Hey hallo,
Naar aanleiding van het tweede deel van de cursus besloot ik om voor mezelf ook een legging te doen. Ik heb aanstaande dinsdag namelijk een sollicitatiegesprek, dus het leek me wel een goed plan om de tarot daarover te raadplegen. Ik zou graag wat feedback van jullie willen over deze legging, om te kijken of ik wat op de goede weg zit wat betreft de uitleg van de kaarten.
De legging:
Kernpunt: The Devil
Voordeel/positieve kant: The Hermit
Nadeel/negatieve kant: The Moon
De brug: The Sun
Als ik deze kaarten zo zie, denk ik dat ik er voor op moet passen dat ik me niet anders moet voordoen dan ik ben. De duivel is goed in het misleiden van mensen en probeert mensen met zich mee te krijgen het verkeerde pad op. Aan de andere kant is dat natuurlijk ook z'n kracht; mensen overtuigen. En dat is natuurlijk ook wat me te doen staat, de mensen die tegenover me zitten er van overtuigen dat ik de persoon ben die het meest geschikt is voor die functie.
Voordeel/positieve kant: ik kan m'n licht laten stralen en laten zien wie ik werkelijk ben.
Nadeel/negatieve kant: Ik denk dat de maan wil aangeven dat ik niet te veel die negatieve kant, de dingen waar ik minder goed in ben moet gaan verbergen. De maan heeft immers altijd één kant die we niet zien.
De brug: Ik denk dat de zon wil aangeven dat ik vooral vertrouwen moet hebben, vertrouwen in mezelf en m'n eigen kunnen.
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van denken en of ik zo een beetje op de goede weg zit.
Groetjes van Jellie