hoi hoi
eventjes een vraagje. Ik was laatst met een soort medium in gesprek en die zij dat wat ik meemaak onder helderwetenheid, helder voelenheid en helderruikenheid valt. maar vraag het me af... bedoel soms gebeuren er wel gekke dingen, zoals dat als ik weet dat er een dood persoon is met slechte dingen energie ofzo dat ik ontzettende stank ruik geowon misselijkmakend.
Maar weet ook dingen zonder dat het kan, zoals dat ik al van te voren kan weten hoe iemand is, ik mag bepaalde personen ook absoluut niet dan gewoon omdat ik negativ voel bij hun... ze maken me bang, ziek, en heel erg neerslachtig. Gewoon als ik aan ze denk te sterk kan ik me zwaar ellendig voelen om het maar netjes te zeggen.
Verder voel ik ook dingen, zoals stemmingen, pijn, emotie, negative en positife dingen bij anderen en ik had laatst ook iets heel geks waardoor ik een beetje aan mezelf ga zitten twijfelen...
Ik had laatst eeen foto in me hand gewoon zomaar zonder enig gevoel echt erbij en ineens zag ik beelden uit diens verleden. Van degene zijn school en wat er gebeurt was daar. Tot in de detail kon ik beschrijven hoe het gebauw eruit zag en hoe een paar leerlingen eruit zagen en wat er gebeurde. Ik leek een blik te werpen in het verleden ofzo...
Die dingen die ik heb... en wat het medium zij is dat echt waar of is het iets anders? En wat houd dat met die foto in? Wat is dat geweest? Ik heb er met die persoon over gesproken en die beaamde dat alles klopte al was het wel pijnlijk....
Kan iemand me hier wat uitleg over geven?
Liefs rogue