Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 02:46:10

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Brief van m'n Gids
BerichtGeplaatst: 19-07-2005, 17:35:05 
Groentje
Groentje

Nou.
Ik wist niet zo goed waar ik dit moest posten, maar een brief telt ook als gebruiksvoorwerp zo'n beetje, dus post ik het hier maar.

Ik heb dus vrij goed contact met m'n Gids. Ik wist eigenlijk helemàààl niet wat Gidsen zijn, tot ik iemand vertelde dat ik praat &zo tegen een ingebeelde vriendin & dat ik haar aanwezigheid kon voelen & dat ik ook antwoord kreeg &zo, & toen vertelde die iemand me, dat die aanwezigheid wel 'ns m'n Gids kon zijn !! :o
Ik heb toen een boek gekregen van haar over Gidsen, maar heb er toen eigenlijk niet veel in gelezen, omdat ik mij relatie met mij vriendin (want ik wou niet geloven dat ze een Gids ofzo iets was, ze was gewoon mijnmijnmijn vriendinnetje!!!) niet wou veranderen..
Maar ik surf veel op internet & ik lees hier ook veel.. & dus las ik af & toe ook iets over Gidsen, & eigenlijk komen veel dingen wat over Gidsen wordt gezegd overeen met mijn ervaringen met m'n vriendin.
Dus, nu heb 'k 't aanvaard dat ze 'n Gids is, maar nog altijd ja, ze blijft m'n vriendinnetje, 't is al 4 jaar zo, waarom zou ze oppeens iets *vreemds* worden?

Maar 't zou wel leuk zijn moest ik zo'n brief kunnen krijgen, ik las er hier ergens over, dat dat mogelijk is.

Weet iemand daar meer over?
& waar kan je dat doen? Kost dat veel?

Berichtenonderwerp: Re: Brief van m'n Gids
BerichtGeplaatst: 30-09-2005, 11:03:45 
Elf
Elf

Hoi Lacrimata,

Toevallig heb ik vorig weekend een brief laten schrijven door mijn gids.
Ik was op een beurs in Rijswijk en daar was een vrouw die automatisch kon schrijven. Je kon dan een overleden dierbare of je gids een brief laten schrijven. Ik was er best wel schichtig over omdat tja, je weet nooit of die vrouw een kwakzalver is die gewoon geld wilt verdienen. Maar na lang twijfelen heb ik het toch laten doen. Ik heb haar een brief laten schrijven van mijn gids. Ook ik heb veel contact met mijn gids maar ik wilde toch wel wat dingen weten. Maarja omdat ik nog wel mijn twijfels had over deze vrouw heb ik ook wat vragen gesteld waarvan ik het antwoord wel al op wist. Op deze antwoorden kon de vrouw niet zomaar iets op verzinnen, dat moest echt van mijn gids komen. Ik heb antwoord gekregen op mijn vragen, en van de vragen die ik al wist, kreeg ik absoluut het goede antwoord terug. Dus deze vrouw is dus absoluut een toppertje! De kosten zijn 15 euro. Ze staat ook op paranormale beurzen, dus als je er een keer bent, zoek haar op. Ik geef je een link van deze vrouw, dan kan je zelf even kijken. http://leila.nl/willy.php Hopelijk heb je er wat aan!

Liefs Littleme

Littleme

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00