Hej allemaal, fijne reacties ..dankje!
Eelke, wat houdt hypnotherapie precies in? Ga je dan onder hypnoze? (dat lijkt mee heel speciaal)
Het is zo lastig om uit je patroon te stappen..echt niet te geloven. Ik doe heel erg mijn best. Toch val ik vaak ineens bam..terug.
Ik blijf gewoon proberen, en ik zou graag wat meer over die therapie weten.
Al weet ik niet of ik die stap durf te nemen.
Moaneskiene, ik geloof dat we n beetje in het zelfde schuitje zitten..
en inderdaad, als je maar echt wil, lukt het ook. Maar soms lijkt de 'goede' weg niet zinvol. Zo veel makkelijker om dan toe te geven... ik ben nu al ruim een half jaar bezig met 'echt stoppen!' en toch ben ik nog wel eens terug gevallen..maar ik ga vooruit
ik wens jou sterkte en kracht... het is het waard..
Ik wil niet meer dat mijn leven beheerst wordt door de gedachte aan eten..dik/dun..enzovoorts, er zijn zoveel belangrijker dingen die mijn aandacht nodig hebben en waarin ik me wil verdiepen!
barbara, t klinkt inderdaad simpel, maar ik geloof dat het dr wel op neerkomt ja! Het is ook een kwestie van zelfdiscipline denk ik.. doorzetten en gewoon doen wat je wil doen, niet wat je hersens hebben in geprogrammeerd.. naja de praktijk is altijd lastiger dan de theorie
..
Dankje voor je reactie.. en ik zal me niet (nog) gek(ker) laten maken door mezelf! thnx..
Liefs Suus