Hai..
Tarot is best moeilijk.. Ik doe het zelf al een tijdje en ik heb er ook nog steeds een boek bij nodig.. Ik gebruik het boek: Tarot. Rituelen, fantasieen, feiten. Hierin staan heel veel uitleggen van de kaarten. Maar mijn tips:
- probeer het bij mensen die je niet zo goed kent, dat is dan natuurlijk best wel moeilijk omdat je ze juist niet goed kent om het dan voor te stellen. Maar het werkt wel beter omdat je anders de kaarten gaat invullen met de dingen die jij al weet van de ander.
- stel je open mogelijk. Hierdoor krijg je de dingen beter door en kan je ze dus beter lezen.
- zeg de dingen die goed aanvoelen.. Kaarten hebben meerdere betekenissen, maar kijk goed naar de betekenissen en denk dan na over wat het beste aanvoelt..
- let goed op je gedachten. Zijn er bepaalde dingen die je in je hoofd 'hoort' of dingen die je voor je ziet of waar je steeds aan denkt.. Zeg ze, misschien zijn het dingen die je door krijgt via gidsen en kan de persoon waarvoor je het doet er wel wat mee..
- Zeg alles wat je wilt zeggen. Leg aan die persoon uit dat je aan het oefenen bent en dat het niet hoeft te kloppen. Zeg ook als je voelt dat de kaarten je wat willen vertellen.
- ben zo objectief mogelijk. Probeer niet na te denken en ga niet na denken over verhalen die die persoon doorgemaakt zou kunnen hebben. Dit kan je namelijk leiden tot verkeerde sporen waardoor je de verkeerde betekenissen ziet. Pas als je alle kaarten hebt gelezen, ga er dan met de persoon achterheen wat er zou kunnen zijn (mocht er iets dwars zitten)..
Suc6 met oefenen
xxx Sanne