Waterlelie schreef:
wow alweer zon doorverwijzing naar een psychiater. Als ik iemand een advies mag geven ga nooit naar een psychiater. Die behandelen je niet als mens, voelen niet met je mee en stoppen je vol met medicijnen. Als er iets afgeschaft mag worden naast de regeringen en de ongelijkheid van rijkdom in de wereld dan is het wel het bestaan van psychiaters die mensen ziektes aanpraten en vol stoppen met medicijnen. Dat moet gewoon een keer stoppen.
Over het probleem met de geesten.. Focussen op positiviteit. Als je positief bent dan hebben lage energieën geen toegang tot je. Alleen als je op dezelfde frequentie zit, kunnen ze je beïnvloeden. Als het je in huis niet lukt, zoek dan andere plekken waar je je lekker voelt en als dat niet helpt misschien ergens anders gaan wonen.
beste waterlelie,
ik merk inderdaad dat het rustgevend is om uit huis te zijn, maar mijn problemen komen terug als ik thuis kom. verhuizen lijkt me dan wel verstandig inderdaad ja, maar aangezien ik hier maar 150 euro per maand huur betaal en ik niet veel meer per maand aan huur kan missen door schulden en gezeik kan ik nergens anders heen.
mijn buurjongen (huis naast mij) zei dat wierook opsteken ook zou helpen in huis, klopt dit?