Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 18-02-2025, 03:03:31

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15-04-2005, 08:35:13 
Reus
Reus

Anubis schreef:
toestemming? je kiest er zelf voor hoor, tis op vrijwillige basis..

Kan ik niet helemaal met je eens zijn Nuub. Toestemming is misschien verkeerd geformuleerd, maar als je overgaat heb je eerst weer wat te doen alvorens je er klaar voor bent om weer contact te zoeken met de mensen nog op aarde. Pas dan is het verstandig te gaan. Natuurlijk, ongetwijfeld kun je al eerder, maar dat kan dan grote problemen op gaan leveren.

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 15-04-2005, 09:03:53 
Reus
Reus

ik ga er ook vanuit dat je geen zin meer hebt in het aardse leven, maar dat je eigenlijk zelfs wordt aangedrongen hahahahaha

BerichtGeplaatst: 15-04-2005, 21:39:46 
ja ik heb er dan ook wat over nagedacht en heb het misschien wat verkeerd neergezet toesteming is een groot woord maar ik denk toch dat de tijd er rijp moet voor zijn.

Liefs en groetjes vanessa :wink:

BerichtGeplaatst: 13-07-2005, 13:11:45 
Reus
Reus

Anubis schreef:
nou ik hoop dat ik nooit meer terug kom. basta, dit was mn laatste keer :lol: (hoop ik)

Bij mij hetzelfde.

BerichtGeplaatst: 13-07-2005, 16:31:15 
Nimf
Nimf

die 7 sferen he, kan je ook weten in welke je zit? vast wel eigenlijk want hoe weten we anders over dat er 7 sferen zijn ja toch:)

ik zat net even te malen he...
oke,
maar als ik dus dood ga... dan wacht er iets op me, laat ik het even zo vormgeven; ik kom in een andere wereld. dan maak ik dat dus nog bewust mee als indira? dus eigenlijk heb ik mijn leven hier te leven en de 10 a 40 jaar ( even als houvast) als het denken van indira. en pas daaarna... met het begin van een nieuw leven vergeet ik alles eventueel? ( ben vooral bang door dat. dat is het enge, dit alles je leven en je denken verliezen, echt vreselijk idee)

en ik heb dat boek gelezen ( komt even niet op de titel) die beschrijft een jongen die overleden is en aan de andere kant dus *verder* leeft. en dingen te leren heeft en zelfs ook een keer naar aarde gaat om mensen te helpen. ik met mijn nuchtere verstand vond het aardig gefantaseerd..hoe denken jullie daarover?

xx indira

BerichtGeplaatst: 13-07-2005, 16:33:34 
Nimf
Nimf

en als je alles nou geleerd hebt, je bent 600 keer op aarde geweest ( omg doe dat ons liever niet aan..)
dan heb je geen doel meer! dan is alles toch op... wat gebeurd er dan? eigenlijk moet er ergens weer een circel zijn anders is het wel ongelovelijk druk hier boven ergens in het heelal.

xx indira

BerichtGeplaatst: 13-07-2005, 20:49:25 
Reus
Reus

De ziel werkt en kiest anders dan de ego.

BerichtGeplaatst: 13-07-2005, 21:29:39 
Nimf
Nimf

When I die... I shall be... terminated.
(But, I'll be back! 8)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4

Alle tijden zijn UTC+01:00