Lauke schreef:
al eens iemand gehoord van Rebirthing? (herboren worden) Mijn buurvrouw heeft dit laten doen, en wil er graag eens meer over weten. Maar voor je daaraan begint moet je wel erg bewust zijn van jezelf... je moet ergens beginnen hé?
Ik sta nog met babyvoetjes in de wereld van spiritualiteit, maar wil echt graag groeien, mede de hulp van medeforummers en hun tips!
Wie hoorde er al van rebirthing of heeft het laten doen, of kennen jullie mensen die het al gedaan hebben?
http://rebirthingtherapie.nl/index.php?page=test-2 Sorry dat ik het post maar het klinkt als laaielichterij. Angsten die je in het verleden opgebouwd en verdrongen hebt kun je idd weg halen door ze te zien en te accepteren maar iets wat je je hele leven hebt opgebouwd verdwijnt echt niet in een paar uurtjes "therapie". Wellicht dat je buurvrouw na de therapie zich een stuk beter voelde en wellicht zijn de angsten ook een beetje afgenomen het grootste deel zal vanzelf weer terug komen. Bovendien als de buurvrouw maar hard genoeg wil dat ze waar voor het geld heeft gehad gaat ze in de toekomst wellicht de terug komende angsten alleen maar meer verdrukken waardoor ze wellicht nog verder van huis is dan eerst.
Ik zou hier geen cent in stoppen maar opzoek gaan naar waar het wel omdraait in jouw leven. En dat kost nu eenmaal veel tijd.