Hele kleine kans dat het iets met de site te maken heeft. Ik ben de laatste tijd zelf ook veel met tarotkaarten bezig. Als je iemand een beetje kent, al is het zelfs alleen maar door diegene te zien kan je het heel makkelijk invullen (zelfde geld met foto's lezen, je kan iemand heel makkelijk voor de gek houden). Ik ken het nu ook goed hebben met dat je iemand leuk vond maar dat diegene toch een keer je hart gebroken heeft en dat je nu daarom voorzichtiger bent zonder dat ik je zie.. het kan heel makkelijk (let op, als ik wel eens foto's lees hou ik niemand voor de gek, ik laat echt mn gevoel spreken).. Ik probeer hier alleen duidelijk mee te maken dat er vaak met die tarotkaarten dingen worden gezegd die bijna iedereen wel eens meegemaakt heeft en daardoor verder bij bijna iedereen kloppen..
Verder leg je zelf de kaarten neer, misschien kan het wel zo zijn dat het 'echt' is omdat je toch met je intuïtie die kaarten heb neer gelegd..
Een ander belangrijk punt is: als je tarotkaarten laat leggen voor de toekomst, laat ze niet je toekomst bepalen, het is erg leuk als ze een leuke toekomst beschrijven en uiteindelijk uit komen, maar ga nie volgens de kaarten leven, dan gaat het fout, jij leeft je leven en niet een stel kaarten..
Hoop dat je me een beetje begrijpt, volgens mij ben ik namelijk een beetje onduidelijk aant typen geweest.. als je meer vragen hebt hoor ik het wel
xxx Sanne