Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-11-2024, 22:10:35

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22-06-2006, 19:11:23 
Groentje
Groentje

hey,
ik ben de laatste tijd best depri geweest, en ik dacht elke keer dat het aan mezelf lag.
totdat iemand tegen me zei dat ik moest leren wat mijn eigen gevoelens zijn, ik vond/vind dit nog steeds beetje vreemd, maar gister kwam mijn zus beneden en ik voelde mij ineens zo gestrest dat ik beetje begreep wat hij ermee bedoelde.

dus ik zeg tegen mij zus waarom ben je zo gestrest maar die begon helemaal raar te doen, omdat ze nu bang is dat ik alles voel :? En ik heb het nog maar net dat ik dingetjes merk, het is nog vreemd voor mij.
dus weet ook niet hoe ik het moet doen, mijn ma zegt dat je ervoor kunt afsluiten alleen dat iedereen er een eigen mannier op heeft ?

BerichtGeplaatst: 03-10-2006, 13:48:17 
Dwerg
Dwerg

gevoelens overnemen van anderen... !

je zou mij eens moeten zien zitten trippen bij groepstherapie haha gelukkig heb ik (van wat lui hier) geleerd me af te sluiten.

dan ligt elke andere open! :)

BerichtGeplaatst: 12-10-2006, 06:54:54 
Elf
Elf

ik heb het ook onzettend erg en bij eigenlijk iedereen, het gaat door mij heen, en het is voor mij ook heel erg duidelijk wat van mij en wat niet van mij is, het is natuurlijk heel erg lastig, en ik heb me ervoor proberen af te sluiten maar dat lukt niet echt, ik heb wel ervaren dat als je heel veel gaat "uitstralen" dat je dan weinig dingen in je op neemt. maar je kunt helaar niet altijd blijven uitstralen, dus dat is ook wel lastig.
verder laat ik het gevoel altijd maar door mij heen gaan, en het is altijd weer over zodra ik uit de buurt ben van die persoon

BerichtGeplaatst: 12-11-2006, 14:26:24 
Dwerg
Dwerg

Ik heb de laatste tijd steeds erger ook dat ik onodige info door krijg zo wist ik al 2 maanden dat er een gespannen sweer was met iets met zwanger zijn dus ik dacht dat ik het was, maar nee hoor later komt onze buurvrouw het vertellen dat me buurmeisje zwanger is.

Ook heb ik snel dat mensen die kwaad zijn of verdrietig zijn dat ik die gevoelens over ga nemen erg vervelend en weet ook echt niet hoe ik er van af kom of het af moet sluiten.

BerichtGeplaatst: 15-11-2006, 11:41:27 
Elf
Elf

Meissie schreef:
Ook heb ik snel dat mensen die kwaad zijn of verdrietig zijn dat ik die gevoelens over ga nemen erg vervelend en weet ook echt niet hoe ik er van af kom of het af moet sluiten.

Leer ervan zou ik zeggen...

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00