hallo lieve mensen,
ben nieuw hier,en wil deze topic onder steunen door mensen te helpen,en vragen te beantwoorden,
waar ze zelf niet uit komen! ben iemand die met gene zijde contacten legt,en heb veel ervaring in het spirituele!! ik zelf weet dat dit mijn laatste leer proces is, hier op aarde.
na dit leven staat er andere werk te wachten op mij aan de andere kant.
ben zelf erg heldervoelend, helderwetend,helderhorend en helder ruikend.
ik kan voelen als er iemand bij me binnen komt in huis van gene zijde,zo nu en dan zie ik ook wie die persoon is,dus ook beetje helderziend.
ben van af mijn geboorte al erg spiritueel, kan ook genezen met mijn handen ,maar dat heb ik tot nu toe alleen bij mijn eigen kinderen gedaan!! nooit gedaan bij anderen. al hoewel vele paragnosten mij wel hadden gezegt,dat ik ook met mijn handen mensen moest genezen.
ik heb zelf het gevoel dat het nog niet mijn tijd is,dus wacht ik mijn tijd wel af tot ik het teken krijg van gene zijde dat ik hier op aarde het mag doen! mensen,.. als jullie vragen hebben of jullie zitten ergens mee waar jullie niet uit komen,vraag het gerust!! zolang het geen dood voorspellingen of andere enge vragen zijn ?? want dat mag ik niet doorgeven,en dat hoort ook niet bij mijn werk. heb jaren trg veel mensen spiritueel geholpen,maar voelde zoveel dingen aan van clienten, dat ik toen een tijdje mee gestopt ben.nu doe ik alleen nog voor mensen die het echt nodig hebben.heb zelf een praktijk gehad vroeger,maar door dat mijn kinderen toen nog erg klein waren,is dat ook de reden waardoor ik moest stoppen. mijn aandacht ging uit en is nog steeds het belangerijkste ,mijn kids
nu heb ik weer wat tijd nu ze groter zijn en wil me weer open stellen voor mensen die mij het hardst nodig hebben!! dus stel uw vraag,...en blijf nooit lang met iets zitten waar je geen antwoord op heb gekregen of iets waar je niet uit komt?
ik wens jullie al mijn LIEFDE,WARMTE ,KRACHT EN LICHT TOE!
STARLIGHT