik een beeld door van een klein jongetje in een lege flat. Het was heel erg duidelijk, ik kon de details beschrijven. Ik kreeg heel sterk het gevoel dat het met de jongen op de chat te maken had.
Ik heb hem toen heel voorzichtig en met omwegen gevraagd hoe zijn leven eruit zag toen ie een jaar of 1,5 a 2 jaar was. Hij vond het eerst een vreemde vraag maar antwoordde toch. Zijn beschrijving bleek overeen te komen met mijn beelden. Ik heb hem dit heel voorzichtig verteld en dat was echt bizar. Ik wist dingen van hem die niemand de wist behalve hijzelf en zijn familie.
Zo wist ik dat hij altijd een teddybeer bij zich had met een strik om zijn nek in de kleuren groen,blauw en rood.

Dit alles gebeurde een aantal jaren geleden en ik heb allang geen contact meer met die jongen, maar ik vergeet dit 'voorval' nooit. Heeft iemand enig idee waarom ik juist bij deze jongen (zulke heldere) beelden doorkreeg?

Love Meilani

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00