Hoi iedereen,
Ik ben ziek geweest afgelopen week dus ik loop heel erg achter in leggingen. Ik zal elke dag proberen een legging te doen, hopen dat we dan weer snel op schema lopen;)
Ik ga nu een legging doen voor Stefke, die mij via pb heeft gevraagd een legging te doen. Ik mag deze hier plaatsen.
Stefke, allereerst, ik vond het gigantisch moeilijk voor je te leggen. Ik kon me er heel moeilijk tot zetten, en ik had kaarten gelegd, maar voelde dat het niet de goede waren. ik heb het een poosje laten rusten, en nog een keer gelegd maar weer voelde het niet goed. Nou nu de derde keer maar ik moet zeggen ik heb er nog geen vertrouwen in. Ik ga het nu nog een maal proberen, En dan gooi ik het er wel allemaal uit.
Ik heb eerst een kaart getrokken waarom ik niet kan 'doordringen'. Puur eigen belang;) Ik krijg een kaart die heel erg een levensgenieter symboliseerd, maar soms zo erg dat de belangrijke zaken vergeten worden. Voor mij is het heel erg, jij vraagt wel mijn hulp, maar of je ook gaat luisteren??? Volgens mij is het uberhaupt niet eens nodig, omdat je volgens mij eigenlijk je antwoord al weet. Nu ga ik een verleden heden toekomst legging voor je doen.
Verleden:Ok, je verleden,( denk aan 3 maanden) Je zat niet zo lekker in je vel. Je had een beetje het gevoel 'vast ' te zitten. Als iemand je toen had gevraagd waar het aan lag, zou je het niet weten. Want de situatie waar je in zat was niet echt slecht ofzo. Het was eerder dat je jezelf een soort van 'grens' stelde. Je belemmerde jezelf. Je onderdrukte gevoelens, verlangens, vooral omdat het rationeel verstandig was. Tja slimme jongen, maar je voelde je er toch niet lekker van. Dit was allemaal op een heel erg onderbewust niveau, maar het kan zijn dat je nu denkt; ooooooooh was dat het! Ja.
In relaties was je erg afstandelijk, een soort van langs elkaar heen leven. Vooral het niet willen zien. Je was erg op jezelf gefocust, maar dat waren mensen in je omgeving( of je event. partner) ook dus zo praatte je schuldgevoel( wat je toch wel had) een beetje van je af.
Heden: En weer die eigen belemmering. ik zie dat het nu alleen niet meer is met lusten en verlangens, maar het gaat nu echt om je 'levensgeluk'. Je voelt je een soort vast zitten( in een keuze?) en je weet niet meer zo goed wat je moet doen. Je hebt vooral het idee erg belemmerd te worden door dingen vanuit je omgeving. nee, dat is het dus niet. ja er zijn dingen in je omgeving die proberen je te blokkeren, maar deze staat eigenlijk best ver van je af. Het is jouw eigen keuze je te LATEN belemmeren. je bent een soort blind voor je eigen verantwoordelijkheid. Open your eyes, het is ( gelukkig) in je eigen handen!
Toekomst: Eindelijk wat actie( zo zal jij je voelen), er gaat een keuze gemaakt worden. Twee totale uitersten, en dat kan echt een drastische verandering teweeg brengen. Wat wel zo is, je kan deze keuze een tijdje voor je uitschuiven. Maar hoe langer je dit doet, hoe harder de klap zal zijn. Je zal de keuze erg moeilijk vinden, en je verstand en gevoel zullen erg tegen elkaar in gaan. Eigenlijk wil je niet zo graag kiezen, dat is zo drastisch. maar uiteindelijk, ook al blijf je schuiven, je zal een grens bereiken dat je wel moet kiezen. Want op een gegeven moment zullen spanningen zo hoog oplopen dat je echt een keuze zult MOETEN maken, en dan wordt het een stuk lastiger onder druk.
Dit was hem dan, jouw legging. Ik was een beetje snel aan het typen, dus als het een beetje warrig overkomt mijn excuses.Misschien zeg je: hehe alles is duidelijk, of misschien denk je : prutprutprut. Laat in beide gevallen het me weten;)
Ik weet dat je een specifieke vraag had, en eigenlijk een soort hoopte dat het naar voren zou komen in deze legging. Ik hoop dat dat gelukt is, en zo niet dat het je toch op een ander vlak heeft geholpen. Succes.
Etty