Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 04:36:36

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Gevoel Gesmoel
BerichtGeplaatst: 27-12-2004, 10:01:12 
Reus
Reus

Echt af en toe (of redelijk vaak) heb ik het helemaal gehad met dat GEVOEL, echt om te kotsen zo erg. Het is zoiets vermoeiends, althans zo kan je het af en toe ervaren. Alles wat ik doe en denk wordt voornamelijk geleid door mijn gevoel. Echt daardoor onthoud ik mezelf gewoon voor dingen, dat is zo irritant. Ik wou gewoon dat het me allemaal niks kon schelen, wat het me gisteren even niet deed, en dat ik gewoon alles kan doen en laten wat ik wil..

:duh:

Berichtenonderwerp: Re: Gevoel Gesmoel
BerichtGeplaatst: 27-12-2004, 10:12:41 
Reus
Reus

Gooi het er maar uit!!
Lucht vast op!
Ik heb het zelf ook hoor.
Het 'was ik maar normaal' idee.
Maar aan de andere kant, het hoort wel bij me.
Ook al is het niet altijd even leuk....

BerichtGeplaatst: 27-12-2004, 10:19:44 
Reus
Reus

Ja was ik maar zoals het gros, lekker niet nadenkend, oppervlakkig en nuchter.

Gelukkig heb ik ook zo mijn momenten, die ik zo lang mogelijk probeer vast te houden..kortom... I rather live a lie

BerichtGeplaatst: 27-12-2004, 10:35:29 
Nimf
Nimf

Mja het is erg moeilijk. Ik heb ook weleens zo iets van waarom moet ik me altijd alles zo aantrekken. Waarom geef ik om anderen, waarom kan ik niet zoals mijn leeftijdsgenoten zijn, gewoon oppervlakkig en achter de vrouwen aan. Maja ik ben dat gewoon niet en als ik eraan denk, is het nou zo leuk om "dommig" te zijn. Ik ben blij met mezelf zoals ik ben :)

BerichtGeplaatst: 27-12-2004, 11:39:40 
Reus
Reus

Soms zie ik mensen die zo'n heerlijk (in mijn ogen en NIET negatief bedoeld) simpel leven leiden. Gewoon lekker aards naar het werk, huisje schoonmaken en zich verder nergen druk om maken of de hele tijd gevoelens oppikken en dat soort dingen. Dan ben ik weleens jaloers. Maar aan de andere kant weet ik DONDERS goed dat ik dan doodongelukkig zou zijn omdat ik nu naast de shit die erbij hoort zoveel mooie dingen van het leven heb! Het is een groot deel van mezelf en dat opgeven zou een deel van mezelf opgeven zijn. Daar wordt een mens niet gelukkg van.

Maar netals jij denk ik ook weleens zo als ik het even niet meer zie zitten. Bedenk dan, er zijn altijd mensen die je willen helpen hier doorheen te komen.

Kus

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 27-12-2004, 13:50:39 
Feniks
Feniks

hey meissie ik ken het gevoel ook en net als veel anderen heb ik ook soms zoiets van sodemieter op met al die gevoel en laat me "gewoon" zijn. Maar ja, tis waar, je hebt het gekregen, tis een deel van je en je hoort het weer te accepteren ook..:? maar soms.... ben je het kotsbui inderdaad.

En aan de andere kant.. door het "zien" "voelen" "horen" etc.. ben je je wel meer bewust van het leven heb ik zo het idee.. en ik zelf heb wel weer.. ik ben absoluut niet bang om bijvoorbeeld dood te gaan, terwijl leeftijdsgenoten die "normaal" zijn het in hun broek bijna doen als ze eraan denken alleen al.. :wink:

voor en nadelen.. en we moeten ermee om leren gaan en leven... Maar het moet gezecht woorden... je mag er gerust soms op tieren :wink: lucht best wel lekker op..

Sterkte meid en als er wat is ofzo zeg het gewoon he :wink: :kiss:

doeggg groetjes veronique

BerichtGeplaatst: 29-12-2004, 13:21:13 
Ik heb vaak welis een huilbui snachts omdat ik gewoon teveel voel van alles wat..ik ben wel gaan accepteren dat ik zo ben en dat t gewoon bij mij hoort maar t blijft moeilijk af en toe :?

liefs joyti

BerichtGeplaatst: 29-12-2004, 14:04:56 
Reus
Reus

Ja als ik ook al die ellende op TV zie, hou ik het ook niet meer droog haha :D terwijl ik vroeger alles kon hebben ;)

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 29-12-2004, 14:17:15 
Reus
Reus

hmm. ligt eraan, soms filmen ze het zo dat het word verdraaid..
ik jank alleen als ik een bepaalde intentie zie.. zoals die russische wees kindertjes. als je dat had gezien :S dat was echt om te janken.

Ik probeer trouwens nog steeds lekker weer oppervlakkig te doen, als ik toch maar steeds incarneer, boeit het toch niet wat ik doe. :roll:

BerichtGeplaatst: 11-01-2005, 08:04:59 
Ik heb zelf nog geen echte ervaringen met de gaves die mij gegeven zijn in het leven. Die komen wel op een moment dat ik er klaar voor ben. Wel ben ik over gevoelig en een hele diepe nadenker...

Vaak wou ik ook wel dat ik af en toe wat simpeler was, niet zo diep over alles hoefde te peinzen. Maar dan denk ik meteen weer bij mezelf dat alle 'simpele' mensen nog een lange weg te gaan hebben, waar ik al een stuk op weg ben voor mijn gevoel.

BerichtGeplaatst: 11-01-2005, 09:26:39 
Reus
Reus

Ja ik ben weer over mn dipje heen, ik ga gewoon mijn gang, en probeer al dat extra's te combineren met het dagelijkse leven...

Komt wel goed. :wink:

BerichtGeplaatst: 11-01-2005, 11:13:45 
Het komt altijd wel weer goed. :wink:

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00