Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 19:30:57

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: -
BerichtGeplaatst: 31-12-2007, 09:40:05 
Groentje
Groentje

Closed

Laatst gewijzigd door Etty_K op 09-04-2008, 16:18:18, 6 keer totaal gewijzigd.

Berichtenonderwerp: Re: Tarotleggingen door Etty
BerichtGeplaatst: 31-12-2007, 10:41:08 
Power Moderator
Power Moderator

Ik ben opnieuw geinteresseerd.. :P
Ik heb geen specifieke vraag, en m'n naam en leeftijd staat hiernaast :wink:

BerichtGeplaatst: 31-12-2007, 11:42:05 
Groentje
Groentje

Julia schreef:

Hoi Julia,
Aangezien je gewoon publiekelijk gepost hebt ga ik er van uit dat ik ook publiekelijk mag terug posten;)

Ik heb verleden, heden toekomst voor je gelegd. Met heden moet je denken aan drie weken terug tot nu, omdat je heden niet op een bepaald punt kunt vastprikken. Ik vertel eerst wat ik gewoon zie en dan krijg ik daar ( meestal) een gevoel of beeld bij.

Verleden:
Een man loopt met een krans boven zijn hoofd door een soort poort. Een sterk overwinningsgevoel.Je hebt iets overwonnen, volgens mij in jezelf. maar dat wil niet zeggen dat je overwonnen pijn niet meer met je meedraagt, je zult altijd een litteken er van dragen. maar dat is juist goed, want dat zal je er altijd aan blijven herinneren. Het gevoel van overwinning is namelijk overheersend. Je hebt dit geheel op eigen kracht gedaan,waardoor jouw trots( terrecht) groot is. de man is op weg naar een kasteel, wat volgens mij voor jou betekent dat je op je plek gaat komen.

Het heden:
Je bent erg in je element, je bent op je plek aangekomen. De man staat nu is het kasteel waar je net naar op weg was. De pijn is deel geworden van die plek, je hebt het een plekje kunnen geven waardoor je nu alleen maar sterker staat. Toch heb je het gevoel dat dit niet alles kan zijn, en je bent een soort van zoekende naar wat er ontbreekt.Mentaal bereid je je voor op een nieuwe weg, en daar ben je ook sterk genoeg voor!

De toekomst:
Overwinning, waarbij er een verliezer is. Het is geen win-win situatie dus. Je gaat een strijd aan, het zij met jezelf heft zij met een ander. Maar of je moet zelf een offer maken voor de overwinning, of de andere persoon zal de strijd verliezen. ik neig naar dat jij een offer moet brengen. Het is of het een of het ander. je zult een keuze moeten maken, wat je aan de ene kant ontzettend gelukkig maakt, maar ook een sterk besef van verlies geeft. Je kiest wit, maar moet zwart achter je laten. Het is iets onvermijdelijks, een middenweg is er niet. Je hebt dit conflict nodig om verder te gaan,

Ok, dit was je algemene legging. Je ziet, het blijft algemeen, ik hoop dat het voor jou duidelijk is. Wil je verduidelijking over een kaart laat het me weten. Reageer alstjeblieft ook of het klopt( of niet natuurlijk).

Etty

BerichtGeplaatst: 31-12-2007, 13:29:26 
Reus
Reus

Hoi Etty

Ik zou ook wel graag een legging willen. Of je dat met tarot of lenormand wil doen mag je zelf weten, ik weet het verschil ervan niet echt goed.
lendormant is meer toekomst gericht en algemener ofzo toch?
en tarot meer geestelijk ofzo:P?

Maar goed, mijn vraag is, ik ben aan het twijfelen of ik ga stoppen met me opleiding, ik denk het eigenlijk bijna wel zeker maar ik wil weten of er nog een nieuwe opleiding voor mij gaat komen, die ik dan ga doen..
(en als je toch bezig ben misschien ligt er ook een vriend (A)
je mag gewoon alles neerzetten wat je wil vertellen:) )

Tamara
08-05-1989
Je mag het gwoon hierneerzetten

Liefs, tamara

BerichtGeplaatst: 31-12-2007, 14:15:43 
Groentje
Groentje

Legging voor Tamara

Liefs, tamara[/quote]

Hai Tamara. Ik ga leggen met tarot voor je, mijn favoriet;) Ik ga een kaart voor je leggen voor de toekomst mbt een opleiding. Ten tweede drie kaarten voor de toekomst mbt een vriend. De eerste kaart is het meest dichtbij, en de laatste kaart verste af, met als maximum 6 maanden.

Opleiding
Ik krijg een hele actieve kaart voor je. Echt volle vaart. Dat wil dus niet alleen zeggen dat je begint met een nieuwe opleiding, maar dat binnen die opleiding ook nog eens alles lijkt te werken voor je. je Gaat met volle kracht erin, en je gaat doelgericht te werk. Kan er veel over zeggen, maar de kaart zegt gewoon dat jij helemaal voor een nieuwe opleiding zult gaan!:)

Potentiele vriend
Ok je eerste kaart is niet zo positief. Het is een ruw beel en schetst heel erg dat je eerst dingen moet loslaten van vroeger. mbt een vriend zou dit betekenen dat je jezelf nog heel erg blokkeert.

De tweede kaart is ook een moeilijke kaart, het laat een rouwproces zien. Wel mooi is dat het een soort opvolger is van de eerste. Eerst moet je iets loslaten( doden) en dan komt er rouw. Je moet veel verwerken, want als heb je losgelaten, zijn de wonden zijn nog vers. Het is iets waar je doorheen moet, maar wat dan ook heel erg zal opluchten.

De derde kaart is schitterend. een gezin dat lacht met elkaar. In de context zie ik dit heel erg dat jij iemand gaat vnden waar je je heel erg op je gemakbij zult voelen en ook een toekomst mee zou kunnen hebben. Deze persoon maakt je iig wel heel erg gelukkig, en geeft je een VEILIG en vetrouwd gevoel. misschien wel een leeftijdsverschil....

Ik hoop dat je er wat aan hebt, laat maar horen als je nog vragen hebt:)

Etty

Laatst gewijzigd door Etty_K op 31-12-2007, 15:10:58, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 31-12-2007, 14:50:40 
Reus
Reus

heey etty!

bedankt voor de legging.

nou ik hoop het hoor met de opleiding :D dat zou wel mooi zijn, want ik ben nu echt naar iets op zoek wat totaal bij mij gaat passen.

met die vriend ja dat wist ik eigenlijk wel ja.. dat zeggen heel veel mensen tegen me, dat ik er nu nog niet klaar voor ben en dus eerst aan mezelf moet werken, en dan sta ik open voor een nieuwe vriend.. :)

Heel erg bedankt :D

Liefs, tamarfa

BerichtGeplaatst: 31-12-2007, 14:52:56 
Nimf
Nimf

Dag Etty,

misschien zou het aardig zijn als je vermeldt met welk deck je je leggingen doet?
En dan ook de kaarten die je trekt vermelden in de uitleg van de legging?

Nu is het maar een beetje zo-zo, aangezien niemand weet welk deck je gebruikt of welke kaarten je trekt valt er weinig op te reageren of voor sommigen: van te leren.

Is maar een idee ...

groet, Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl

BerichtGeplaatst: 31-12-2007, 15:07:26 
Groentje
Groentje

DT schreef:
Dag Etty,

misschien zou het aardig zijn als je vermeldt met welk deck je je leggingen doet?
En dan ook de kaarten die je trekt vermelden in de uitleg van de legging?

Nu is het maar een beetje zo-zo, aangezien niemand weet welk deck je gebruikt of welke kaarten je trekt valt er weinig op te reageren of voor sommigen: van te leren.

Is maar een idee ...

groet, Nico

Hai Nico,
Ik zeg bewust niet welke kaarten. Omdat ik op gevoel werk, wil ik niet dat mensen bijv. zwaarden tien horen, en dan gelijk denken: ow dat betekent dit of dat. Ik wil het zo objectief mogelijk houden. En wat decks betreft, Ik heb een Morgan and Greer, maar voor deze leggingen heb ik een spel gebruikt zonder titel dus vandaar;). Het is een moderne versie van het Rider Wait. Morgan gebruik ik voor uitgebreidere leggingen of als ik er niet uitkom. Ook leg ik vooral voor de persoon zelf. En als de persoon zelf aangeeft dat het maar zo-zo is hoor ik het graag en ook waarom:)

Etty

BerichtGeplaatst: 31-12-2007, 18:01:04 
Power Moderator
Power Moderator

Etty_K schreef:
Julia schreef:

Hoi Julia,
Aangezien je gewoon publiekelijk gepost hebt ga ik er van uit dat ik ook publiekelijk mag terug posten;)

Ik heb verleden, heden toekomst voor je gelegd. Met heden moet je denken aan drie weken terug tot nu, omdat je heden niet op een bepaald punt kunt vastprikken. Ik vertel eerst wat ik gewoon zie en dan krijg ik daar ( meestal) een gevoel of beeld bij.

Verleden:
Een man loopt met een krans boven zijn hoofd door een soort poort. Een sterk overwinningsgevoel.Je hebt iets overwonnen, volgens mij in jezelf. maar dat wil niet zeggen dat je overwonnen pijn niet meer met je meedraagt, je zult altijd een litteken er van dragen. maar dat is juist goed, want dat zal je er altijd aan blijven herinneren. Het gevoel van overwinning is namelijk overheersend. Je hebt dit geheel op eigen kracht gedaan,waardoor jouw trots( terrecht) groot is. de man is op weg naar een kasteel, wat volgens mij voor jou betekent dat je op je plek gaat komen.

Het heden:
Je bent erg in je element, je bent op je plek aangekomen. De man staat nu is het kasteel waar je net naar op weg was. De pijn is deel geworden van die plek, je hebt het een plekje kunnen geven waardoor je nu alleen maar sterker staat. Toch heb je het gevoel dat dit niet alles kan zijn, en je bent een soort van zoekende naar wat er ontbreekt.Mentaal bereid je je voor op een nieuwe weg, en daar ben je ook sterk genoeg voor!

De toekomst:
Overwinning, waarbij er een verliezer is. Het is geen win-win situatie dus. Je gaat een strijd aan, het zij met jezelf heft zij met een ander. Maar of je moet zelf een offer maken voor de overwinning, of de andere persoon zal de strijd verliezen. ik neig naar dat jij een offer moet brengen. Het is of het een of het ander. je zult een keuze moeten maken, wat je aan de ene kant ontzettend gelukkig maakt, maar ook een sterk besef van verlies geeft. Je kiest wit, maar moet zwart achter je laten. Het is iets onvermijdelijks, een middenweg is er niet. Je hebt dit conflict nodig om verder te gaan,

Ok, dit was je algemene legging. Je ziet, het blijft algemeen, ik hoop dat het voor jou duidelijk is. Wil je verduidelijking over een kaart laat het me weten. Reageer alstjeblieft ook of het klopt( of niet natuurlijk).

Etty

Heey Etty!
Bedankt voor je snelle reactie!

Oke, heel algemeen is het inderdaad :wink: Ik vind het moeilijk te zeggen of het klopt of niet klopt, want ik kan een heleboel dingen die je zegt op verschillende dingen betrekken.

Ik denk dat het over het algemeen wel klopt.. Je zegt veel over een overwinning en een strijd.. Dat gaat wel op met mij, hoewel ik daar niet veel mee bezig ben. Ik vind t moeilijk om te zeggen, juist omdat het zo algemeen is.. Misschien had ik toch een specifiekere vraag kunnen stellen :wink:

Evengoed bedankt!
Liefs,
Julia

BerichtGeplaatst: 02-01-2008, 17:18:45 
Dwerg
Dwerg

Hoihoi,

ik ben eigenlijk ook wel benieuwd! Ik ben 22, en heb niet echt een specifieke vraag denk ik. Wat mij betreft kun je t gewoon hier posten.
Liefs Barbara

Berichtenonderwerp: Legging voor Stefke
BerichtGeplaatst: 06-01-2008, 16:33:32 
Groentje
Groentje

Hoi iedereen,
Ik ben ziek geweest afgelopen week dus ik loop heel erg achter in leggingen. Ik zal elke dag proberen een legging te doen, hopen dat we dan weer snel op schema lopen;)
Ik ga nu een legging doen voor Stefke, die mij via pb heeft gevraagd een legging te doen. Ik mag deze hier plaatsen.
Stefke, allereerst, ik vond het gigantisch moeilijk voor je te leggen. Ik kon me er heel moeilijk tot zetten, en ik had kaarten gelegd, maar voelde dat het niet de goede waren. ik heb het een poosje laten rusten, en nog een keer gelegd maar weer voelde het niet goed. Nou nu de derde keer maar ik moet zeggen ik heb er nog geen vertrouwen in. Ik ga het nu nog een maal proberen, En dan gooi ik het er wel allemaal uit.

Ik heb eerst een kaart getrokken waarom ik niet kan 'doordringen'. Puur eigen belang;) Ik krijg een kaart die heel erg een levensgenieter symboliseerd, maar soms zo erg dat de belangrijke zaken vergeten worden. Voor mij is het heel erg, jij vraagt wel mijn hulp, maar of je ook gaat luisteren??? Volgens mij is het uberhaupt niet eens nodig, omdat je volgens mij eigenlijk je antwoord al weet. Nu ga ik een verleden heden toekomst legging voor je doen.

Verleden
:Ok, je verleden,( denk aan 3 maanden) Je zat niet zo lekker in je vel. Je had een beetje het gevoel 'vast ' te zitten. Als iemand je toen had gevraagd waar het aan lag, zou je het niet weten. Want de situatie waar je in zat was niet echt slecht ofzo. Het was eerder dat je jezelf een soort van 'grens' stelde. Je belemmerde jezelf. Je onderdrukte gevoelens, verlangens, vooral omdat het rationeel verstandig was. Tja slimme jongen, maar je voelde je er toch niet lekker van. Dit was allemaal op een heel erg onderbewust niveau, maar het kan zijn dat je nu denkt; ooooooooh was dat het! Ja. :P
In relaties was je erg afstandelijk, een soort van langs elkaar heen leven. Vooral het niet willen zien. Je was erg op jezelf gefocust, maar dat waren mensen in je omgeving( of je event. partner) ook dus zo praatte je schuldgevoel( wat je toch wel had) een beetje van je af.

Heden: En weer die eigen belemmering. ik zie dat het nu alleen niet meer is met lusten en verlangens, maar het gaat nu echt om je 'levensgeluk'. Je voelt je een soort vast zitten( in een keuze?) en je weet niet meer zo goed wat je moet doen. Je hebt vooral het idee erg belemmerd te worden door dingen vanuit je omgeving. nee, dat is het dus niet. ja er zijn dingen in je omgeving die proberen je te blokkeren, maar deze staat eigenlijk best ver van je af. Het is jouw eigen keuze je te LATEN belemmeren. je bent een soort blind voor je eigen verantwoordelijkheid. Open your eyes, het is ( gelukkig) in je eigen handen!

Toekomst: Eindelijk wat actie( zo zal jij je voelen), er gaat een keuze gemaakt worden. Twee totale uitersten, en dat kan echt een drastische verandering teweeg brengen. Wat wel zo is, je kan deze keuze een tijdje voor je uitschuiven. Maar hoe langer je dit doet, hoe harder de klap zal zijn. Je zal de keuze erg moeilijk vinden, en je verstand en gevoel zullen erg tegen elkaar in gaan. Eigenlijk wil je niet zo graag kiezen, dat is zo drastisch. maar uiteindelijk, ook al blijf je schuiven, je zal een grens bereiken dat je wel moet kiezen. Want op een gegeven moment zullen spanningen zo hoog oplopen dat je echt een keuze zult MOETEN maken, en dan wordt het een stuk lastiger onder druk.

Dit was hem dan, jouw legging. Ik was een beetje snel aan het typen, dus als het een beetje warrig overkomt mijn excuses.Misschien zeg je: hehe alles is duidelijk, of misschien denk je : prutprutprut. Laat in beide gevallen het me weten;)
Ik weet dat je een specifieke vraag had, en eigenlijk een soort hoopte dat het naar voren zou komen in deze legging. Ik hoop dat dat gelukt is, en zo niet dat het je toch op een ander vlak heeft geholpen. Succes.

Etty

Laatst gewijzigd door Etty_K op 06-01-2008, 16:55:26, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 06-01-2008, 16:40:53 
Reus
Reus

Zou je er voor mij ook een willen leggen? :roll:

Als het kan een algemene legging met tarot. Mijn naam is Daisy en ik ben 18.

Doe maar rustig aan, zie dat je het druk hebt :P. Alvast bedankt in ieder geval.

BerichtGeplaatst: 06-01-2008, 17:27:58 
Groentje
Groentje

Hoi Etty

Ik wou ook graag een tarot legging 8) of er een jongen op m'n pad komt

ik ben 21 jaar

BerichtGeplaatst: 06-01-2008, 17:31:52 
Elf
Elf

Hoi Etty,

Ik wil reageren op je legging. Allereerst fijn dat het weer wat beter met je gaat en hartstikke bedankt voor de legging!

Je schreef dat je moeite had met leggen. Ik hoopte natuurlijk dat het niets met mij te maken had. Ik hoopte dat het niets met mijn persoonlijkheid te maken had of dat het iets beledigends was naar jou toe. Dat ik een levensgenieter ben dat klopt zeker weten. Maar dat ik daardoor niet naar jou zou luisteren dat ik echt niet correct! Ik ben hier erg serieus over. Ik heb je bericht meerdere keren doorgelezen en hem met pen en papier geanalyseerd :roll:

Verleden
Ik heb heel lang zitten denken over die onderdrukte gevoelens. Het eerste wat in mij opkwam is het hebben van een relatie. Ik wil heel graag een relatie, ik denk vooral ook omdat ik een levensgenieter ben en ik het genieten wil delen. Alleen genieten heeft weinig meerwaarde. Dit is trouwens wel hetgene waar ik je een specifieke vraag over wilde stellen: een relatie. Maar ik weet niet of dit onderdrukte gevoelens zijn. Ik stop het niet echt weg, maar ik heb het er ook niet echt over met mijn omgeving.
Ik heb nog langer nagedacht over wat deze onderdrukte gevoelens konden zijn. Ik kwam er niet op. Omdat ik precies 3 maanden geleden thuis ben gekomen vanuit de Nederlandse Antillen, en het daar nogal naar mijn zin heb gehad, kan het daar ook wel een beetje mee te maken hebben, maar daar ben ik nou wel overheen en dat heb ik totaal niet onderdrukt maar juist met iedereen besproken

Heden
Over het vastzitten. Ik heb niet echt het gevoel dat ik vastzit in een keuze. Althans, ik zie niet dat ik voor een keuze sta. Ik heb wel een beetje het gevoel niet zo heel erg hard vooruit te gaan. Als we het dan toch op die relatiekant gooien: ik voel me daar een beetje machteloos in.
Ik ontmoet niet zo veel nieuwe mensen. Met het uitgaan heb ik daar niet zo veel zin in met harde muziek enzo en buiten dat ben ik veeeeeeel te verlegen om iemand aan te spreken. Ik weet echt niet wat ik zou moeten zeggen bijvoorbeeld. Terwijl ik echt praat genoeg heb en ik zeker weet dat ik interessant genoeg ben voor een meisje. Dat hoor ik ook genoeg uit mijn omgeving. Maar het komt gewoon niet... -reden onbekend -
Je zegt dat ik het gevoel heb dat iets vanuit mijn omgeving mij blokkeert. Daar ga ik nog even voor zitten om uit te zoeken wat dat is, want dat haal je een paar keer aan. Ik zie het echter nog niet... Ik denk nu breed hoor, niet alleen over relatie, maar ook studie, etc.

Toekomst
De keuze waar je het over hebt zie ik (nog) niet aankomen. Je waarschuwing is me echter heel duidelijk. Ik moet niet te lang wachten, want dan wordt de druk te hoog. Ik houd het in de gaten, zodat de druk niet te hoog wordt bij het nemen van de beslissing. Ik ga over een maand afstuderen, misschien heeft het daar iets mee te maken ...

Ik snap de legging deels, maar deels ook niet, dat komt deels omdat ik om een algemene legging heb gevraagd, en deels omdat ik sommige dingen denk ik niet wil/kan zien
Als je nog een legging voor me wil doen zou ik graag willen weten wat je zou kunnen zeggen wat me blokkeerd bij hethebben van een relatie, of ligt het niet aan mij?
Het is helemaal aan jou om dat te doen, als je liever steeds leggingen voor andere mensen wilt doen moet je dat helemaal zelf weten. Echt, ik respecteer het. Ik wil niet dat je druk vanuit mij voelt.

Anyway, bedankt voor de moeite en ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest met mijn reply!

Liefs
Stef

BerichtGeplaatst: 06-01-2008, 19:21:59 
Reus
Reus

Ik ben erg benieuwd nog nooit gehad, maar ik heb wel een specifieke vraag ik wil wat weten over de liefde, mijn naam is: Mike, mijn leeftijd is 20

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00