maar met dat tegelijk dragen hea..
op een site zag ik eens een chakra armband
maar die bestaat ook uit meerdere edelstenen,dan zou dit dus ook slecht moeten zijn?
Rode granaat, Carneool, Citrien natuur, Olivijn-Peridoot, Aquamarijn, Amethist en Ioliet, welke de beste combinatie blijkt te zijn om de chakra's te herstellen en in balans te brengen.
deze stenen zijn het dus
zou dit dan ook betekenen dat je citrien en amethist altijd gelijk kan dragen omdat het ook kan bij die armband.. en werken de stenen dan ook nog appart want amethist is tegen o.a hoofdpijn en citrien is handig met examens enz en dan zou die armband zowat al je kwaaltjes weghalen?
Ik draag trouwens een tijgeroog tegen verkoudheid want toen ik verkouden was deed ik hem om en dat hielp en toen 1 dag af en meteen liep ik weer te snotteren! dus nu laat ik hem lekker om met al die snotterende mensen om mij heen
met mn toetsweek had ik er een citrien bij maar niet tegenelkaar aan maar aan de achterkant van mijn ketting. Bij mn vorige toetsen had ik hem ook en toen hielp het wel. In mijn boekje staan dan ook dat je de citrien altijd kan dragen.
Maar het is wel zo soms weet je niet meer wat waar is het ene boekje schrijft weer iets anders dan het andere boekje...
zo vind ik meerdere keren dat een tijgeroog tegen verkoudheid is (ook op internet)en in 1 boekje staat zelfs het woord verkoudheid nergens in het boek geschreven!
Ik ben ook eigenlijk niet zo van de boekjes maarja ik heb ze gehad...