Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 19:18:02

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23-10-2005, 12:12:41 
Groentje
Groentje

Hoi Allemaal,
Nu zit ik "gewoon" een beetje rond te neuzen hierzo en dacht;'laat ik voor de gein die tarotkaarten eens leggen." Vorige jaar heb ik het ook wel eens gedaan, er waren toen wel wat dingetjes die klopte en waar ik evt. iets mee zou kunnen doen,maargoed, sceptisch als ik ingesteld ben vond ik het toen vaag en algemeen. In die tijd kreeg ik zowiezo al kippenvel bij het alleen het woord tarot, ik vond het eng. Maargoed, ik sta nu heel anders in het hele gebeuren, heb 'toevallig' vrijdagavond een goed gesprek over Tarot gehad en ook gewoon wat kaarten in handen gehad. Maargoed, om nu een lang verhaal kort te maken. Ik zit dus nu hier op de site die tarot te leggen, zogezegd voor de gein, heb eigenlijk "gewoon" een paar keer geschud en vrij snel achter elkaar de kaarten getrokken. Lees ik het resultaat: KLOPT GEWOON ALLES!! Brrrr, dat is dan toch wel weer heel vreemd hoor. Ik heb direct alles door laten mailen, om het te laten lezen aan degene met wie ik het gesprek afgelopen week heb gehad. Wel bizar hoor! Maarre, nu vraag ik het me toch wel echt af hoor: is het hier op de site nu hetzelfde als dat je echte kaarten leest? Kan het zijn dat ik nu meer open sta en meer automatisch mijn gevoel ga volgen, waardoor het me gaat "toe vallen? "

Ben benieuwd naar jullie reacties,
liefs Dubio

BerichtGeplaatst: 24-10-2005, 10:16:09 
Reus
Reus

Hele kleine kans dat het iets met de site te maken heeft. Ik ben de laatste tijd zelf ook veel met tarotkaarten bezig. Als je iemand een beetje kent, al is het zelfs alleen maar door diegene te zien kan je het heel makkelijk invullen (zelfde geld met foto's lezen, je kan iemand heel makkelijk voor de gek houden). Ik ken het nu ook goed hebben met dat je iemand leuk vond maar dat diegene toch een keer je hart gebroken heeft en dat je nu daarom voorzichtiger bent zonder dat ik je zie.. het kan heel makkelijk (let op, als ik wel eens foto's lees hou ik niemand voor de gek, ik laat echt mn gevoel spreken).. Ik probeer hier alleen duidelijk mee te maken dat er vaak met die tarotkaarten dingen worden gezegd die bijna iedereen wel eens meegemaakt heeft en daardoor verder bij bijna iedereen kloppen..
Verder leg je zelf de kaarten neer, misschien kan het wel zo zijn dat het 'echt' is omdat je toch met je intuïtie die kaarten heb neer gelegd..
Een ander belangrijk punt is: als je tarotkaarten laat leggen voor de toekomst, laat ze niet je toekomst bepalen, het is erg leuk als ze een leuke toekomst beschrijven en uiteindelijk uit komen, maar ga nie volgens de kaarten leven, dan gaat het fout, jij leeft je leven en niet een stel kaarten..

Hoop dat je me een beetje begrijpt, volgens mij ben ik namelijk een beetje onduidelijk aant typen geweest.. als je meer vragen hebt hoor ik het wel ;)

xxx Sanne

and be loved
in return

BerichtGeplaatst: 25-10-2005, 17:43:29 
Groentje
Groentje

Hai,

Ik begrijp denk ik wel wat je wilt zeggen met je reactie. Ik denk alleen dat mijn vraag wat verkeerd is overgekomen. Het was voor mij weer een goed voorbeeld van een 'toevalligheid'. Ik besef heel goed dat je je eigen toekomste creeert. Maar op het moment dat ik me daarvan bewust ben ( zoals laatst), trek ik "toevallig" de juiste kaarten. Met daarin teksten die mijn gevoel/intuitie versterken, dat vind ik bijzonder. Nu vroeg ik mezelf verder af of het idee van leggen op deze site vergelijkbaar is met een "echte legging". Sorry als ik onduidelijk was, of misschien ben.

Groetjes Dubio

BerichtGeplaatst: 27-10-2005, 13:01:36 
Reus
Reus

Ik weet niet zeker of het hetzelfde effect heeft als een echte legging.. en denk dat een echte legging meer persoonlijker kan zijn, je moet de kaarten namelijk dan ook aan raken met je handen en niet met je muis ;).. Het zou heel handig zijn als de legging op de computer je geholpen heeft maar je moet er toch mee blijven uitkijken..
Wat ik zou voorstellen om te doen.. laat eens een persoonlijke legging doen (dat kan bijvoorbeeld op een beurs.. let wel, je moet rekenen op een prijs van 15 euro.. :?).. Kijk hoe dat voelt, jij bent diegene die moet voelen wat goed is voor je en wat slecht.. probeer het eens.. het is gewoon leuk.. ;)..

you'll ever learn

is just to love

and be loved

in return

BerichtGeplaatst: 24-01-2006, 10:23:59 
Dwerg
Dwerg

Ja ik heb het ook gedaan gisteren.
En echt alles klopte beetje vreemd maar het zijn handige tips :)

BerichtGeplaatst: 15-02-2006, 22:12:05 
Kabouter
Kabouter

Het verbaasde mij ook hoe erg het klopte. Het is natuurlijk ook helemaal niet raar, want uiteindelijk kies je toch de kaarten zelf.

BerichtGeplaatst: 16-02-2006, 00:16:43 
Groentje
Groentje

Idd ik heb het een paar weken geleden ook gedaan en ik stond versteld van de bevestiging die ik kreeg door die kaarten. het was ook niet zo dat het alleen maar heel erg algemeen was ofzo, het bevestigde echt dingen waar ik al weken mee in m'n hoofd zat, onbewust eigenlijk, en toen ik die tarot kaarten trok kreeg ik wat meer duidelijkheid over mn situatie. En k ben over het algemeen best sceptisch met die dingen dus.. Maargoed ik geloof ook wel dat een handmatige legging 'beter' is, hoewel ik het gevoel heb dat je wel gestuurd wordt tijdens het trekken van die kaarten online, als je er voor openstaat tenminste. dus wat dat betreft werkt t wel denk ik, maar niet zo goed als handmatig tarot.

BerichtGeplaatst: 22-02-2006, 11:01:25 
Dwerg
Dwerg

Na een lange tijd begon ik me echt goed te voelen en dat gaven de kaarten ook aan .. zeer gaaf!! :D

BerichtGeplaatst: 06-05-2007, 14:14:35 
Groentje
Groentje

T is misschien een :oops: domme vraag maar over welke site praten jullie? Ik wil heel graag de tariot leren ben meer "thuisd" in de Lenormandkaarten! Groeten K

BerichtGeplaatst: 06-05-2007, 15:58:19 
Admin
Admin

Nadenk72 schreef:
T is misschien een :oops: domme vraag maar over welke site praten jullie? Ik wil heel graag de tariot leren ben meer "thuisd" in de Lenormandkaarten! Groeten K

De tarot leggingen van deze site vind je hier http://www.spirituelejongeren.nl, rechts bovenin kun je tarot en inzichtskaarten aanklikken, verder staan er nog wel meer interessante dingen op en is het forum waar je nu op zit een onderdeel van deze site.

Pluisje.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00