Um.... Op 1 of andere manier krijg ik een Pinguïn door. Maar dit klopt niet. De volgende eigenschappen kloppen wel:
- Kan goed in groepen leven en is / blijft aardig voor elkaar.
- Denkt niet teveel na.
- Kan vrijwel lomp overkomen maar is die niet.
- Kan ook goed alleen blijven maar niet teveel. Zoekt al gauw weer groepen op.
Maar ik doe niet aan paringsseizoenen :p Naw grapje... .. Ik bedoel, vergeet die hele zin maar
Um.. Ik denk tegenwoordig (de laatste tijd) eerder aan een panter/luipaard:
- Ik sneak eigenlijk altijd wel. Waarom weet ik niet. (Ik loop letterlijk naar onder toe zo snel mogelijk met zo min mogelijk geluid te maken)
- Ik ben erg veel op mezelf de laatste tijd.
- Ik wacht lekker af tot ik zekerheid heb en besluip wat ik ook wil rustig. (Contacten, studies, activiteiten)
- Wat ik wil, krijg ik meestal ook. Daar zorg ik zelf goed voor door alles te bestuderen en in te zien. Ook al is dit niet erg veel. Wat een panter/luipaard besluipt krijgt deze meestal ook.
- Ik ben de laatste tijd erg stil.
- Ik ben erg gesteld op mijn eigen territorium. (Geen heimwee maar gewoon)-(Gelukkig markeer ik ons huis niet met urine haha)
- Ik voel me gemakkelijker 's nachts dan overdag. De nacht brengt rust en weinig zorgen mee voor mij.
- Ik doe en zoek wat de dag mee brengt. En denk niet al teveel na over wat komen zal of moet. Ik denk ook niet terug. (Ik wou dat ik wat meer over de toekomst dacht
)