Hey DIMLICHT,
Mooi bericht heb je hier neergepost.
Citeer:
Ik dacht ook heel lang dat ik er eentje was, totdat ik leerde dat iedereen in staat is om wereldveranderende dingen te doen. Iedereen kan het. Maar de meeste mensen zijn gewoon te lui, of interesseren zich er niet genoeg voor. That's it.
Daar sluit ik me bij aan. Iedereen kan dingen voor elkaar krijgen, zolang je maar genoeg tijd en moeite in iets steekt (en hulp is natuurlijk nooit weg
). Bovendien... wat maakt het uit of je nou een Nieuwtijdskind bent of niet (als er al zoiets bestaat)? Word je er specialer en beter van als andere mensen? Ben je verkozen voor een Epische Queeste?
Eigenlijk is het begrip 'Nieuwetijdskinderen' een verzameling van bepaalde eigenschappen, een labeltje dus. Wacht eens, wilden de meeste mensen daar nou juist niet vanaf?
Citeer:
Ik ben bijvoorbeeld heel creatief, ik ben uitzonderlijk goed in alle creatieve dingen die ik aanpak, maar ik weet net zo goed, dat elk, ander, persoon, net zo goed dan wel niet beter dan mij kan zijn er in.
Je maakt bepaalde keuzes in je leven, en die zorgen ervoor dat je tijd gaat steken in een onderneming, waar je natuurlijk beter in wordt als je het vaker doet dan anderen.
Ben zelf ook lekker creatief, maar... er zijn (bijna) altijd wel mensen die beter als je zijn of je op bepaalde vlakken gewoon volledig overtreffen. Je wilt natuurlijk ergens de beste in zijn, want mensen, waaronder ikzelf, zijn soms gewoon ego'tjes
...
Het gaat uiteindelijk om de keuzes en de dingen die je doet als mens.
Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.PS Haters gaan haten!