Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 02-01-2025, 16:27:27

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22-01-2011, 10:35:01 
Elf
Elf

Om de een of andere reden raak ik steeds vaker in gesprek met mensen die bezig zijn met de ascentie. (overgang van oud naar nieuw bewustzijn) Ik heb er verhalen over gelezen. Uiteraard 2012 is daarbij een vaak gehoord jaartal.

De rood doorlopende draad is dat we allang bezig zijn met veranderen. Wanneer je puur om je heen kijkt zijn de volgende dingen aanwezig.

Op dit moment

- Amerika is zijn positie als grootmacht aan het verliezen aan China
- Er gebeuren veel rampen (olieramp, vulkaanuitbarsting, overstromingen meerdere)
- Alle landen in europa zijn nagenoeg bankroet. Ons systeem wordt nu alleen nog omhoog gehouden door leningen.
- Er komen daardoor enorme bezuinigingen op ons af. Die bezuinigingen zijn als alle eerste ingezet bij de linkse hobby;s (bewustzijn vergrotende) kunst en cultuur. We merken er nu nog weinig van, enkelen daar gelaten, maar daar gaat verandering in komen.
- De huizenmarkt staat op springen. Wanneer de hypotheek rente aftrek wordt afgeschaft kelderen huizenprijzen enorm.

In kan zo nog wel even doorgaan. De Aarde raakt enorm vervuilt, bossen worden gekapt. Dieren sterven massaal. Onlangs zijn duizenden vogels neergestort. Tientallen tonnen dode vis aangespoelt. Dioxine schandalen, Chemie vervuilingen.

Nu zul je misschien denken dat het bovenstaande altijd al zo is geweest? En dat is zo.. Er is alleen een maar. De gebeurtenissen volgen elkaar enorm snel op. We zijn niet meer individueel een klein landje in een grote wereld, maar enorm afhankelijk geworden net zoals alle andere landen van elkaar. Negatieve effecten worden enorm snel uitgevoerd, maar dat geldt ook andersom als we maar willen.

Straks..

Goed genoeg negativiteit weer genoemd. Waar gaan we naar toe. Ik geloof heilig dat we naar een mooie, gezonde wereld toegaan. Om de simpele reden dat hoe erg we ook bezig zijn. We zijn het ons bewust dat we erg bezig zijn. Spreek maar eens een willekeurig iemand aan en iedereen bevestigd het. Iedereen voelt zich alleen machteloos omdat het "systeem" waar we in leven niet te beinvloeden lijkt. Dat laatste is momenteel zo, maar wanneer we geconfronteerd worden met een situatie waarin het huidige systeem onthoudbaar is dan zullen we met zn allen een nieuw systeem bedenken. De afgelopen 2000 jaar hebben we een weg ingezet waarbij we altijd oorlog voerden om het huidige te behouden. Ik denk dat we dit, dit keer niet gaan doen omdat we veel meer weten. We hebben een hoger bewustzijn gekregen. We handelen er alleen nog niet naar omdat velen niet weten hoe.

Een mooie droom

Lieve mensen..

Ik heb het volgende gedroomd. Op een dag stort het huidige systeem in. Mensen zijn radeloos, maar de overheid grijpt goed in en stelt iedereen gerust. De opdracht is dat de gezondheidszorg , het politie apparaat, scholen, militairen, maatschappelijk werkers, boeren en alle andere groeperingen die echt aan de basis staan van onze samenleving blijven werken.
De rest van de mensen krijgt de opdracht om hun tuinen om te bouwen voor landbouw grond. Eten zal schaars worden. Er worden in iedere straat buurtverenigingen opgericht met als doel om tot een duurzaame verdeling te komen. Iedereen staat zijn tuin af ten goede van de buurt. We gaan samenwerken. Competenties van mensen worden geavalueerd. Wat kan jij bijdragen aan onze buurt? Er staan mensen op die bange mensen geruststellen. Er is ruimte voor iedereen. Niemand valt buiten de boot. Boerderijen die eerst massaal dieren houden, gaan over op het verbouwen van gewassen. Dit omdat het veel gezonder is voor mensen. Bovendien is er nooit genoeg vlees voor iedereen en we willen geen onderscheid meer maken tussen hij wel en zij niet. Wetenschappers stoppen met het ontwikkelen ten behoeve van winst maken. Hun doel wordt dat zij onderzoek gaan doen ter verbetering van de gehele samenleving. Alle patenten die er liggen vervallen en worden openbaar gemaakt. Er blijken enorm nuttige uitvindingen te zijn die ons helpen om de eerste roerige tijd zo goed als ongeschonden door te komen.
Onze computers behouden we puur om zo snel mogelijk elkaar te bereiken. We kennen eerst nog een beetje angst, maar ontdekken dat het zo fijn is om samen te werken met elkaar en voor elkaar. Dit geeft enorm veel ruimte, bewustwording en liefde. Het najagen van carriere, het meer willen hebben dan de ander kwam voort uit angst om te weinig te hebben. Die angst is er niet meer. We besluiten om onze kinderen anders op te voeden. Geestelijke voeding is daarbij het allebelangrijkste geworden. De honger naar liefde is enorm. We willen meer ervaren, meer doorleven, hogere bewustzijn niveaus bereiken. En alles wat we richten op dat gebied is een stroomversnelling. Hoe meer liefde we ervaren des te minder ziek we worden. Stress bestaat niet meer. We leren dat door onze aandacht te richten op dat gene wat we willen dat we dat ook bereiken. Negatieve zelfbeelden worden langzaam afgebroken. We ontdekken dat we geweldige wezens van licht zijn. Alle negativiteit, angst, verdriet, pijn kwam omdat we niet wisten wie we waren. We hadden geleerd dat we zondig waren, slecht waren in potentie tot de grootste criminaliteit. Daarin werden we continue bevestigd, maar nu ontdekken we dat we het tegenovergestelde zijn. Zolang er maar veiligheid is, liefde en respect voor iedereen. Gelijkwaardigheid. Termen die geankerd worden in onze samenleving en waarvan we besluiten dat alleen zij nog geaccepteerd worden als hoogste nastreefbare doel.

Tot het zover is
We zullen een tijd meemaken waarin we erg bang worden. Bang voor onze baan, Bang om ons huis te verliezen enzovoort. Nu is het de tijd om vanuit liefde te gaan leven voor jezelf. Probeer eens naar het nieuws te kijken en ga eens naar je gevoel (= wie je werkelijk bent) Ga een met je gevoel naar het nieuws kijken. Wat doet het met je? Het doet je pijn dat weet ik zeker. We zijn zoveel geconfronteerd met pijnlijke en angstige ervaringen dat we ze niet meer goed kunnen voelen. We zijn als het ware verdoofd. Dat verdoofde gevoel maakt dat je overleeft in deze samenleving. Maar lieve mensen stop daar nu mee. Stop om als een verdoofd mens in deze samenleving te leven. Probeer te voelen. Ga vanuit je hoofd naar je hart. Probeer je angst te overwinnen. Want het is eng, maar achter de angst zit jouw waarheid. Jouw hoger zelf. Degene wie jij in potentie bent. Als je dat ontdekt zul je ontdekken dat jouw angsten om dingen te verliezen er veel minder om gaan doen. Je zult je bevrijd voelen. Ik zit momenteel midden in dit proces. Ik begin steeds meer te voelen en zo was vroeger (je zult het niet geloven) oorlogfilms mijn favoriete genre. Ik had tot 10 jaar terug bijna alle oorlogfilms gezien. Maar nu.. Ik wordt misselijk beroerd. Ik slaap niet goed meer als ik zo'n film kijk. Dit komt omdat ik al een stuk minder verdoofd ben als ik daarvoor was. Ik kan ook niet meer goed kijken naar het nieuws. Het eten van vlees begint mij steeds meer tegen te staan. Ik koop mijn groente nu bij de boer zelf omdat ik hem wil steunen en omdat ik weet wie mijn groente heeft verbouwd. Het is zo mooi om tegen een boer te zeggen. Jouw groente was heerlijk!!

Weet dat al jouw negatieve gedachten aangeleerd zijn. Het is jouw vertelt dat je slecht bent, niks waard bent. Alleen al ons systeem van beloning naar intelligentie maakt dat wanneer jij zoń iemand tegen komt dat jij denkt dat je zelf minder bent. En zo zijn er talloze voorbeelden.
Stop met die verhalen te geloven. Geloof in jezelf!

veel liefs voor jullie allemaal!

Gert-Jan

BerichtGeplaatst: 22-01-2011, 11:14:17 
Elf
Elf

Hey Miracle,

Mooi geschreven, hoopvol, positief. En wellicht heb je het bij het rechte eind, ik weet het niet. Ergens heb ik hetzelfde idee in mijn achterhoofd hangen, maar eerst zien dan geloven wat mij betreft. Ik ga het wel meemaken. Een dag tegelijk.

Groeten

BerichtGeplaatst: 22-01-2011, 11:43:51 
Elf
Elf

Mee-eens jongens. Mijn doel met dit stuk is dat we gefocussed blijven op de positieve kant van het verhaal. Overal waar je aandacht op richt dat groeit. Aangezien we continue worden bebombareerd met negatieve informatie kunnen we ons nooit hieruit bevrijden als we niet bewust zijn dat dit gebeurd. Jullie skeptische houding is gezond, maar blijf wel openstaan..
alleen zo dragen wij zelf ook bij. Wij zijn de jongeren die de verandering moeten brengen uiteindelijk. Feit is dat het erg ver weg lijkt, maar ik denk dat het ook snel kan gaan...

BerichtGeplaatst: 22-01-2011, 12:33:29 
Gids
Gids

Ik neem alle vruchten die me worden toegeworpen. Soms eet ik ze meteen en anders leg ik ze op een fruitschaal voor later. Zolang we de dag kunnen plukken en gewoon positief zijn, dan komt alles wel goed ^^

BerichtGeplaatst: 22-01-2011, 17:34:36 
Reus
Reus

Citeer:
Carpe Diem!
Oorspronkelijk gaat daar nog iets aan vooraf: Tempus fugit.

Leuk schrijfsel van Miracle, maar ik kan me er moeilijk in verplaatsen op verschillende punten. Ik leef zelf erg in het heden, en wat de toekomst moge brengen is voor mij niet aan de orde. Daarbij komt dat ik totaal geen 'gevoelens' heb over de tijd waarin we leven en over de tijd die komen gaat; energieën en kosmische planologie ontgaan me volledig. Naar mijn beleving is dit jaar dus geen biet anders dan vijf jaar geleden of zelfs tweeduizend jaar geleden. Toegegeven, er gebeuren nu veel dingen, zoals ecologische rampen, maar ik beschouw zulke dingen niet als tekens.

Zonder verder lange argumentaties te willen geven, schrijf ik gewoon mijn doodsimpele idee op: shit happens, en de kunst is om ermee te leren leven. De aarde draait daarbij wel door, goedschiks of kwaadschiks.
Maar goed, wie weet hè? Volgend jaar kunnen we best wel eens met zijn allen gigantisch de sjaak zijn. Dat zie ik dan wel weer.

BerichtGeplaatst: 23-01-2011, 22:59:19 
Groentje
Groentje

Ik vind je tekst echt heel mooi en inspirerend Miracle! We leven in een interessante tijd, en ik denk zelf ook dat er grote veranderingen gaan komen.

Ik zal de volgende keer dat ik het nieuws zie of hoor eens wat meer op mijn gevoel letten!

BerichtGeplaatst: 24-01-2011, 23:47:13 
Nimf
Nimf

hey!..

Ik merk indd ook de verandering dat zaken in een steeds hogere trilling plaatsvinden. Soms heb ik er ook echt last van en voel ik oude angsten om de hoek loeren... Toch merk ik dat ik sterker en gelukkiger ben als ik me op het positieve richt en dat je als mens ook meer uit je leven kunt halen voor jezelf en alle anderen levenden wezens om je heen door met name vanuit liefde en het positieve te doen, denken en voelen...

Ook geloof ik dat we weer op kleinschaligere voet zullen gaan leven. Dat is ook duidelijk terug te zien bij alle oudere volkeren die ons voor zijn gegaan wiens beschaving tot een climax kwam en vervolgens verviel. Het moet kapot gaan om vervolgens tot een nieuwe en betere vorm terug te komen. ( analoog aan alle processen in de natuur, de mens is net zo goed natuur dus waarom zou deze wet niet voor ons opgaan?)...

Ik zal nooit genieten van (emotionele) pijn maar heb het wel leren accepteren en er mijn leringingen uit te trekken. Ten behoeve van mezelf maar ook ten behoeve van anderen...

Ach, we zullen zien wat er allemaal gaat gebeuren.. Ik zit goed op de eerste rij, jullie ook?! :wink:

liefs, binnenspiegel...

BerichtGeplaatst: 25-01-2011, 09:44:21 
Gids
Gids

binnenspiegel schreef:
Ach, we zullen zien wat er allemaal gaat gebeuren.. Ik zit goed op de eerste rij, jullie ook?! :wink:

liefs, binnenspiegel...

Carpe diem! :p...

Overigens, ik merk de laatste tijd dat ik me steeds bewuster ben gaan worden van de simpele dingen die er zijn. Ik voel dat ik me steeds weer een beetje beter in mn vel zit en laat die klappen maar komen dus!
Ik ben twee keer overspannen geweest, diepe dalen heb ik gekend, maar een hoogtepunt is nooit bereikt, want dat is waar de hoogte bergen nog niet kunnen komen!

BerichtGeplaatst: 30-01-2011, 16:28:01 
Dwerg
Dwerg

GEVONDEN OP INTERNET

Universal Cycle begins February 2011
From Ambler1980 David Icke forum:
Afbeelding
"De universele cyclus begint 11 februari 2011, en elke dag van de schepping wordt twintig keer sneller dan de dagen van de schepping in de laatste cyclus worden ... in de universele cyclus, elke dag zal duren een verbluffend korte 20 dagen ... dat betekent dat de hoeveelheid energie die was in het begin van het christendom en de heerschappij van de donkere middeleeuwen, evenals de energie in het begin van de wetenschap en de hele campagne van WO2, zal slechts 20 dagen laatste! Je zult letterlijk geen tijd om te denken, zal de tijd 20 keer sneller dan nu het geval is (als je kunt geloven) en de denkende geest zal niet in staat zijn te hanteren dat, dus intuïtie zal gaan meer en meer belangrijk. Dus degenen die zijn geestelijk te ontwikkelen zelf de afgelopen maanden en jaren zal klaar zijn en bloeien, terwijl degenen die zijn schapen zal worden ploeteren en nabij het breekpunt. "

http://13heavens.blogspot.com/2008/11/e ... World.html

Uittreksel - Universele Onderwereld
De spirituele wezens blijft een wereld en een natie onder een macht te maken, die van de Schepper.

- Hopi Profetie

"De Universele Onderwereld in 2011 is wat de hele schepping heeft gewacht: het eigenlijke doel is wanneer alle dingen samen worden gebracht en al de tegenstrijdige manieren van zijn, handelen en denken zal worden opgelost en verenigd in een licht dat maakt. het voor iedereen mogelijk om iedereen en alles te begrijpen in een keer. Alle beperkende gedachten zal verdwijnen. De Negende Onderwereld kan gezien worden als een geschenk van God, omdat het niet alleen over het creëren van evenwicht, maar ook de verlichting gegeven aan de mensheid als een uitdrukking van de goddelijke genade. Dit is wanneer we volledig zullen begrijpen waarom de kosmische plan was de manier waarop het is ontworpen en wij zullen overstromen met dank aan de Schepper. Tegelijkertijd zullen we onze eigen goddelijkheid te herkennen, want er zal geen scheiding tussen zijn de goddelijkheid van de Schepper en onze eigen. "De verlichte staat van bewustzijn ontwikkeld in de Universele Onderwereld zal worden gepulseerd op de mensheid in een golf beweging van de Dertien Hemelen dat een periode van slechts 260 dagen beslaat. Dit weerspiegelt een frequentie van verandering van de hemelse energieën die veruit overtreft alles wat iemand ooit heeft meegemaakt. Toch is er alle reden om te geloven dat, op hetzelfde punt, "tijd" zal tot een einde komen, omdat "tijd" is een ervaring die voornamelijk gemedieerd wordt door de linker-hersenhelft. In werkelijkheid, de ervaring van tijd bestaat alleen in een wereld gedomineerd door de onevenwichtigheden die door de dualiteit. Als het evenwicht tussen de twee hersenhelften is gemaakt, in plaats van tijd kunnen we verwachten dat het pure zijn moment te beleven door
moment.

"Deze paradox, is natuurlijk niet gemakkelijk opgelost door iemand wiens geest is nog steeds gedomineerd door de dualiteiten gegenereerd door lagere Onderwerelden. Het ego, dat was om de dualistische geest te dienen bij het navigeren hun veranderende wateren en het handhaven van een gevoel van continuïteit vastgesteld voor de individu in het midden van hen kan gewoon niet overleven op de hoge frequentie van de Universele Onderwereld. Het ego is niet in overeenstemming met de unitaire gebied van licht, dat vervolgens zal worden die de wereld regeert. In een dualistisch kader van het bewustzijn, het ego was een belangrijk instrument om te overleven, in een unitaire kader van het bewustzijn, zal het gevaar voor de overleving van het individu in een onderwereld gedomineerd door eenheid en verlichting, handelen en denken op basis van een dualistische gemoedstoestand zal onmogelijk geworden op de frequentie van de verandering die zal zegevieren.. in de Universele Onderwereld, met verschuivingen tussen Dagen en nachten plaats om de twintig Kin (dagen), de geest moet worden uitgeschakeld als het niet om de individuele leiden tot liefdesverdriet of persoonlijke ondergang te concurreren. Zelfs met de juiste voorbereiding, voor een persoon die is zich terdege bewust van het functioneren van het kosmische plan, kan het conflict tussen de vijf-duizend-jaar-oude dualistische geest en de unitaire bewustzijn van de Universele Onderwereld alleen succesvol worden opgelost op een manier - via de excisie of "doden" van de ego en de daaruit voortvloeiende oprichting van ruimte voor de verlichte manier van zijn over te nemen. Dit is wat Kalki stelt om ons te helpen De intentie en de nederigheid van een ieder van ons ... zal de uitkomst bepalen.

"Als we dan zullen niet alleen begiftigd met een galactische maar ook met een niet-dualistische, universele frame van het bewustzijn, zullen deze beelden maken het ook mogelijk voor ons om de gebeurtenissen van het verleden te zien vanuit een ander perspectief. Being volledig ondergedompeld in het heden, zonder dat de dualistische geest voor het behoud van continuïteit met het verleden, zal de Universele Onderwereld maken voor echte vergeving Het Boek Openbaring verwijst naar dit vers 21:4:. "En God zal alle tranen uit hun ogen, en er zal geen dood meer zijn, noch rouw, noch gekrijt, noch zal er geen pijn meer;. want de eerste dingen zijn voorbijgegaan "Vanuit het perspectief van de Universele Onderwereld, zal de eerste dingen zijn voorbijgegaan.

"In 2011 de dominantie van de dualistische geest zal verwelken, en alle conflicten van de mensheid van oorsprong in de lagere niveaus van bewustzijn zal worden opgelost. Vanuit het perspectief van de verlichte staat, zal de oude orde niet langer reëel. De geavanceerde technologieën ontwikkeld door de dualistische mind vind je de plek waar ze altijd waren bedoeld om te hebben, in dienst van de mensheid en de levende kosmos, niet als instrumenten van overheersing. Tegen die tijd niet alleen de oude monarchale regel, maar ook de democratie, zal een ding van het verleden ( als iedereen leeft in eenheid en harmonie met het Goddelijke, waarom kiest iemand om hen te regeren?). Alle hiërarchieën zal zijn afgebrokkeld. Met het einde van dualiteit, zal de dominantie van de ene ziel boven alle andere natuurlijk tot een einde gekomen, en dus is er zal geen behoefte aan een overheid (die is net als het ego van een natie) om mensen te sturen door middel van conflicterende belangen, zullen alle mensen, in een veel diepere betekenis dan nu, worden erkend als gelijke waarde -. elk als zijn of haar eigen manifestatie van het Goddelijke. In het proces van klimmen naar het universele niveau van bewustzijn, zullen alle beperkende gedachten verdwijnen.

"Zodra dit gebeurd is, zullen we in staat zijn om de eenheid volledig ervaring met All That Is van moment tot moment, of frame per frame, als het ware. Een dergelijke ervaring, frame per frame van het bewustzijn, zal leiden tot een totale sensuele plezier in het huidige moment. gebrek van de geest nodig om continuïteit te waarborgen, zullen we ervaren volledige vrijheid, en onze status als marionetten van de goddelijke proces van creatie zal tot een einde komen. Niet langer zal er een ervaring van scheiding tussen mens en God. Als we onszelf niet ervaren als goden, zullen we, op zijn minst, volledig te ervaren onszelf als de manifestaties van het goddelijke dat we echt zijn. " "Als een uitvloeisel daarvan, te wachten om te zien wat er zal gebeuren in het jaar 2012 is het volledig mis het punt. Het zal simpelweg niet niet mogelijk verlicht te zijn na 28 oktober 2011, of althans niet later vanaf een bepaald tijdstip, wanneer de nieuwe realiteit heeft zeker gemanifesteerd. Met een dualistische geest, zal het niet mogelijk om in resonantie met de nieuwe unitaire goddelijke werkelijkheid onder een macht, de Schepper. Het zou dus verstandig lijkt voor ons allemaal om ons voor te bereiden, te beginnen vandaag, door onderdompeling onszelf in de kosmische stroom van de tijd en op alle mogelijke manieren proberen de invloed van de dualistische Onderwerelden overstijgen op ons denken, handelen en zijn. Immers, de Universele Onderwereld voorstander van een verlichte staat van zijn van liefde en vreugde, en Zodra dit is bewezen, geen omkering van dualiteit mogelijk zal zijn.

"Dit betekent de terugkeer van een vermoeden van de levende kosmos. De verlichting die deze cyclus brengt zal voor de echte en volledige genezing en vergeving van het verleden, waarin de mens zal zich ook uitstrekken naar God, wiens relatie met de mens (als gevolg van de dualiteit van lagere Onderwerelden) is wel eens beschouwd als vijandig. Wanneer de energie van 13 Ahau is bereikt in alle Onderwerelden, geen filters zal onze visie van goddelijk licht of onze communicatie met de Goddelijke blok. We komen te wonen in het Nieuwe Jeruzalem , met verlichting bereikt na het beklimmen van de Negen Onderwerelden en de voltooiing van de 108 bewegingen van Shiva. Na de bouw van het negende niveau is afgerond, zal de mens-kind klaar te staan op de top van de piramide '. mensheid zal compleet zijn, leven volledig in de onderhavige op een hoger niveau van bewustzijn en met een puur genieten van het leven. De oprichting cycli die hebben gediend om te bouwen van de kosmische piramide, deels door het maken van menselijke wezens in poppen, zal een einde komen. Het leven van de universele mensenrechten natura zal beginnen. "
- Pagina's 214-219
- De Maya Kalender en de Transformatie van het Bewustzijn, door Carl Calleman

http://www.nightfall-project.com/3/post ... leman.html

Volgens Johann Calleman de 13e Hemel van de Galactische Onderwereld begon op 3 november 2010, en vervolgens ook de 1e Hemel van de Universele Onderwereld op 11 februari 2011.

Alle 13 Hemelen van de Universele Onderwereld zal dan gelijktijdig ontvouwen met de voltooiing van de 12e Hemel van de Galactische Onderwereld en ALLE Onderwerelden zal volledig op 28 oktober 2011. Dat is 13 Universele Hemelen in slechts 260 dagen! Het is ook belangrijk te beseffen dat alle andere 7 Onderwerelden die zijn voorafgegaan aan deze twee nog lopende gelijktijdige zowel in hun 13de Hemel modaliteiten en zal ook complete op hetzelfde moment dat de Maya-kalender eindigt op 28 oktober 2011.

http://www.world-mysteries.com/sar_3_1.htm

De Maya kalender
en het proces van Verlichting

door Carl Johan Calleman
De Maya kalender en het proces van verlichting hebben voor lange tijd beschouwd als twee
volledig gescheiden benaderingen van het leven, vooral omdat de oorsprong van de twee zijn te vinden in twee verschillende hersenhelften van onze planeet. De Maya-kalender is een begrip van het universum die duidelijk heeft zijn oorsprong in het Westen, in de Native American tradities, terwijl de staat van verlichting waarvan de verwezenlijking is de focus vrijwel uitsluitend uit oosterse tradities
Geplaatst door Holly paige om 07:00

Laatst gewijzigd door Nickid op 22-10-2012, 11:49:46, 3 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 03-02-2011, 22:13:18 
Elf
Elf

Geweldig om al jullie reacties te lezen. Erg mooi aangevuld met jullie ervaringen.
Samen maken we de werkelijkeid. De grafiek van de evolutie van bewustzijn is nieuw voor mij. Ziet er interessant uit.

bedankt voor jullie bijdrage!

let love rule
Gert-Jan

BerichtGeplaatst: 04-02-2011, 03:05:53 
Feniks
Feniks

Hey Matthijs, even volledig off topic, maar heb jij die hele tekst vertaald of heeft Nick dat gedaan? Hoe dan ook Good job! Iemand had er zin in...

Douglas Adams

BerichtGeplaatst: 04-02-2011, 15:01:47 
Gids
Gids

truitje schreef:
Hey Matthijs, even volledig off topic, maar heb jij die hele tekst vertaald of heeft Nick dat gedaan? Hoe dan ook Good job! Iemand had er zin in...

Lieve Trui, zoiets heet: www.translate.google.nl en dan copy paste =)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00