Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 19:19:31

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: een waarschuwing! glaasje draaien
BerichtGeplaatst: 23-10-2005, 03:19:36 
Groentje
Groentje

:arrow: :arrow: Ik wil jullie laten weten wat ikzelf heb meegemaakt rond mijn 15e jaar. Mijn naam is Angie en ben inmiddels 33 jaar, wat ik beleeft heb is als een regel rechte achtervolging bij mij gebleven.

Iedereen weet wat het is om met je klas op werkweek te gaan, met een grote groep waren we te fiets op pad richting Roermond/Horn. Eenmaal gesetteld en de nacht naderend waren een aantal z'n 7 a 8 personen inclusief mijself die niet konden slapen en besloten op nachtelijk pad te gaan. Zonder dat ook maar iemand op kamp het wist waren we te voet vertrokken en twee uurtjes later kwamen we bij een groot heuvelachtig gras oppervlakte en besloten daar over te lopen. Een stuk verderop kon men net in het maanlicht achter een heuvel een huisje zien staan, bij naderkomen was het een oud houten huisje met de deur ontgrendeld. We liepen naar binnen en men moest voorzichtig zijn met nogal wat rommel op de grond. De ruitjes waren ontzetten vuil maar kon nog net zien dat er een kaars lag, stukjes kaars en hout stukken met een oude hamer op de grond. De kaars werd aangestoken door een van mijn klasgenoten en daar in de hoek op de grond lag ook nog een cola glas zonder print. "Wat gaan w nu doen" vroeg een in de groep, "Angie kan geesten oproepen, lijkt me wel kicks". Na aarzelen en behoorlijlk wat feedback had ik maar besloten om het te doen. "Kicke joh, nu gaan we wat beleven" en inderdaad het is ons allen tot op vandaag bij-gebleven.

Op de grond in de enorme stof en zandlaag hebben we een cirkel getekend met alles erop en eraan, het glas op z'n kop in het midden van die cirkel. Met zijn allen zijn wij om die cirkel gaan zitten en handen vast. Na uitleg wat ze moesten doen en beslist niet zijn we van start gegaan. Ogen dicht, geest vrij en consentreren, de rest deed ik wel. Niet zo lang erna had ik een Indentiteit aan de haak geslagen en vroeg of hij/zij van vriendelijk aard is, het glas schoof naar 'ja'. "Ben je van geslacht man of vrouw"? 'man'. "danke voor je eerlijkheid, ik laat nu iedereen om zijn beurt een vraag stellen die je kunt beantwoorden, is dat goed"? 'ja'. Ik kwam met de vraag aan of Hij iets van zichzelf kon laten zien en plots kwam er een lichtje in het glas [anders dan vuurlicht] en begon rondjes te draaien. We waren allemaal onder indruk van dat evenement maar gingen verder. Na meeredere vragen gesteld en beandwoord te hebben ben ik er achter gekomen dat iets niet pluis was. Ik confronteerdde Hem met fouten die Hij gemaakt had in zijn antwoorden en het lichtje in het glas begon sneller te draaien, nadat ik Hem vermeldde dat ik deze seance ging afbreken werd ik verhinderd en het lichtje in het glas draaide nu nog sneller alsof het een zichtbaar teken was of Hij kwaad was of niet, hoe kwader Hij werd hoe sneller het lichtje in het glas. Ik zei dat Hij moest vertrekken waar Hij vandaan kwam en met kwam het lichtje boven uit het glas en draaide nog sneller en met grotere cirkels, tegelijkertijd ging het huisje trillen en schudden. Ik schreewde tegen de groep het huisje NU te verlaten en iedereen rendde naar buiten op een na, een goede vriend bleef bij mij om me in de gaten te houden dat niks gebeurde met mij. "Ik moet het glas vernietigen" zei ik en met begon het huisje nog harder te schudden. Geen tijd mocht verloren gaan en ik pakte het glas op en gooide het in de hoek, tot onze verbazing draaide het glas om en vloog terug op dezelfde plek om door te gaan met de seance. Het lichtje was verdwenen maar de Indentiteit was nog vol aanwezig en ontzettend kwaad. Niet nadenkend nam ik een ouder hamer van de grond en zette mij aan om het glas kapot te slaan, ik zwaai uit en nog voor ik het glas kon raken sprong het vanzelf uit elkaar in duizenden stukjes. Mijn vriend was al naar buiten en tegelijk dat ik naar buiten rendde brak het huisje totaal in elkaar. Een seconden later en ik was een met het huisje geweest, het is dus safe te zeggen dat ik er met de gewisse D**D ontkomen ben. Iedereen inclusief mijzelf waren zo wit als een laken en dat as de laatste keer dat ik zoiets gedaan heb.

Mensen alstublieft, als je er geen verstand van heb blijf er vandaan. Ongelukken gebeuren maar met dit kunnen doden vallen en dit is niet om je bang te maken maar om je ogen los te maken en goed te beseffen wat je doet of wilt gaan doen. Ik hoop dat dit een beetje licht in jouw vraag brengt.

Angie

BerichtGeplaatst: 23-10-2005, 09:45:23 
Nimf
Nimf

Wat een heftige ervaring zeg!
Tot nu toe de heftigste die ik ooit heb gelezen.
Kan het ook eigenlijk stiekum bijna niet geloven op sommige punten.

Entiteiten maken mij kwaad.
En ik ben verschikkelijk sterk.
Misschien weten ze dit want sinds ik wat ouder ben geworden laten ze mij met rust en zie ik ze niet meer.
Maar als klein kind wel, en hoe.

Ik daag ze zelfs uit soms.
Van kom maar op!
Ik kan jullie allemaal een voor een hebben en trap jullie zo naar een andere trilling.
Op de een of andere manier kunnen ze zo'n woede in mij losmaken.

Gelukkig zijn ze niet allemaal slecht.
En ik ontmoet goede entiteiten gewoon astraal.
Maar voelde de woede al weer hangen toen ik dit verhaal lees.
(Terwijl ik tegelijkertijd mijn hoofd schudde naar jullie kids toendertijd...)

Iedere energie in zijn eigen wereld zeg ik maar altijd.
Dus wat betreft glaasje draaien en andere technieken om dingen deze wereld in te halen ben ik het met je eens.
Weet waar je aan begint.

Persoonlijk hoe ik de fysieke wereld lekker aards.
Hoef geen aura's te zien als ik ze kan voelen, en hoef geen geesten op te roepen als ik ze ook astraal kan opzoeken.

Berichtenonderwerp: Die wilde iets duidelijk maken
BerichtGeplaatst: 23-10-2005, 20:42:35 
Dwerg
Dwerg

Zie onderstaande tekst van Elias (link in mijn profiel):

"......I have stated, many times: essences are not intrusive. Therefore, what you draw upon in these instances are other focuses, which you allow to bleed through into your present, or what you view to be your present consciousness, allowing a merging, and therefore expressing elements to which you normally would have no knowledge of.

This is also not to say that sometimes essences within transition do not affect physical focus, for sometimes they do. You may interact, within your ‘psychic games,’ with other essences. You may interact with those in transition, or those not in transition. When action is expressed in what you term to be an undesirable manner, it is most likely either yourself creating this through your consciousness, or residual energy of an essence within transition. Belief systems are very affecting of all of this phenomenon.”
[session 80, March 20, 1996]"

Dus het contact en alles wat er omheen gebeurt wordt beinvloed door overtuigingen (=belief-systems) van degene die eraan meedoen. En je overtuigingen bepalen of je iets vertrouwt of niet. Het is dus niet zo dat degene waarmee je contact iets probeert te forceren. Je eigen opvattingen zogezegd leiden tot de situatie. De entiteit (zoals je die noemt) doet hier aan mee in overeenstemming met jezelf. Dat laatste is hier van belang: In overeenstemming met jezelf. Daar kun je een zekere rust uit putten.

Transition wil zeggen; in een overgangsfase vanuit het fysieke naar een volgende keuze.

Maar inderdaad zoals je zelf al zegt. Als je van te voren al een angstig gevoel krijgt bij dit soort spelletjes dan kun je natuurlijk gewoon beslissen om er niet aan mee te doen. Die angstige gevoelens zijn nl. weer een link met je overtuigingen. In die zin een waarschuwing, maar aan de andere kant natuurlijk wel een verkenning van jezelf als je zoiets meemaakt.

Ikzelf ben er niet op dit moment niet zo kapot van. Laatst met een vriend in het bijna donker in een bos een rondje gaan wandelen. er was gelukkig een N-weg redelijk dichtbij zodat je je daarop kon focussen, maar de kriebels in mijn rug waren er wel. Ik liep dan ook liever voorop. Je mobieltje schept op dat moment toch ook wel een zekere rust. Het blijft een kwestie van de aandacht ergens op gericht hebben. De overtuiging die bij mij speelt is dat ik denk dat er elk ogenblik iets kan gebeuren. Net zoals met een detective op tv bij scenes van een lijkschouwing. Ik zie 'm al overeind komen.

Maar goed,
Groet.
Thijs

* Notice and remember your dreams.

BerichtGeplaatst: 24-10-2005, 01:11:31 
Groentje
Groentje

Sind dat ik een klein meisje was had ik al sterke gevoelens van en in mijn omgeving, zo kon ik een halve dag van tevoren al zeggen wat er ging gebeuren en wie en hoe laat iemand op bezoek kwam etc... Ik zag rare dingen en gestalten in mijn/onze omgeving en kon als klein meisje niet verklaren wat dat was maar bang ben ik nooit geweest, op de dag van vandaag nog niet. Het gebeuren in het huisje is inderdaad het ergste wat ik heb meegemaakt omdat het bijna mijn leven eisten. Maar sinds een paar jaar en bij een viertal mensen heb ik hierover gesproken en nu hier op deze forum voor de eerste keer.

Ik hoop dat het hulpzaam is voor degeenen die het zou willen proberen om alleen maar de nieuwschierigheid te bevredigen en de ogen open te laten gaan in de zin hoe gevaarlijk het kan zijn. Begin hier nooit aan zonder Professional begeleiding.

Angie

BerichtGeplaatst: 26-10-2005, 17:01:57 
Nimf
Nimf

Dank je wel voor je waarschuwing Angie.
Ik hoop dat mensen die jouw verhaal lezen het voor waar zullen nemen.
Ook hoop ik dat je deze ervaring een plek heb kunnen geven.

Groetjes Brenda

BerichtGeplaatst: 27-10-2005, 00:59:45 
Groentje
Groentje

brenda schreef:
Dank je wel voor je waarschuwing Angie.
Ik hoop dat mensen die jouw verhaal lezen het voor waar zullen nemen.
Ook hoop ik dat je deze ervaring een plek heb kunnen geven.

Groetjes Brenda

:) Ik hoop ook dat mensen het zien als een waarschuwing en niet om de nieuwschierigheid te vergroten.

Al mijn hele leven maak ik van alles en nog wat mee en om eerlijk te zijn met jullie allen "ik ben nog niet van Hem af". Ik heb in mijn leven nogal wat geleerd over het Spiritualistisch gebeuren en ben in kontakt geweest met een Medium. Deze Medium verteldde mij dat ikzelf sterk genoeg ben om ook een Medium te worden, ik ben mij nu aan het overwegen of het verstandig is om deze study te volgen. Als ik het ga doen dan doe ik het puur om mensen te helpen met problemen in dezer en om mezelf nog sterker te maken dan ik al ben.

Thank you for your kindness Brenda! (y)

Angie

BerichtGeplaatst: 02-12-2005, 18:39:26 
Kabouter
Kabouter

Zo, wat een verhaal. Dit blijft je natuurlijk altijd bij. Je zou wel doodsbang zijn geweest. Van dit soort verhalen is de reden waarom ik nooit glaasje ga draaien, er kunnen idd gewoon doden vallen. Ik doe wel aan pendelen, maar glaasje draaien, nooit van mijn leven (of er moet iemand zijn die er heel veel verstand van heeft)
Bedankt voor je verhaal!
-xxx-
Charlotte

BerichtGeplaatst: 02-12-2005, 19:44:55 
Dwerg
Dwerg

Dit is niet de eerste keer dat ik van zo'n soort verhaal hoor, al is dit zeker wel één van de heftigste....
Op de middelbare school had ik ook een aantal klasgenoten die 'aan het spelen' waren met dingen als glaasje draaien, pendelen en geesten oproepen. Vaak werd er aan mij gevraagd of ik mee wilde doen, omdat zij wisten dat ik een grote intresse had met het spirituele. Toch heb ik altijd geweigerd en nog vind ik dat er niet gespeeld moet worden met dit soort dingen. Of je er nu wel in geloofd of niet.
Het is zeker een goede waarschuwing van je BlueFire, nu hopen dat mensen deze waarschuwing ook ter harte zullen nemen,

Liefs,

SupernovA

BerichtGeplaatst: 26-04-2006, 14:06:44 
Groentje
Groentje

hoi

Ik heb ooit ook zoiets meegmaakt
wij gingen (ik was nog maar 12 of zoiets) met een groepje buur kinderen glaasje draaien
Ik voelde meteen dat het niet goed zat , maar ik was heel nieuwsgierig..
het licht begon te knipperen(dat was uit) en ik kreeg kippenvel de anderen niet die vonden het reuze grappig
we hebben het toe abrupt afgebroken door de kring te verbreken en het kaarsje uit te blazen

Ik heb hier nog 4 jaar last van gehad
Je kent het gevoel wel date r iemand van achter na je kijkt dat je nekharen overeind gaan staan?? dan keek ik over er iemand was, maar er was niemand die ik kon zien
dat gevoel heb ik vier jaar gehad, ik was weer bang voor het donker, ik durfde niet te gaan slapen, niet mijn bed uit s'nachts
Teon ben ik in contact gekomen met ene genezer
die heeft het bevestigd dat er idd 'iemand'was maar dat ik puur van binnen ben en dmv mijn eigen kracht dat weg kon krijgen
Hij heeft me gezuiverd en toen was t weg..
was toch heel raar hoor..

dus een waarschuwing ook van mijn kant
draai geen glaasje als je er geen verstand van hebt
het is een heel gevaarlijk spelletje wat dus echt gevolgen kan hebben
zeker bij onervaren mensen zoals ik toen was

grts

nor from tongue.

If knowledge of mysteries come after emptiness of mind, that is

illumination of heart.

Rumi

BerichtGeplaatst: 26-04-2006, 16:53:58 
Dwerg
Dwerg

Ik lees dat sommige hier schrijven: draai geen glaasje of
met iemand die er verstand van heeft..Maar ik zou gewoon helemaal
NIET glaasje draaien. Als je zo nodig in contact wil komen
met entiteiten, vraag ze dan zonder poespas. En anders moeten mensen
gewoon accepteren dat ze geen entiteiten zien. Zo denk ik erover...
Want nieuwsgierigheid of domheid moet je niet je leven kosten of
traumatische ervaringen opleveren. Dus durf nee te zeggen als
mensen je in zoiets willen betrekken. Dit gaat niet om een onschuldig
spelletje! En met vragen kun je nog niet weten of ze betrouwbaar
zijn want ze kunnen je gedachten en dus het antwoord op de
vraag lezen/weten.

Wil je contact met entiteiten? Ga naar een medium ofzo :)

Liefs

BerichtGeplaatst: 03-08-2006, 22:29:34 
Groentje
Groentje

Ik heb al zulke rare dingen gehoord over glaasje draaien.... ik begin er niet aan....

Ik vind het uberhaupt niet nodig om geesten op te roepen, die entiteiten hebben zelf ook veel te doen in het hiernamaals en waarom zou ik ze storen....

Ik laat dat liever aan een medium over en vaak komen ze vanzelf bij me als ze contact willen...

Glaasje draaien is naar mijn idee gevaarlijk, je trekt de wanhopige en dolende entiteiten aan die zich in jouw aura kunnen vormen... dat voelt niet goed en ze kunnen je tot de raarste dingen dwingen... je gek maken... Nee, mij niet gezien... ze komen wel vanzelf en zelfs pendelen vind ik nog oppassen....

Mijn oom heeft in het circuit gezeten van mensen die samen glaasje gingen draaien, hij heeft ermee moeten stoppen, hij raakte in trance telkens en kon heel moeilijk in zijn lichaam terugtreden.... hij kreeg ook te horen dat hij niet oud werd.... Gelukkig heeft hij daar niet al te krachtig geloofd... hij heeft wel op gezondheidgebied rare dingen meegemaakt de laatste jaren.... tumor achter het oog in hersenen, ernstige allergieen voor sesamzaad, malaria.... hij reist veel, maar we waren iedere keer in angst dat hij dood zou gaan... met Malaria was het op het nippertje, tumor is gelukkig goed verwijderd.... Allemaal sinds dat glaasje draaien....

Ik zou er niet aan beginnen....

Namaste

Dan zijn we Een

BerichtGeplaatst: 24-03-2007, 14:10:50 
Kabouter
Kabouter

Heee!!
wat een vreselijke ervaring!! :o ..
ik heb het aan een vriendin laten lezen, die misschien wil gaan glaasje draaien.. ik hoop dat ze het niet doet dankzij dit verhaal.. dus in elk geval heel erg bedankt..

groetjes Irmaa

BerichtGeplaatst: 18-05-2007, 11:35:10 
Reus
Reus

Mijn vriendin was hier gister en die had laatst met een vriendin glaasje gedraaid, ze vroeg of we ook wilden. In eerste instantie had ik zoiets van nee doe maar niet, al die verhalen die ik er over hoor! Dadelijk gaat het fout.. Uiteindelijk zijn we het gaan proberen maar het lukte niet goed, ik liet perongeluk het glas steeds een beetje bewegen.. dus besloten we dat mijn vriendin en een van mijn zusjes het gingen proberen. Het lukte hun wel! Ze kwamen hand in hand naar ons toe om het te vertellen en gingen even later weer verder.. Uiteindelijk zijn ze nog paar keer hadn in hand gekomn en hebben toen gevraagt of ik en men andere zusje erbij mochten komen zitten. Dat mocht. Het was bizar en ik weet niet of ik het echt geloof.. Het glas bewoogg.. Ik geloof ook echt in geesten, maar hoe het glas bewoog soms paar milimeter en dan heel stuk.. We hebben het wel overdag gedaan omdat zij zei dat ze ergens had gelezen dat overdag de "goede" geesten komen en 'snachts de "kwade". Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig om het nog eens te doen.. maar ik weet niet of ik het na dit verhaal nog wel ga doen..

Ook kreeg ik toen ik achter mijn pc zat toen hun bezig waren met glaasje draaien ineens kippevel en mijn zusje dat bij me zat niet.. Ik vond het een beetje vreemd; maar het hoeft niks te betekenen denk ik..

Xx Verelien

Eeyore

BerichtGeplaatst: 18-05-2007, 11:54:16 
Nimf
Nimf

Wees blij dat het niet gelukt is. Je kunt beter niet met vuur spelen als je er niet mee weet om te gaan.

Wat je overdag aantrekt qua entiteiten of snachts maakt geen verschil, hangt ervan af wat jezelf aantrekt en waar je in gelooft.

Doe het maar niet! Ga gewoon naar een Medium.
Tuurlijk zijn er positieve ervaringen in glaasje draaien, maar stap ergens niet in waar je geen weet van heb.

Persoonlijk ben ik niet fan van de astrale wereld. Ik houd me liever bezig met hogere trillingen. Maar het blijft jouw keus natuurlijk :wink:

Groetjes Brenda

BerichtGeplaatst: 18-05-2007, 13:56:29 
Reus
Reus

het was wel gelukt,, ze hebben het ook gevraagt of ik er bij mocht komen zitten en dat mocht..

Oke. das fijn om te weten; dan weet ik dat ook weer ;)!

Ik ben ook niet vanplan om het nog een keeer te gaan doen.. Maar een medium, ik weet niet of wij die hebben en soms zijn ze heel duur :O hoorde ik..

xxx Verelien

Eeyore

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00