Tsja... Ik weet het, het is niet de beste manier om tot inzichten te komen. En het gebruiken ervan om tot inzichten te komen evenmin...maar kies ik er toch zelf voor.
Ik heb het dus over het roken van marijuana.
Gisteravond was het er tijd voor. Ik doe het alleen als ik vind dat ik de inspiratie kan gebruiken, en dit is zeer onregelmatig, bijvoorbeeld 6 maanden niet en dan 1 of 2 keer in een maand, en dan weer 3 maanden niet. Ik wil mezelf geen gebruiker noemen en ik wil dus ook geen verkeerd beeld geven van mezelf, daarom zeg ik dit er bij.
Het onder invloed zijn is erg leerzaam met (voor mij) veel gevaarlijke valkuilen, maar ik ben soms toch sterk genoeg om door het vuur te gaan, om juist dat éne inzicht die ik via Marijuana wil krijgen (dus ik heb een doel). maar toch is het moeilijk om te weten of ik, zoals gisteravond, nou echt met mijn gids/engel heb gepraat, omdat ik uiteindelijk toch gewoon onder invloed ben geweest van iets.
Één ding is voor mij duidelijk: Ik zat in een ander bewustzijn, dus dat zou betekenen dat ik beter of slechter kan communiceren via ongebruikelijke methoden voor mij.
Een ander voorbeeld: Ik kreeg ineens angst en een opzwellende overtuiging dat ik binnenkort zou doodgaan. Ik herinnerde me wat ik laatst had gelezen in een boek van Marie Thérèse-Lips: "Negatieve entiteiten komen binnen via scheuren, gaten en lekken in je auraschild, en kunnen je dan beïnvloeden via gedachten" ... "Negatieve entiteiten verdwijnen waar liefde is". Ik werd me er dus van bewust dat die doods/angstgedachten niet bij mijn gezonde toestand hoorden en de realiteit van deze gedachten verdween toen ik mij focuste op mijn hartchakra.
De kwestie:
Als een negatieve entiteit eerder controle over mij kan krijgen als ik onder invloed ben, dan is mijn aura schild dus zwakker. Maar dit vind ik tegenstrijdig met: dat ik makkelijker met de geestelijke wereld kan communiceren als ik juist onder invloed ben, want om dat te kunnen moet je trillingsfrequentie toch hoger zijn? Of gebeurt dat gemakkelijker communiceren juist omdát mijn aura-schild zwakker is, en dat er dan meer subtiele energieën mijn bewustzijn kunnen bereiken, die er normaal niet doorheen kunnen?
Wat doet Marijuana met je geestelijke lichamen...wat is jouw visie? Bedankt voor je tijd!
_________________ Denk vanuit je hart
|