Ik wil jullie laten weten wat ikzelf heb meegemaakt rond mijn 15e jaar. Mijn naam is Angie en ben inmiddels 33 jaar, wat ik beleeft heb is als een regel rechte achtervolging bij mij gebleven.
Iedereen weet wat het is om met je klas op werkweek te gaan, met een grote groep waren we te fiets op pad richting Roermond/Horn. Eenmaal gesetteld en de nacht naderend waren een aantal z'n 7 a 8 personen inclusief mijself die niet konden slapen en besloten op nachtelijk pad te gaan. Zonder dat ook maar iemand op kamp het wist waren we te voet vertrokken en twee uurtjes later kwamen we bij een groot heuvelachtig gras oppervlakte en besloten daar over te lopen. Een stuk verderop kon men net in het maanlicht achter een heuvel een huisje zien staan, bij naderkomen was het een oud houten huisje met de deur ontgrendeld. We liepen naar binnen en men moest voorzichtig zijn met nogal wat rommel op de grond. De ruitjes waren ontzetten vuil maar kon nog net zien dat er een kaars lag, stukjes kaars en hout stukken met een oude hamer op de grond. De kaars werd aangestoken door een van mijn klasgenoten en daar in de hoek op de grond lag ook nog een cola glas zonder print. "Wat gaan w nu doen" vroeg een in de groep, "Angie kan geesten oproepen, lijkt me wel kicks". Na aarzelen en behoorlijlk wat feedback had ik maar besloten om het te doen. "Kicke joh, nu gaan we wat beleven" en inderdaad het is ons allen tot op vandaag bij-gebleven.
Op de grond in de enorme stof en zandlaag hebben we een cirkel getekend met alles erop en eraan, het glas op z'n kop in het midden van die cirkel. Met zijn allen zijn wij om die cirkel gaan zitten en handen vast. Na uitleg wat ze moesten doen en beslist niet zijn we van start gegaan. Ogen dicht, geest vrij en consentreren, de rest deed ik wel. Niet zo lang erna had ik een Indentiteit aan de haak geslagen en vroeg of hij/zij van vriendelijk aard is, het glas schoof naar 'ja'. "Ben je van geslacht man of vrouw"? 'man'. "danke voor je eerlijkheid, ik laat nu iedereen om zijn beurt een vraag stellen die je kunt beantwoorden, is dat goed"? 'ja'. Ik kwam met de vraag aan of Hij iets van zichzelf kon laten zien en plots kwam er een lichtje in het glas [anders dan vuurlicht] en begon rondjes te draaien. We waren allemaal onder indruk van dat evenement maar gingen verder. Na meeredere vragen gesteld en beandwoord te hebben ben ik er achter gekomen dat iets niet pluis was. Ik confronteerdde Hem met fouten die Hij gemaakt had in zijn antwoorden en het lichtje in het glas begon sneller te draaien, nadat ik Hem vermeldde dat ik deze seance ging afbreken werd ik verhinderd en het lichtje in het glas draaide nu nog sneller alsof het een zichtbaar teken was of Hij kwaad was of niet, hoe kwader Hij werd hoe sneller het lichtje in het glas. Ik zei dat Hij moest vertrekken waar Hij vandaan kwam en met kwam het lichtje boven uit het glas en draaide nog sneller en met grotere cirkels, tegelijkertijd ging het huisje trillen en schudden. Ik schreewde tegen de groep het huisje NU te verlaten en iedereen rendde naar buiten op een na, een goede vriend bleef bij mij om me in de gaten te houden dat niks gebeurde met mij. "Ik moet het glas vernietigen" zei ik en met begon het huisje nog harder te schudden. Geen tijd mocht verloren gaan en ik pakte het glas op en gooide het in de hoek, tot onze verbazing draaide het glas om en vloog terug op dezelfde plek om door te gaan met de seance. Het lichtje was verdwenen maar de Indentiteit was nog vol aanwezig en ontzettend kwaad. Niet nadenkend nam ik een ouder hamer van de grond en zette mij aan om het glas kapot te slaan, ik zwaai uit en nog voor ik het glas kon raken sprong het vanzelf uit elkaar in duizenden stukjes. Mijn vriend was al naar buiten en tegelijk dat ik naar buiten rendde brak het huisje totaal in elkaar. Een seconden later en ik was een met het huisje geweest, het is dus safe te zeggen dat ik er met de gewisse D**D ontkomen ben. Iedereen inclusief mijzelf waren zo wit als een laken en dat as de laatste keer dat ik zoiets gedaan heb.
Mensen alstublieft, als je er geen verstand van heb blijf er vandaan. Ongelukken gebeuren maar met dit kunnen doden vallen en dit is niet om je bang te maken maar om je ogen los te maken en goed te beseffen wat je doet of wilt gaan doen. Ik hoop dat dit een beetje licht in jouw vraag brengt.
Angie