heb geen verstand van pendelen o.i.d. maar sluit me bij bovenstaande berichten aan.
Mijn gevoel zegt me ook dat jij ontzettend sterk bent in je innerlijk en energetisch zijn... Ik denk dat je misschien kunt gaan oefenen om te doseren hierin.. ( ben even heel nuchter hoor maar het is toch met alles wat je doet, van lopen tot een kopje koffie vasthouden dat je een bepaalde kracht gebruikt die typisch is voor die handeling.) bij wijze van zou het zo kunnen zijn dat je zo geoefend bent in het pendelen dat je nu op een punt bent gekomen dat je kunt gaan oefenen met doseren...
Dus, ipv het kopje koffie bijna fijn knijpen kun je met minder kracht ook je kopje koffie vasthouden zonder al je energie te hoeven gebruiken...
oke, dit is even met mn boerenverstand gepost hoor
, maar ja... de meeste dingen in het leven zijn toch ook in de kern heel simpel?...
Verder is mijn zus redelijk bedreven met pendelen, volgens haar heeft de intensiteit waarmee je pendel draait ook te maken met bepaalde externe factoren ( stand van sterren, hoe ontvankelijk jij die dag/periode bent, welke vragen je stelt)
Heel veel liefs, binnenspiegel...