Ik zag dat je bij
Wie ben ik? je foto ook had neergezet. Daar kunnen mensen vanaf je foto vertellen wat ze bij je voelen, eventueel ook voor de toekomst. In dit topic hebben mensen alleen je woorden om iets aan af te lezen, een foto is daar beter voor lijkt me.
En bovendien, het voorspellen van je mogelijke toekomst geeft geen garantie dat wat je verteld wordt ook daadwerkelijk gebeurt. Ik begrijp dat je dit graag zou willen weten en je erg benieuwd bent wat je in de toekomst te wachten staat, maar weet dat de toekomst niet helemaal vastligt. Zoals ik het zie volgt iedereen een bepaald pad, als je je toekomst laat vertellen geeft dat een beeld zoals de toekomst zou zijn als je dit pad blijft volgen. Je toekomst is dus dat symbolische paadje, maar wat als je nou ergens een omweggetje neemt bijvoorbeeld..? Ook kan iemand die je je toekomst verteld het niet bij het goede eind hebben, maar er iets anders mee bedoelen bijvoorbeeld of het verkeerd geïnterpreteerd of aangevoeld hebben.
Probeer te doen wat nu goed voelt voor jouzelf. Alles wat je meemaakt en ervaart gebeurd met een reden, dus ook al het vervelende (vooral het vervelende zou ik misschien zelfs zeggen..). Kijk naar wat je er van leert. En na regen komt trouwens altijd weer zonneschijn!
En over toekomst zou je kunnen zeggen dat het leven een feestje is, waarbij je zelf de slingers moet ophangen
Versier het zo mooi als je zelf wilt, zeker als het feestje op dit moment niet zo leuk is!