Wij zaten in een halve kleine cirkel/rij op de grond we waren met zn 4en.
Op het bureau (dat was toen voor ons)legde we toen een vel papier neer en we vroegen dus dat als er echt iemand was of ze het papier wilde laten bewegen.
en vanuit een hoek waar dus niemand zat leek het net alsof iemand heel als het ware blies en het papier dwarrelde dus zo naar ons toe!
Dit kon absoluut niet door ons gedaan worden want 1. de plaats waar het papier lag was een stuk hoger
2. niemand zat daar in de richting dus als je zou blazen (waarbij je dan wel heeeeel hard zou moeten blazen) zou het papier naar voren gaan ipv opzij naar ons toe op het bord
en 3. dan zou het toeval zijn en niet nog eens 2 keer gebeuren.
Het was dus net zo alsof er iemand bij de achterste hoek van het bureau was en vanuit daar blies die het papier naar ons toe. (beetje duidelijke uitleg zodat je het snapt
)
Dus dat was wel behoorlijk eng! Daardoor waren we er toch wel zeker van dat er iets was.. Zelf hadden we ook iets van dat is toeval weet je bij zown eerste keer.. we gingen nog voelen of er een lucht stroom was ofzo maar ze hebben geen ventilatie in het plafond ofzo.. bovendien toen we het papier weer neerlagen gebeurde er niets en bleef het liggen.. pas toen we het weer vroegen kwam het in beweging.
Ik vind het iig erg vreemd.. ben ook blij dat het niet mijn huis was!!!
En zoiets blijft je toch altijd wel bij! ik doe het iig nooit meer
Misschien dat het toen die geest was die in mijn videoband zat..