Magical_Light schreef:
hee,
Mijn moeder is nu bijna anderhalf jaar geleden overleden aan kanker. Ik heb het nog steeds geen plekje kunnen geven en kan het niet accepteren. Ik mis haar, maar dan wel onbeschrijfelijk veel. Ik weet gewoon vanbinnen (klinkt vaag) dat het gewoon kan, ik weet dat het me ooit zal lukken contact met haar te leggen. Ik lees al lange tijd vanalles op internet over geesten maar heb nog steeds niets kunnen vinden wat zo zou kunnen. Eerst wilde ik uittreden om mama te zien maar dat is niet echt gelukt, toen pendelen maar dat was blijkbaar te gevaarlijk en ik ken geen mediums. Vandaag dacht ik dat telepethatie misschien wel zou werken om haar te spreken maar ik weet niet echt hoe je dit moet opbouwen. Natuurlijk wist ik allang dat geesten oproepen gevaarlijk is maar ik las vandaag op een site dat 99% van de geesten goed is en dat er geen slechte geesten bestaan alleen geesten die in de war zijn maar dat is hetzelfde als een moordenaar bv. in deze wereld. Die site zei dat het niet gevaarlijk was maar dat je het nog steeds niet zomaar moet gaan doen omdat het geen spelletjes is maar dat begrijp ik ook heel goed. Hebben jullie tips?
xxx
ps. sorry kwist niet of dit bij gevoeligheid goed staat
Innige deelneming :'(