Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 04:43:41

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: energiën
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 20:37:13 
Reus
Reus

Mitsuki,

Ik denk dat jij heel erg gevoelig bent voor andermans energie, je neemt deze heel snel over en voelt je dus net als hun. Het is dus niet zien wat anderen voelen, maar hun energie overnemen, en daar moet je voor oppassen want dan ga je zelf ook kapot, en dat moet niet.
Maak van hun problemen niet jouw probleem, ik heb het je al eerder gezegd maar zeg het weer "Je mag anderen best helpen, maar denk eerst aan jezelf!"

Greetz!

BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 20:58:08 
Dwerg
Dwerg

ik ben daar ook mee bezig en het gaat wel een stuk beter niet veel maar een beetje is altijd beter dan niets zeg ik maar

bye bye rona :wink:

BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 21:07:04 
Reus
Reus

Blijven proberen, stel je maar voor dat je een glazen piramide om je heen hebt en dat niets of niemand daardoor kan. Dat kan je een stuk helpen.

Succes en greetz!

BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 22:38:01 
Ik denk dat alles energie heeft en dat alles voortvloeid uit de bron.
Net als vele anderen heb ik ook een energiebron die ik gebruik.

Het liefst neem ik de zon. Maar, ik denk dat al deze individuele bronnen slechts een ezelsbruggetje zijn. Bij de zon stellen we ons iets concreters voor dan bij de "Bron."

Dus wanneer je ( doormiddel van visualisatie) energie onttrekt aan de zon of een andere sub-energiebron, onttrek je het eigenlijk aan de Bron zelf, althans, dat is mijn visie.

Zelf gebruik ik energie om mezelf te helen of om te experimenteren ( psi balls e.d.)

Ik ervaar energie ook vaak als warme tinteling ( samenhangend met de zon).
Het komt vaak voor dat ik gloeiende en tintelende handen krijg. Dit is spontaan, hoewel ik het ook zelf uit eigen beweging kan doen.
De energie vloeit dus vaak naar mijn handen.

Wat betreft de piramide.. Volgens mij is het wel belangrijk bij een energieschild dat je hem ook programmeerd..

Als jij je af wilt schermen tegen bijvoorbeeld telepathen, moet je dus programmeren dat je vreemde signatures blockt.

Uitgewerkte informatie over shielding, energie en veel meer op http://www.psipog.net ( engels)

BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 23:48:45 
Reus
Reus

ja een visualisatie van iets kan ook helpen. De bron of het universum is zo'n abstract begrip.

Ik stel me so voor dat de energie uit het universum mijn kruin instroomt en ik die doorgeef aan degene die ik "behandel". De energie komt in de vorm van wit licht, wat natuurlijk alle kleuren in zich heeft. De regenboog wordt natuurlijk ook gevormd door wit licht wat in de zeven kleuren is gebroken.

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 05:26:12 
Dwerg
Dwerg

oke maar hoe zit dat dan precies met die piramide kan iemand het meer uitleggen voor mij??

byebye mitsuki :wink:

BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 08:55:48 
De piramide is een schild.
Het is een laag van energie die je maakt en om je heen plaatst.
Het kan in alle vormen zijn, het hoeft dus niet per see een piramide te zijn. Veel mensen visualiseren een bol of een cocon.

Maar daarmee ben je er nog niet, je maakt je schild met een reden, je wil iets tegenhouden ( of versterken ).
Dus je moet goed denken waar het voor dient. Dit klnikt een beetje raar.
Dus als je negatieve energien van mensen wilt blokken, denk je simpelweg : dit schild is om negatieve energien van mensen te blocken..

Dit werkt volgens een van de belangrijkste regels van het "para"normale.

'Energie volgt de gedachte!'

BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 12:39:28 
Dwerg
Dwerg

oke dan.
nu ben ik weer een stuk wijzer geworden
thnx allemaal

byebye mitsuki :wink:

BerichtGeplaatst: 16-11-2004, 12:53:59 
Feniks
Feniks

wat energieen betreft ik voel ze erg duidelijk en zie ook om mensen energie.. een soort licht... aura ofzo.

wat dat voelen betreft ik voel vaak stemmingen van mensen en neem die wel over.. ook kan ik me zonder aanwijsbare reden in eens ziek voelen als iemand anders die naast me zit staat of gewoon zomaar voorbij loopt zich niet goed voelt.

Ook krijg ik bij mensen soms negative energie door... k merk dan dat ik beter niet met ze om kan gaan ze zijn dan om de een of andere reden niet echt te vertrouwen ofzo...
dit had ik met een vriendin ook en het kwam uit... weet nu dat ik er echt op moet gaan vertrouwen als mijn gevoel nee zegt dat het ook echt vaak nee is en geen inbelding.

liefs, vero/ rogue :wink:

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00