Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 03:35:40

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Psychometrie
BerichtGeplaatst: 23-02-2005, 10:59:20 
Reus
Reus

Psychometrie is de vaardigheid om (helderziende) waarneming te doen door het bekijken, vasthouden en betasten van voorwerpen. De helderziende kan daarbij terugkijken maar deels ook vooruit kijken.

Foto’s en voorwerpen
De meeste psychometrieavonden worden met deze aanduiding gegeven. U bent nu vrij in de keuze van uw voorwerp aanbod. Hiertoe behoren ook alle wasbare artikelen als zakdoek, handschoen, trui, enz.

Ik was gisteren bij een psychometrie-avond die hoort bij een cursus ontwikkeling die ik doe. Er zijn ongeveer 9 mensen in deze cursus en iedereen had van te voren een voorwerp of foto op een schaal gelegd. Daarna moest iedereen 1 ding van die schaal afhalen en het voorwerp 'lezen' op intuitie. Zelf had ik een foto van een man. Ik kreeg door dat de man overleden was, 2 kinderen had, een goede persoonlijkheid had en nog wat kleine dingen. Op dat moment wist ik nog niet van wie de foto was. Na mijn verhaal werd dat onthuld en alles wat ik zei klopte. Kortom, dat was een leuke bevestiging, want die hebben we toch allemaal nodig. De bevestiging dat we de dingen goed doorkrijgen. Daarna was er iemand die mijn ring had. Zij wist ook niet dat die van mij was en kreeg door zuiver, zwaar hoofd en onderuit zitten. De cursusleider las daarna ook de ring en zei dat de persoon van wie deze ring was erg zuiver en puur was, een ontzettend ontwikkeld derde oog had, maar wel zichzelf meer naar de aarde moest trekken af en toe en wat meer moest genieten van de dingen. Ook moest die zich minder aantrekken van wat anderen vinden en minder bezig zijn om steeds maar voor anderen te denken als in bezig zijn voor iedereen het beste te willen en te maken en daarbij vergeten daar bij zichzelf ook naar te kijken. Die persoon was ik dus.
Een mooier compliment kon ik niet krijgen! Zuiver en puur zijn is mijn doel in dit leven zoals ik al vaker heb gepost op dit forum en eigenlijk ben ik dat dus al. Mijn doel is dus bijgesteld naar zuiver en puur blijven :) En om inderdaad ook vaker mijn eigen situatieonder de loep te nemen en me minder aan te trekken van anderen en minder voor anderen bezig te zijn, maar meer voor mezelf. En genieten. Meer genieten ga ik zeker doen, maar dat komt denk ik ook deels vanzelf als ik meer met mezelf bezig zal zijn.

Kortom, een mooi avondje psychometrie voor mezelf. Weer lekker vol bevestigingen. Tja, ik blijf een vrouw en een onzekere vrouw soms, vooral op het gebied van spiritualiteit. Want zeg nou zelf, soms is alles toch maar moeilijk te geloven voor rationele mensen als ik.

Liefs
Kim

-Dr. Seuss-

Berichtenonderwerp: Re: Psychometrie
BerichtGeplaatst: 23-02-2005, 11:20:32 
Nimf
Nimf

dikke kus van mij!!

liefs,

thierry

BerichtGeplaatst: 23-02-2005, 11:33:32 
Reus
Reus

Cool Kim, lijkt me leerzaam dat soort avondjes
vooral omdat we idd allemaal te kampen hebben met die onzekerheid. My enemy numero uno! haha, anyways, proud of you and keep it going

Anuub

BerichtGeplaatst: 23-02-2005, 12:07:56 
Reus
Reus

mooi zo kim :) Zuiver en puur :)

Licht en Liefde

Carina

BerichtGeplaatst: 23-02-2005, 16:33:48 
Kabouter
Kabouter

Dit is echt heel mooi! Dat je dit zo mag ontvangen :) Zo zie je maar, wat je altijd hoopte te bereiken, had je eigenlijk al in je hart en ziel gesloten.

Liefs Antoinette.

BerichtGeplaatst: 23-02-2005, 17:23:08 
Reus
Reus

Wat mooi verwoord Antoinette! Dank je wel!

-Dr. Seuss-

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00