Een vrouw op een beurs heeft me geleerd hoe je kunt weten welke steen je op een dag moet dragen. Ze zei dat je de steen in je linkerhand moet houden, stevig moet staan, je ogen moet sluiten en dan voelen of je naar voren of naar achteren valt. Als je naar voren valt is die steen goed voor die dag, als je naar achteren valt niet.
Ik vind het zelf altijd raar klinken als ik het aan anderen uitleg, ik zou me ook afvragen of het werkt als ik het zo zou lezen...
Maar sinds ik dit weet gebruik ik het dagelijks met mijn stenen, heel vaak heb ik van te voren in mijn hoofd welke ik wil dragen omdat ik daar zin in heb of omdat die het beste bij m'n kleding past, maar dan blijkt het die toch niet te zijn. Vreemd, maar het werkt wel...
Die vrouw vertelde ook dat sommige stenen niet werken als ze gecombineerd gedragen worden. Dat moet je dus ook van te voren voelen. Er kunnen soms twee stenen uitkomen die je voor die dag moet dragen, maar als je ze dan samen in je hand legt, is het weer niet goed.
En zo kan het dan natuurlijk ook als er geen apart werken, dan kun je een paar samen leggen en kijken of dat wél werkt.
Bergkristal is een heel pure steen en kan overal bij gedragen worden, dat versterkt namelijk de werking van de andere steen
Reinig je je stenen ook?
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!