Mijn eigen ervaring zal ik overigens ook even vertellen. Anders komt het misschien wel heel kort door de bocht over
3 jaar geleden was ik erg bezig met spirituele en paranormale dingen. Onder andere het willen zien van mijn gids. Aanwezigheid voelde ik wel en via iemand op dit forum had ik contact. Het was prachtig! Ik wilde alleen zelf contact. Ook heb ik in die tijd een gidstekening laten maken. Hij staat nog steeds in de woonkamer en is zo mooi. Hij straalt een bepaalde energie uit. Maar goed, het zelf contact krijgen is toen nooit gelukt. Waarschijnlijk omdat ik er niet aan toe was of omdat ik het te hard probeerde.
Op een gegeven moment heb ik een streep onder het paranormale gezet omdat ik te druk bezig was met mijn leven op de rails te krijgen. Een baan die niet lekker liep, enz. En daar kon ik het paranormale niet bij gebruiken.
Pas een paar weken terug ben ik er weer bewust mee bezig en wil ik het gaan ontwikkelen. Ik ben er nu gewoon meer aan toe dan 3 jaar terug.
Zo ook het contact hebben met mijn gids. Ik heb ‘m een aantal weken terug, op een slecht moment, voor het eerst echt gezien. Ik voelde veel angst en hij verscheen in mijn kamer. Hij ging op een stoel tegenover mijn bed zitten en waakte over me, zodat ik rustig kon gaan slapen. Een hele knappe en mooie man, die veel liefde en rust uitstraalde. Sindsdien voel ik hem regelmatig bij me. En behalve rust en liefde heeft hij ook veel humor.
Wat ik bedoel te zeggen: zoek het niet op, het komt als je er klaar voor bent. En dat is op een heel onverwacht moment