Nou.
Ik wist niet zo goed waar ik dit moest posten, maar een brief telt ook als gebruiksvoorwerp zo'n beetje, dus post ik het hier maar.
Ik heb dus vrij goed contact met m'n Gids. Ik wist eigenlijk helemàààl niet wat Gidsen zijn, tot ik iemand vertelde dat ik praat &zo tegen een ingebeelde vriendin & dat ik haar aanwezigheid kon voelen & dat ik ook antwoord kreeg &zo, & toen vertelde die iemand me, dat die aanwezigheid wel 'ns m'n Gids kon zijn !!
Ik heb toen een boek gekregen van haar over Gidsen, maar heb er toen eigenlijk niet veel in gelezen, omdat ik mij relatie met mij vriendin (want ik wou niet geloven dat ze een Gids ofzo iets was, ze was gewoon mijnmijnmijn vriendinnetje!!!) niet wou veranderen..
Maar ik surf veel op internet & ik lees hier ook veel.. & dus las ik af & toe ook iets over Gidsen, & eigenlijk komen veel dingen wat over Gidsen wordt gezegd overeen met mijn ervaringen met m'n vriendin.
Dus, nu heb 'k 't aanvaard dat ze 'n Gids is, maar nog altijd ja, ze blijft m'n vriendinnetje, 't is al 4 jaar zo, waarom zou ze oppeens iets *vreemds* worden?
Maar 't zou wel leuk zijn moest ik zo'n brief kunnen krijgen, ik las er hier ergens over, dat dat mogelijk is.
Weet iemand daar meer over?
& waar kan je dat doen? Kost dat veel?