Voor deze enquête is toestemming verleend door het moderator teamLieve mensen,
Mijn naam is Inge Janssens. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek over meditatie in Amsterdam.
Ik heb gekozen voor dit onderwerp omdat ik veel interesse heb in mediteren en hier meer over wil weten.
Ik studeer Vrijetijdsmanagement. Deze opleiding ziet meditatie als een onderdeel van Wellness.
Gezien er weinig bekend is over meditatiecentra, de meditatievormen en de mensen die mediteren in Amsterdam, ben ik een verkennende onderzoek hiernaar begonnen.
Bij deze wil ik dan ook jou hulp vragen. Ik ben op zoek naar zoveel mogelijk mensen die mediteren bij een meditatiecentrum / -groep, die bereid zijn om even 5 minuten hun tijd vrij te maken voor het invullen van een online enquête. Het zou mij enorm helpen als persoon en met het afstuderen.
De link naar de enquête is;
http://www.thesistools.com/web/?id=191741Uiteraard blijf je volledig anoniem en de door u verstrekte gegevens zullen enkel voor mijn onderzoek worden gebruikt.
Mocht je nog andere mensen kennen die ook in aanmerking komen voor het invullen van deze enquête, zou ik het op prijs stellen als je de link doorstuurt.
Nogmaals hartelijk dank voor het invullen en doorsturen!
Met vriendelijke groet,
Inge Janssens