Hey Thanatos,
ik kan niet voldoen aan je vraag voor een nieuwe legging o.i.d. aangezien ik mijn kaarten op het moment kwijt ben. Wel kan ik je iets zeggen over je probleem met je eerste legging.
Thanatos schreef:
maar ik ben nu onzeker of ik het antwoord niet beïnvloed heb, omdat het zo'n emtoioneel beladen vraag was?
Je beïnvloed altijd het antwoord van de kaarten. Sterker nog, jij geeft antwoord op je eigen vraag, de kaarten zijn er alleen maar om op een andere manier te kijken naar het probleem. Tarot kaarten geven je de mogelijkheid vanaf een afstandje te kijken naar wat er aan de hand is. Ze doen suggesties, bijvoorbeeld: "Hoe zou je probleem er uit zien als het niet uit haat maar uit liefde komt?" Je zou er zelf nooit aan hebben gedacht maar omdat die kaart naar boven komt denk je er aan. Ze maken gebruik van de menselijke neiging alles op zichzelf te betrekken, het is dus geen ' toekomst voorspellen'.
Daarom werkt het ook als iemand anders voor je trekt... net zo goed als wanneer je om advies zou vragen, je denkt altijd (mag ik hopen) eerst na voordat je advies aanneemt. Waardoor het advies kan worden omgevormd naar de eigen werkelijkheid.
Waar het op neer komt is dat, of je nu emotioneel was of niet, jezelf antwoord geeft vanuit inzichten die je altijd al in je had maar die nog niet zo zichtbaar waren.
Wacht de afspraak met de reumatoloog rustig af en zorg goed voor jezelf.
Laat je ons weten hoe het afloopt met je afspraak?
groetjes,
Leonie