Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 04:30:30

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: klopt dat wel?
BerichtGeplaatst: 26-11-2004, 22:50:52 
Feniks
Feniks

hoi hoi

eventjes een vraagje. Ik was laatst met een soort medium in gesprek en die zij dat wat ik meemaak onder helderwetenheid, helder voelenheid en helderruikenheid valt. maar vraag het me af... bedoel soms gebeuren er wel gekke dingen, zoals dat als ik weet dat er een dood persoon is met slechte dingen energie ofzo dat ik ontzettende stank ruik geowon misselijkmakend.

Maar weet ook dingen zonder dat het kan, zoals dat ik al van te voren kan weten hoe iemand is, ik mag bepaalde personen ook absoluut niet dan gewoon omdat ik negativ voel bij hun... ze maken me bang, ziek, en heel erg neerslachtig. Gewoon als ik aan ze denk te sterk kan ik me zwaar ellendig voelen om het maar netjes te zeggen.

Verder voel ik ook dingen, zoals stemmingen, pijn, emotie, negative en positife dingen bij anderen en ik had laatst ook iets heel geks waardoor ik een beetje aan mezelf ga zitten twijfelen...
Ik had laatst eeen foto in me hand gewoon zomaar zonder enig gevoel echt erbij en ineens zag ik beelden uit diens verleden. Van degene zijn school en wat er gebeurt was daar. Tot in de detail kon ik beschrijven hoe het gebauw eruit zag en hoe een paar leerlingen eruit zagen en wat er gebeurde. Ik leek een blik te werpen in het verleden ofzo...

Die dingen die ik heb... en wat het medium zij is dat echt waar of is het iets anders? En wat houd dat met die foto in? Wat is dat geweest? Ik heb er met die persoon over gesproken en die beaamde dat alles klopte al was het wel pijnlijk....

Kan iemand me hier wat uitleg over geven?

Liefs rogue :sss:

Berichtenonderwerp: Re: klopt dat wel?
BerichtGeplaatst: 27-11-2004, 01:52:44 
Hoi Roque,

Het kan heel goed waar zijn wat dat medium tegen jou heeft gezegd. Het is namelijk zo dat als je info doorkrijgt over personen dat je helderwetend bent. Heldervoelend kan ook zijn doordat je de aura van die persoon (die je dan niet mag) goed aanvoelt. Helderruikend omdat je een vieze lucht ruikt. Dus daarin heeft die medium gelijk. Ik herken mijzelf wat betreft de foto's en dat je personen met de het eerste contact al kan beoordelen. Ikzelf heb dat ook en het is dan soms ook heel moeilijk. Als jij meteen bij een persoon ziet dat hij/zij niet deugd of iets dergelijks is het moeilijk als anderen die persoon wel aardig vinden, vooral als dat naasten van je zijn. Je wilt ze dan waarschuwen en beschermen maar kan niet goed uitleggen waarom jij die persoon dan niet mag. Dit kan erg lastig en verevelend zijn dus let goed op wat je tegen anderen over die persoon zegt omdat je misschien anders mensen van je af stoot.

Liefs luna :hart:

BerichtGeplaatst: 27-11-2004, 10:19:01 
Feniks
Feniks

Luna ik kan je wel zoenen nu je dit geschreven hebt... eindelijk wel echt de bevestiging dat het niet iets geks is dat heldervoelen...

Ik had een paar maanden geleden met mijn vriend dat ik iemand uit zijn omgeving absoluut niet mocht... voelde echt verdorven en zo aan.. niet normaal meer maaar had hem nog niksv erteld over wat ik voel. Dus dan probeerde ik het uit te leggen en hij snapte het maar niet. Uiteindelijk was ik echt zo ver dat ik hem verteld heb wat ik voel/zie/ruik enzo en uiteindelijk leek hij het wel te snappen. Dat is wel weer een mazzel dat hij openstaat voor deze dingen maar anders had ik het niet geweten hoe ik hem had kunnen beschermen.
Nu snapt hij naja snappen hij weet dat ik dingen voel en dat scheelt wel enorm. Maar inderdaad je stuit ook vaak op onbegrip als je mensen niet mag, heb ik bijvoorbeeld met me zwager kan die vent niet luchten of zien om het zo maar te zeggen en vlucht ook het liefst weg. Maar als ik dat tegen mensen zeg.. die snappen het gewoon niet, ja hij is hofffelijk enzo..ja mehoela... dat is dus gewoon een maskerrade he... maar ja je doet er niks tegen.
Maar bedankt luna dat je me toch ffe de zekerheid hebt gegeven!

Liefs rogue :sss:

BerichtGeplaatst: 01-12-2004, 19:40:32 
Geen dank, graag gedaan, en denk eraan: Niet iedereen ziet en snapt wat jij al van tevoren voelt en ziet, dus neem het hen niet kwalijk!

Liefs Luna :hart:

BerichtGeplaatst: 01-12-2004, 21:48:06 
Feniks
Feniks

haha nee daar ben ik ook met flink me te stooten achter gekomen zeg het nu meestal niet meer. Weet nu wel dat ik tegen me vriend het kan zeggen en dat lucht me op en die neemt me dan ook serieus gelukkig... tenminste een persoon die het probeert te snappen in ieder geval ook al ervaart hij niet deze dingen.....

liefs rogue :sss:

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00