Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 19:07:44

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11-07-2005, 11:49:08 
Groentje
Groentje

Hallo,
Wist neit echt waar ik dit moest plaatsen dus dan maar hier. Het heeft nl wel het eea te maken met gebruiksvoorwerpen. En dan electrische aparaten. Ik heb de tik om die dingen te ontregelen. al bets een tijdje, in golven. Ik probeer het te ontkrachten dat t door mij komt, in de hoop dat t zo overgaat maar ben bang dat t toch echt aan mij licht. De aparaten die ik maar kort gebruik (magnetron ed) doen t bij mij niet, maar meestal bij een ander weer wel. Aparaten die ik vrij intensief gebruik (computer) gaan in delen geheel kaduuk en wbt de mp3 speler is het helemaal erg, want die draag ik op mn lichaam. Die heb ik 3 dagen en hij is nu al kapot :?. De vorige ging toch 3 weken mee voordat hij er hèlemaal de geest aangaf. Daarvoor al allerlei gedoe mee gehad. Goede merken hoor, weinig mis mee. Hier zit gelukkig zo'n muis met zon snoertje aan, maar heb ook wel es een muis gesloopt die neit met zon touwtje zat. Daff, mijn putetje was namenlijk kapot (hoe zou dat komen? ;) ) dus ik gebruikte ff die van mn ouders. Afwasmachine, donk kapot. 5 min later mn moeder probeert t, niets meer aan de hand. Ik probeer t, toink, kaput. Radio, 5 meter afstand, hij doet t. Ik stap dichterbij en hij stopt ermee (ik wist neit dat er en afstandbediening bij zat? :lol: ). Weer eentje weg en hij speelt vrolijk veder. Enz.
Het is dus neit echt super erg, maar toch behoorlijk irritant en duur.
HErkent iemand dit en weet iemand wat je ertegen kan doen?
groetjes Sam

BerichtGeplaatst: 11-07-2005, 17:16:35 
Kabouter
Kabouter

hoi,
dat gedoe van die radio die het niet meer doet als je erbij staat is mij ook weleens overkomen, dit is echter niet raar hoor, want dat is gewoon omdat je dan in die straling staat, waardoor deze onderbroken wordt en de radio niet meer speelt. hopelijk snap je wat ik bedoel, ik ben niet echt thuis op het gebied van electronica :roll: . van die andere dingen weet ik het niet hoor, dat doe je misschien zelf wel ja... :?
Liefs Don,

BerichtGeplaatst: 29-07-2005, 20:10:51 
Groentje
Groentje

Hoi Sam,

Ik lees net dit berichtje, Het heeft te maken met de trilling van je ziel.
Zelf heb ik ook wel eens meegemaakt dat apparaten storen of kapot gaan in mijn aanwezigheid. Waar je op kunt letten is dat je er op let dat je ze niet soort met wat je uitzend: probeer dus niet te veel in gedachte te zijn. Ook als je een slechte bui hebt, zal je er misschien wel meer last" van hebben. Hou je geest zo rustig mogelijk.
Hopelijk heb je hier iets aan.

groetjes Beltane

BerichtGeplaatst: 09-08-2005, 14:04:29 
Groentje
Groentje

Ik wist niet dat het echt kon, electrische apparatuur met je eigen energie beinvloeden. Ik heb laatst een programma gezien over een meisje die dat ook kon, maar dat was wel erg extreem. Volgens mij was dat in de serie "Myserious ways". Maar bij dat meisje lag het aan de spanning die zich opbouwde in haar lichaam. Komt dit op hetzelfde neer of is dit echt een verzinsel?

Het lijkt me inderdaad heel vervelend als je dit hebt en zoals Sam zelf ook zegt: nogal duur.

Love Meilani

BerichtGeplaatst: 09-08-2005, 14:19:29 
Reus
Reus

Door wrijving ontstaat lading. En die moet ook weer ergens naar toe.

Ooit wel eens een schokje gehad van een ander of voorwerp? Soms word ik er helemaal gek van, je schrikt je rot :lol: .

Maar dus ook op fijner niveau is lading te bespeuren. Die zich kan uiten op electrische aparaten omdat die dingen het waarschijnlijk aantrekken.

(ik heb helaas niet zo goed opgelet tijdens natuurkunde maar zoiets is me nog bij gebleven.. :wink: )

Gr.

Nuubs

BerichtGeplaatst: 09-08-2005, 14:23:40 
Groentje
Groentje

Ik krijg inderdaad regelmatig een electrisch schokje. Bijna altijd van het portier van de auto. Ik doe sinds een tijd het portier van de auto dan ook niet meer open of dicht met mijn hand, maar zorg altijd dat er stof tussen zit (van mijn jas meestal). Je hebt gelijk: je schrikt je te pletter als je zo'n schokje krijgt.

Ik heb ook nooit opgelet bij Natuurkunde, maar ik vind het wel erg interessant dat dit allemaal kan.

Love Meilani

(May The Great Spirit's Blessings Always Be With You)

BerichtGeplaatst: 11-08-2005, 20:33:09 
Groentje
Groentje

Heb ik ook vaak, vooral met de kou in de winter dat je zo'n schokje krijgt, of juist in de zomer als het erg warm is. Met mijn kat dan, erg sneu want die schrikt zich dat rot ervan. Met name metalen en ook wol neemt de lading dan toe. In ieder geval kan je werkelijk storen met een apparaat heeft iets te maken met de lading van je aura maar veel komt het niet voor.

BB Beltane

BerichtGeplaatst: 11-08-2005, 22:18:46 
Reus
Reus

Ik dacht dat het gewoon statische elektriciteit was die zich moeilijk kon aarden. Zo heb ik en iedereen van school meegemaakt in een hotel uit berlijn. De grond was een soort tapijt en zo koon de elektriciteit moeilijk weg.
Maar dat apparaten uitvallen is volgens mij toch iets anders.

BerichtGeplaatst: 12-08-2005, 10:34:29 
Groentje
Groentje

Hoi Beltane,

Wat bedoel jij precies met de lading van je aura?? Op watvoor manier onderscheidt een aura die electrische apparaten ontregelt zich dan met een 'gewone' aura??

Love Meilani

BerichtGeplaatst: 17-08-2005, 21:59:04 
Groentje
Groentje

De lading van je aura heb ik misschien een beetje raar omschreven. Het heeft in ieder geval iets te maken met het trillingsniveau van je ziel, en dus ook de energie die je uitstraalt. Misschien is dit helderder?

groetjes Beltane

BerichtGeplaatst: 18-08-2005, 09:38:38 
    Reus
    Reus

:lol: weten jullie zelf nog wel waar jullie het over hebben...

Van het licht waarin ik mijzelf draag, tot het licht dat mij draagt.

BerichtGeplaatst: 18-08-2005, 09:42:34 
    Groentje
    Groentje

Hoihoi,

Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vind het nog steeds moeilijk te begrijpen. Ik begrijp inderdaad dat de ziel verschillende trillingsniveaus kent, maar hoe ontstaat zo'n trillingsniveau dan en wat is de reden dat er verschillende niveaus zijn? Misschien zijn dit vragen waar jij helemaal geen antwoord op weet, maar ik ben hier toch best niewsgierig naar. Heeft dit trillingsniveau misschien te maken met 'vorige levens'?
    En dan nog zie ik het verband tussen het trillingsniveau en het ontregelen van electrische apparatuur niet helemaal. Dat moet dan wel een heel 'speciaal' trillingsniveau zijn of niet?

Misschien kun je me hier iets over uitleggen als je de antwoorden op mijn vragen weet. Ik ben mij ervan bewust dat mijn vragen misschien wat 'ver' gaan....

Love Meilani

BerichtGeplaatst: 18-08-2005, 10:17:25 
    Reus
    Reus

Meilani schreef:
    Hoihoi,

Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vind het nog steeds moeilijk te begrijpen. Ik begrijp inderdaad dat de ziel verschillende trillingsniveaus kent, maar hoe ontstaat zo'n trillingsniveau dan en wat is de reden dat er verschillende niveaus zijn? Misschien zijn dit vragen waar jij helemaal geen antwoord op weet, maar ik ben hier toch best niewsgierig naar. Heeft dit trillingsniveau misschien te maken met 'vorige levens'?
    En dan nog zie ik het verband tussen het trillingsniveau en het ontregelen van electrische apparatuur niet helemaal. Dat moet dan wel een heel 'speciaal' trillingsniveau zijn of niet?

Misschien kun je me hier iets over uitleggen als je de antwoorden op mijn vragen weet. Ik ben mij ervan bewust dat mijn vragen misschien wat 'ver' gaan....

Love Meilani

Laten we even beginnen met trillingsniveau:

Dit veranderd net zoals je gemoedstoestand, een trillingsniveau is een manier om inderdaad 'te beinvloeden'. Door middel van afstemmen kan je een bepaalde trilling waarnemen. (Neem bijvoorbeeld een geluidsvork, die heeft ook verschillende trilniveau's, naarmate het geluid wegzwakt neemt deze ook een ander niveau aan.)

'vorige levens', oftewel andere lichamelijke levens, zijn ook niets meer en niets minder dan een andere bewustzijnsvorm. Deze levens spelen zich nog steeds af en blijven dat ook voortzetten. Wij hebben zowel een lineaire tijdslijn als een horizontale; het NU. En als je bedenkt dat alles NU is, is er geen verleden, geen toekomst. Kortom tijd is een cirkel. de lijn is rond.

'speciaal' trillingniveau is simpelweg een waarde die je er aan geeft, alles wat wij zien als goed, lief, slecht, kwaadaardig is puur een waarde die wij er aan geven. Het is niet wat het werkelijk IS. Wij mensen hebben deze eigenschap om te kunnen bepalen wat belangrijk is in ons leven, wat gepaard gaat met de 'ego'.

Er zijn mensen die door middel van hun eigen energieveld apparaten kunnen ontregelen: ik quote
    Citeer:
    De natuurwetten schrijven voor dat de positieve en negatieve ladingen elkaar proberen te neutraliseren, en wel door een stroom van de negatieve lading naar de positieve lading te maken.
    Zodra het spanningsverschil tussen de negatief geladen onderkant van de wolk en de positief geladen oppervlakte van de aarde groot genoeg is, begint de voorontlading. Dit is niet zichtbaar voor het menselijk oog. De voorontlading loopt van de wolk naar de aarde

Ik geloof dat hetzelfde geld voor mensen en apparaten.

Ha, dat is van mn hart !
    gr.

Van het licht waarin ik mijzelf draag, tot het licht dat mij draagt.

BerichtGeplaatst: 20-08-2005, 09:07:38 
    Groentje
    Groentje

Bedankt voor je uitgebreide uitleg!! Ikzelf wist dit ergens wel, maar kon het niet onder woorden brengen of op een logische manier beredeneren. Het vergt voor mij nog steeds wel wat denkwerk om deze gedachtegang over het ontregelen van electrische apparatuur te volgen maar ik kan me er denk ik wel in vinden.

In ieder geval nogmaals dank!!

Love Meilani

BerichtGeplaatst: 18-10-2005, 19:38:58 
    Groentje
    Groentje

ik heb deze ervaringen vaak als ik magnetizeer...en dan voor al in de buurt van een elecrties apparaat.
    Van de week sloeg bv de aquarium pomp op hol... en ging dus ipv gelijk matig stromen pulseren...was een heel gek gezicht.
    Ik mag ook niet op de camping in debuurt van een wereld ontvanger staan of een tv-tje ofzo, krijg dan altijd te horen dat ik ruis veroorzaak. En hoeveel lampen ik wel niet sloop in een jaar ...of electronica in de auto.. ze kennen me gewoon al bij de garage haha
    En dus niet net als anderen de zender versterk...
    Ach ja zodra je door hebt dat je idd je energie kan beheersen...en meer of minder kan laten stralen/uitzenden, dan word het vanzelf minder ...tot dat je bij een eventuele bv. woede uitbarsting weer es ineens de radio ofzo kapot maakt, en je je herinnerd dat jij dat kon met je energie. :D

groetjes
    glow

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
    Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00