Dit is al een iets ouder topic, maar gaat over iets waar ik het op het forum over wil hebben.
Dan is het niet nodig een nieuw topic te maken, wel?
Ik kon hier meteen al het een en ander lezen.
Ik had namelijk laatst een artikel over kristallen schedels gelezen, wat ik erg interessant vond.
(Als ik me kon herinneren waar ik het had gelezen, had ik er een verwijzing naar genoemd, hahaha.)
Dat artikel claimde dat kristal heel goed energieën op kan nemen en informatie op kan slaan.
Er zijn een aantal grote kristallen schedels die door "keepers" (het artikel was Engels) worden verzorgd. Die schedels hebben namen en schijnbaar persoonlijkheden - in de vorm van een soort "uitstraling".
In die schedels zit heel veel energie en heel veel informatie, die er door de eeuwen heen door allerlei leermeesters, wijzen en shamanen/druïden/priesters in word gestopt.
Er is een schedel waarover zelfs de hoop bestaat dat de bewoners van Atlantis hem in hun bezit hebben gehad en hun kennis er in hebben gedaan...
Als je bij de schedel gaat zitten en er een "gesprek" mee aan wil gaan, kun je schijnbaar allerlei waarnemingen gaan krijgen die delen van die informatie met je delen. De één hoort een telepathische stem, de ander ziet visioenen/beelden, de ander droomt de eerstvolgende nacht, de ander heeft gewoon het gevoel dat er iets gebeurt, maar kan het niet plaatsen... etc.
Het artikel zei ook dat alle kristallen schedels met elkaar in verbinding staan.
Je kunt dus als het waren "inloggen" in de informatie-netwerk als je een kleine kristallen schedel hebt (of een grote, als je dat kunt betalen, hihi). Een soort kosmisch internet... eigenlijk...
Ook kun je kennis en wijsheid die jij hebt met je gedachten in jouw kristallen schedel sturen, zodat het informatie-netwerk word uitgebreid en "ge-update".
Ik vond het een enorm interessante stelling, wat hierboven staat.
Wat zijn jullie gedachten hierover?