Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 19:49:59

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Grappige Tarot op internet
BerichtGeplaatst: 22-03-2006, 15:16:16 
Groentje
Groentje

Ik was op http://www.spiritueelmagazineonline.com ... index.html en daar kon je een dagkaart trekken.

Ik trok de Geliefden en dit stond erbij :

De Geliefden
Deze kaart heeft te maken met een vereniging, een samengaan en ook het nemen van een belangrijke beslissing op welk gebied dan ook.

Algemeen
Je bent op het punt aangekomen waarop je je twijfel hebt overwonnen. Misschien wist je niet zeker of je wel wilde verhuizen of op vakantie zou gaan, maar nu weet je het plotseling wel. Je hebt alle voors en tegens tegen elkaar afgewogen. Zowel in verstandelijk opzicht als in gevoelsmatig inzicht weet je dat je de juiste beslissing zult kunnen nemen. Dat is fijn, want dat brengt een stukje rust.

Liefde
Er was nogal wat onrust op het gebied van de liefde. Misschien moest je kiezen tussen twee geliefden, of was je bang dat je je eigen leven moest opofferen om samen te gaan wonen. Maar plotseling komt het besef en weet je ineens zeker wat je moet doen. Jouw leven zal zeker weer in een rustiger vaarwater belanden en je zult een periode doormaken van diepe liefde voor de ander.

Werk
Ook op werkgebied stond je voor een moeilijke keuze. Er is je mischien iets anders aangeboden of je hebt een aantal sollicitaties gehad en wist niet goed wat je nu moest kiezen. Gelukkig komt er schot in de zaak. Verstand en gevoel weet je prima te combineren en je zult dus de juist beslissing nemen. Ook kan het zijn dat je tot een duidelijk standpunt wordt gedwongen, hetgeen in een ingewikkelde zaak niet altijd even soepel gaat. Achteraf zul je heel blij zijn met je keuze.

Heel opmerkelijk en het kon niet beter kloppen :D
Ik ben namelijk bezig met solliciteren voor de opleiding verpleegkundige, daarvoor heb ik 2 sollicitaties lopen in 2 haagse ziekenhuizen.
En voor beide ben ik uitgenodigt :wink:
Maar ik twijvelde toch wel een beetje of ik het wel echt leuk zou vinden. Hoewel het antwoord altijd in jezelf te vinden is vond ik het toch erg leuk om de bevestiging te krijgen via deze kaart.

Berichtenonderwerp: Re: Grappige Tarot op internet
BerichtGeplaatst: 22-03-2006, 15:18:48 
Groentje
Groentje

Overgens...hij klopt helemaal behalve het stukje over de liefde. Ik ben erg gelukkig daarin en zal daar nooit in twijvelen :wink:

BerichtGeplaatst: 06-05-2007, 14:10:51 
Groentje
Groentje

He hallo ik trok
De Duivel
Weet je nog waar de duivel symbool voor staat? Wil jij je ziel verkopen om een kortstondig genot te realiseren? Wil je altijd maar meer en meer en meer, tot het uiteindelijk leidt tot zelfvernietiging? Welnu, wie de duivel trekt is gewaarschuwd!

Algemeen
De Duivel waarschuwt je van tevoren dat je op het punt staat om je in een situatie te storten die niet bepaald verstandig is. Ben je wat impulsief aangelegd, pas dan helemaal op je tellen. Denk goed na, overweeg de gevolgen zorgvuldig, wees volkomen eerlijk tegen jezelf en neem dan pas een besluit.

Liefde
Je bent helemaal overgeleverd aan de liefde. Hoewel je je er van los kunt maken, weet je niet hoe. Mogelijk heb je een geheime liefde, of merk je dat je jouw persoonlijkheid beetje bij beetje dient in te leveren om je partner tevreden te stellen. Je zult er steeds dieper in verstrikt raken en je er echt ellendig bij kunnen voelen. Oppassen dus. Probeer terug te gaan naar de bron en voor jezelf uit te maken wat je het liefst wilt. Is dat die geliefde van wie je maar niet krijgt wat je wilt? Dan moet je ook beseffen dat je daar heel veel voor moet opofferen. Vraag jezelf af of dat het echt waard is.

Werk
Het zou kunnen dat je teveel over je heen laat lopen in de hoop dat anderen jou meer gaan waarderen. Dat leidt beslist tot zelfverloochening. Heb vertrouwen in jezelf en probeer wat meer zelfverzekerdheid te ontwikkelen. Doe geen beloftes om aardig gevonden te worden, want dan gaan mensen juist over je heen lopen. Toon karakter en durf nee te zeggen. Anders zou je weleens in situaties kunnen belanden waar je later hevige spijt van krijgt...
Raar maar waar ...... Grappig of niet..Maar deze kaart past wel bij mij!
Groetjes K

BerichtGeplaatst: 06-05-2007, 16:03:31 
Power Moderator
Power Moderator

Ik trok ook de duivel.. Zelfde dus als hierboven :wink:

BerichtGeplaatst: 28-09-2007, 15:23:42 
Groentje
Groentje

Grappig of niet...toevzl of niet maar bij mij zit het wel juist!!
De Pelgrim
De pelgrim heeft in zijn voorgaande fases zoveel meegemaakt, dat hij helemaal op zichzelf wordt teruggeworpen. Hij heeft enorm veel geleerd, maar moet nu ook nog leren hoe hij al die kenns integeert in zijn leven.

Algemeen
Je hebt heel wat levenservaring opgedaan en er is maar weinig waar jij van staat te kijken. Op dit moment zul je ervaren dat veel mensen jou om raad komen vragen. Soms vertel jij dingen waar je zelf verbaasd over bent. Je denkt veel na en zoekt altijd naar de diepere betekenis van alles. Je bent momenteel wat in jezelf gekeerd en hebt weinig behoefte aan gezelschap. Spirituele zaken interesseren je en je wilt bepaalde dingen nader onderzoeken.

Liefde
De liefde laat nog wel even op zich wachten voor alleenstaanden. De weg is lang, maar de hoop gloort in de verte. Houd je liever bezig met jouw innerlijke behoeften en ga niet wanhopig op zoek.
Als je een partner hebt, maak je nu een rustige periode door waarin je je afsluit van anderen. Voor je partner is dat niet zo leuk, maar jij hebt daar nu eenmaal veel behoefte aan. Van binnen ben je wat rusteloos, al zal niet iedereen dat aan je merken. Je weet niet goed wat je wilt en of de relatie je wel genoeg te bieden heeft. Het groeien van een relatie kost tijd, niet alles zal meteen van een leien dakje gaan.

Werk
Je hebt tijd nodig om de dingen op een rijtje te zetten. Het eerste succes is bereikt, maar hoe zet je dit voort? Waar kan je iets aan veranderen en hoe blijf je actueel? Je beseft dat je nog een lange weg te gaan hebt voor je echt krijgt wat je wilt, maar dat is voor jou geen probleem. Je bent bereidt om je voor de volle honderd pocent in te zetten en zoekt naar alle mogelijke manieren om je kennis te verbreden. Er is een grote kans dat je een cursus gaat doen.

BerichtGeplaatst: 28-09-2007, 21:16:21 
Nimf
Nimf

Ik trok de Dwaas, past wel bij me :shock:

De Dwaas
De Dwaas staat voor ontwikkeling en beweging. Hij is altijd op pad en begeeft zich in de gekste situaties. Is hij een vrolijke vrijbuiter met zijn trouwe metgezel aan de voeten, of een roekeloze dwaas die elk moment in de enkels gebeten kan worden? Hoe dan ook, de Dwaas staat voor vrijheid, maar ook voor impulsiviteit; voor uitdagingen, maar ook voor gevaar! De Dwaas heeft geen echte plaats in de Arcana, hij komt voor een hele cyclus of juist erna. Je zou kunnen stellen dat waar de Dwaas valt, altijd een nieuw begin is. Of het een goed begin is? De tijd zal het leren!
Klopt in het algemeen wel.

Algemeen
De Dwaas voorspelt vandaag een vrolijk, nieuw begin. Er staat iets te gebeuren, iets onverwachts. Of het een succes wordt is niet duidelijk, maar het maakt niets uit, want je stort je er gewoon middenin. Hoewel je al enkele ervaringen rijker bent in het leven, houdt niets je tegen om ook deze keer weer met onbezonnen moed aan dit spannends te beginnen. Een ding is zeker: op je weg zul je weliswaar heel wat obstakels tegenkomen, maar je wordt er wel een stukje wijzer van en bovendien kan het heel veel leuke ervaringen opleveren. Succes!
Och ja ... past wel. Niet dat ik vandaag iets specifiek nieuws ben begonnen maar toch ...

Liefde
Ben je single, dan beland je in een onverwachte situatie met op z'n minst een ontmoeting die verstrekkende gevolgen zou kunnen hebben. Hier is een waarschuwing overigens wel op z'n plaats, geef niet alles meteen weg, maar houdt een beetje reserve. Des te spannender blijft het...
Als je al gebonden bent kun jij er op rekenen dat er vandaag iets leuks gaat gebeuren: er staat je een verrassing te wachten. Aan de andere kant kun jij natuurlijk ook je partner eens verrassen met iets compleet nieuws. Denk eens aan een onverwacht avondje uit,bijvoorbeeld naar de film, het theater of lekker ergens gaan eten.
Okay, ben geen single dus ben benieuwd naar die verrassing 8)

Werk
Er staat je een project of opdracht te wachten waar je je met volle overtuiging instort, zonder dat je nu direct kijkt of het je op de lange termijn ook daadwerkelijk iets gaat opleveren. Overigens kan het ook heel goed zijn dat je op korte termijn gaat reageren op een vacature, zonder dat je nu precies weet wat er van je wordt verlangd.
Jij gaat er gewoon voor, en of het nu gaat om een opdracht in je huidige werk of een geheel nieuwe baan, alles wat je onderneemt krijgt op de een of andere manier een spannend vervolg!
Hm, ik heb al zoveel nieuwe projecten op mijn nek. Nou ja ... een meer of minder ...

groet, Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl

BerichtGeplaatst: 29-09-2007, 08:07:18 
Reus
Reus

Ik trok de hogepriesteres. Klopt wel zo'n beetje :roll:.

De Hogepriesteres
De Hogepriesteres zit rustig na te denken of misschien wel te mediteren over alle plannetjes die haar kort geleden ten deel vielen. Hier zit iemand die niet over een nacht ijs gaat. Eerst gaat ze na of er wel genoeg reden is om bepaalde plannen ten uitvoer te brengen en of ze kans van slagen hebben. Maar ook wil ze weten wat de diepere betekenis is van alles en hoe ze er zelf mee om moet gaan. Deze kaart kan een periode van rust inluiden en even pas op de plaats maken.

Algemeen
Iedereen maakt weleens een periode mee dat hij het gevoel heeft stil te staan. Het is net alsof het allemaal niet wil. Je hebt mogelijk een drukke tijd achter de rug en moet nu even tijd nemen om de boel weer eens onder de loep te nemen. Bepaalde plannen nemen heel veel tijd in beslag. Bekijk rustig of je het allemaal wel goed hebt overdacht. Misschien was je een beetje te haastig met beslissingen nemen? Deze kaart valt vaak als je het even niet meer ziet zitten: je wacht al lang op een grote liefde, of je krijgt alsmaar geen nieuw huis of werk. Geduld, het zit er heus aan te komen, de tijd is er simpelweg nog niet helemaal rijp voor!

Liefde
Als je al een relatie hebt, dan ben je nu op een punt waarop je het rustig aan doet. Jullie zien elkaar misschien wat minder vaak, of je neemt zelf even wat ruimte om na te denken hoe je verder wilt met die ander.
Heb je nog geen nieuwe liefde, dan kan het zijn dat je een poosje naarstig op zoek bent geweest naar een relatie en die pogingen nu even hebt gestaakt. Er komt vanzelf wel weer een moment waarop je iemand tegenkomt die het waard is om energie in te steken.

Werk
Na een hectische tijd is het tijd om wat dieper op bepaalde zaken in te gaan. Je hebt nu alle gelegenheid om de nieuw opgedane kennis in praktijk te brengen, en zult gaan bekijken hoe je dat moet doen. Het is als een puzzel en het kan dus even duren voor je het juiste stukje op de juiste plaats hebt aangelegd. Diep nadenken dus, in alle rust. De oplossing voor een eventueel probleem komt dan vanzelf!

BerichtGeplaatst: 29-09-2007, 13:17:18 
Dwerg
Dwerg

Leuk! De dood! 8)

De Dood
In tegenstelling tot wat men vaak denkt, is de Dood een prachtige kaart die voornamelijk transformatie en overgang symboliseert. Wie de Dood trekt staat heel wat nieuws te wachten!

Algemeen
Er staat veel te veranderen in jouw leven. Je had mogelijk wat moeite om bepaalde dingen los te laten, maar nu wordt dat gemakkelijker. Je gaat bijvoorbeeld verhuizen of iets doen wat een radicale verandering teweeg brengt. Misschien heb je ook wel gemerkt dat je erg veranderd bent en dat het tijd wordt voor een heel nieuw leven. Welnu, hier is je kans. Grijp hem! De Dood zegt wel dat je heel goed bij jezelf te rade moet gaan. Heb je alles op een rijtje en weet je zo langzamerhand wat het leven je te bieden heeft? Goezo, dan is het tijd voor iets heel nieuws waar je je tanden in mag zetten...

Liefde
De Dood valt vaak op het moment dat je radeloos bent over je (ex)geliefde. Je zou je er op voor kunnen bereiden dat een verloren liefde ook echt verloren is, maar dat je, als je dat los kunt laten, iets fantastisch staat te wachten. Je moet echter wel durven en dat is soms heel moeilijk. Probeer die drempel over te stappen en de uitdaging van het leven aan te gaan. Laat los wat ballast veroorzaakt en je zult je mettertijd echt veel beter voelen. Ook kan deze kaart symboliseren dat je een nieuwe start staat te wachten met je huidige geliefde, misschien zelfs wel in combinatie met een verhuizing.

Werk
Ook op werkgebied kondigt de Dood een fikse verandering aan. Mogelijk een reoganisatie, een samengaan met een ander bedrijf of een nieuwe zakenpartner, ja, zelfs een heel andere werkkring. Al het oude achter je laten zal zeker niet makkelijk voor je zijn. Je hebt de neiging alles vast te houden, maar je vergeet dat je door het leven zelf langzaam in de richting wordt geduwd die al lang voor je in het verschiet lag. Dat moet ook wel, want jij bent toe aan een nieuwe uitdagingen. Geef je er met een gerust hart aan over en wees niet langer bang...

Aja, over radicale verandering gesproken...nieuwe baan, nieuwe studie, straks verhuizen naar de andere kant van 't land..is er niet veel in m'n leventje wat NIET veranderd is! Maargoed, klopt dus wel aardig..

BerichtGeplaatst: 24-01-2008, 15:52:09 
Groentje
Groentje

Ik trok:
De Hierofant
De Hierofant wordt ook wel gezien als de leraar, de wijze, de goeroe. Wanneer je deze kaart trekt heb je duidelijk behoefte aan advies van hoger hand of wat meer tijd voor je een belangrijke beslissing neemt die op de lange termijn grote gevolgen heeft.

Algemeen
Je moet mogelijk een beslissing nemen over een ingewikkelde kwestie en hebt duidelijk behoefte aan de raad en mening van anderen. Misschien hoort daar wel een bezoekje aan de dokter, advocaat, notaris of een spiritueel genezer bij. Blijf wel trouw aan je principes en laat je niet van de wijs brengen door twijfel.

Liefde
Iemand in je omgeving voelt zich duidelijk erg tot jou aangetrokken. Jij weet nog niet zo goed wat je wilt. Neem geen overhaaste beslissingen en doe rustig aan. Vraag eventueel raad aan een goede vriend(in). Het is tenslotte belangrijk. Ga af op je intuitie. Jouw relatie is in ieder geval in een groeifase. Je leert elkaar steeds beter kennen en vertrouwen.

Werk
Op je werk ben je genoodzaakt om je te wenden tot je chef of een ander hoger geplaatst iemand. Het gaat om een belangrijk project waarbij je even niet verder komt. Komt tijd, komt raad, zegt het spreekwoord en dat is zeker op deze situatie van toepassing. Jij houdt niet van haastwerk, maar neemt liever de tijd om tot een beter resultaat te komen. Daardoor sta je bekend als een serieus persoon.

Ik heb idd wat meer raad nodig van andere, ik ga binnenkort ook praten met een arts over problemen.
In de liefde ben ik ng een beetje voorzichtig maar ik heb op dit gebied een hoopnarigheid mee gemaakt. Maar t voelt deze keer goed.
Ik werk niet maar ben wel met een traject gestart om aan werk te komen en ik heb idd geen werk nodig die me puched maar iets waar ik alles op me eigen tempo kan doen.
Vaag t klopt wel :?

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00