Ik trok de Dwaas, past wel bij me
De Dwaas
De Dwaas staat voor ontwikkeling en beweging. Hij is altijd op pad en begeeft zich in de gekste situaties. Is hij een vrolijke vrijbuiter met zijn trouwe metgezel aan de voeten, of een roekeloze dwaas die elk moment in de enkels gebeten kan worden? Hoe dan ook, de Dwaas staat voor vrijheid, maar ook voor impulsiviteit; voor uitdagingen, maar ook voor gevaar! De Dwaas heeft geen echte plaats in de Arcana, hij komt voor een hele cyclus of juist erna. Je zou kunnen stellen dat waar de Dwaas valt, altijd een nieuw begin is. Of het een goed begin is? De tijd zal het leren!
Klopt in het algemeen wel.
Algemeen
De Dwaas voorspelt vandaag een vrolijk, nieuw begin. Er staat iets te gebeuren, iets onverwachts. Of het een succes wordt is niet duidelijk, maar het maakt niets uit, want je stort je er gewoon middenin. Hoewel je al enkele ervaringen rijker bent in het leven, houdt niets je tegen om ook deze keer weer met onbezonnen moed aan dit spannends te beginnen. Een ding is zeker: op je weg zul je weliswaar heel wat obstakels tegenkomen, maar je wordt er wel een stukje wijzer van en bovendien kan het heel veel leuke ervaringen opleveren. Succes!
Och ja ... past wel. Niet dat ik vandaag iets specifiek nieuws ben begonnen maar toch ...
Liefde
Ben je single, dan beland je in een onverwachte situatie met op z'n minst een ontmoeting die verstrekkende gevolgen zou kunnen hebben. Hier is een waarschuwing overigens wel op z'n plaats, geef niet alles meteen weg, maar houdt een beetje reserve. Des te spannender blijft het...
Als je al gebonden bent kun jij er op rekenen dat er vandaag iets leuks gaat gebeuren: er staat je een verrassing te wachten. Aan de andere kant kun jij natuurlijk ook je partner eens verrassen met iets compleet nieuws. Denk eens aan een onverwacht avondje uit,bijvoorbeeld naar de film, het theater of lekker ergens gaan eten.
Okay, ben geen single dus ben benieuwd naar die verrassing
Werk
Er staat je een project of opdracht te wachten waar je je met volle overtuiging instort, zonder dat je nu direct kijkt of het je op de lange termijn ook daadwerkelijk iets gaat opleveren. Overigens kan het ook heel goed zijn dat je op korte termijn gaat reageren op een vacature, zonder dat je nu precies weet wat er van je wordt verlangd.
Jij gaat er gewoon voor, en of het nu gaat om een opdracht in je huidige werk of een geheel nieuwe baan, alles wat je onderneemt krijgt op de een of andere manier een spannend vervolg!
Hm, ik heb al zoveel nieuwe projecten op mijn nek. Nou ja ... een meer of minder ...
groet, Nico