Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 02-01-2025, 16:16:29

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 22:24:00 
Kabouter
Kabouter

Lieve Mensen,

Zijn er onder jullie mensen die wel eens paddo's hebben gebruikt?
Naar mijn idee is dit een van de meest leerzame drugs die er is. Het is ook niet schadelijk of verslavend.

Paddo's openen deuren in je geest die anders gesloten blijven. Ik heb ze een keer gebruikt en het was echt een spirituele ervaring.
Ik begreep hoe alles uit energie bestaat, ik voelde hoe elk deeltje steeds opzoek is naar het evenwicht. En ik begreep mezelf eindelijk! (dat gevoel is wel weer wegge ebt..helaas!)

Hebben jullie ervaring hiermee?
Morgen zou ik het weer willen doen, alleen op een plek waar ik me minder zeker voel... hebben jullie tips? (stel dat ik met niet prettig voel onder de trip wat moet ik doen, waaraan moet ik denken?)

liefs Suzanna

BerichtGeplaatst: 22-02-2007, 23:24:43 
Elf
Elf

Suzanna schreef:
Lieve Mensen,

Zijn er onder jullie mensen die wel eens paddo's hebben gebruikt?
Naar mijn idee is dit een van de meest leerzame drugs die er is. Het is ook niet schadelijk of verslavend.

Paddo's openen deuren in je geest die anders gesloten blijven. Ik heb ze een keer gebruikt en het was echt een spirituele ervaring.
Ik begreep hoe alles uit energie bestaat, ik voelde hoe elk deeltje steeds opzoek is naar het evenwicht. En ik begreep mezelf eindelijk! (dat gevoel is wel weer wegge ebt..helaas!)

Hebben jullie ervaring hiermee?
Morgen zou ik het weer willen doen, alleen op een plek waar ik me minder zeker voel... hebben jullie tips? (stel dat ik met niet prettig voel onder de trip wat moet ik doen, waaraan moet ik denken?)

liefs Suzanna

ik begruik al 3 jaar lang om de 3 maanden paddo's :lol:
Ik kan je er alles over vertellen, van wat je niet moet doen tot de beste tips :wink:
Maar ik ga nu eerst slapen haha ! :lol:

BerichtGeplaatst: 23-02-2007, 16:12:43 
Elf
Elf

Ik heb de meeste hallucinogene middelen al gebruikt. Ik was toen in zo'n fase dat ik met drugs expirimenteerde.
Paddo's is toch wel de meest fijne drug.
Verder zijn natuurlijke middelen een stuk geschikter voor een spirituele ervaring.

Gebruik in de natuur vind ik ook veel leerzamer dan in een kamer bijvoorbeeld.

Het belangrijkste bij een trip is de voorbereiding. Met veel meer dan een zeker gevoel kan je de trip niet in gaan.
Als je dan alsnog een 'bad trip' krijgt, dan ligt komt dat waarschijnlijk omdat je al niet lekker in je vel zat of dat er onbewust nog blokkades in je zaten.
Verder zou ik het gewoon over je heen laten komen.

De enige geldige reden om paddo's te nemen is dat het leerzaam is. Wanneer je het niet daar voor doet, dan zou ik het niet doen.
Als je het doet om jezelf of je omgeving beter te leren kennen dan maakt het in principe niet uit of je een 'bad trip' krijgt. Je leert er immers toch wel van.
Bovendien zorgt dit ervoor dat je minder gefocust bent op het bad trippen.

Veel succes in ieder geval

BerichtGeplaatst: 24-02-2007, 10:39:10 
Elf
Elf

Citeer:
ik begruik al 3 jaar lang om de 3 maanden paddo's
Ik kan je er alles over vertellen, van wat je niet moet doen tot de beste tips
Maar ik ga nu eerst slapen haha !

:-) als je uitgeslapen bent,
ben ook wel benieuwd naar do's en dont's.... ;-)

BerichtGeplaatst: 24-02-2007, 16:01:09 
Groentje
Groentje

Ik gebruik al een aantal jaren met regelmaat paddo's. De eerste paar keren deed ik het vooral gewoon voor plezier en wazig worden, maar ik kreeg bij m'n 2e keer al door dat het hier ging om ander spul dan spul waar je maar een beetje vaag van word. Paddo's laten inderdaad deuren openen in je zelf die anders misschien wel altijd gesloten zouden blijven. Paddo's laten je kennis maken je onderbewustzijn, je een glimp opvangen van je ziel.
Vind het een prachtig middel en ontzettend leerzaam vaak.
Ik heb verschillende trips meegemaakt...iedere keer is het weer totaal anders. Dan heb ik een trip van intense euforie afgewisseld met minder leuke momenten, dan weer een trip waarin ik de schoonheid van muziek optimaal bewonder, en zo nog tal van andere dingen. Het vlees van de Goden...

Maar ik ben nu even moe en ga douchen... ik kom hier nog eens uitgebreid op terug! :P

Ayahuasca- en peyoteceremonies woon ik overigens ook regelmatig bij, waarbij prachtige inheemse rituelen worden uitgevoerd onder leiding van een shamaan. Da's dan ook meestal in zo'n echte tipi enzo. Erg mooi!

Maargoed, ik kom er nog eens op terug als ik even wat meer energie heb.

BerichtGeplaatst: 24-02-2007, 18:17:47 
Elf
Elf

Mr. Psyman schreef:
Ik gebruik al een aantal jaren met regelmaat paddo's. De eerste paar keren deed ik het vooral gewoon voor plezier en wazig worden, maar ik kreeg bij m'n 2e keer al door dat het hier ging om ander spul dan spul waar je maar een beetje vaag van word. Paddo's laten inderdaad deuren openen in je zelf die anders misschien wel altijd gesloten zouden blijven. Paddo's laten je kennis maken je onderbewustzijn, je een glimp opvangen van je ziel.
Vind het een prachtig middel en ontzettend leerzaam vaak.
Ik heb verschillende trips meegemaakt...iedere keer is het weer totaal anders. Dan heb ik een trip van intense euforie afgewisseld met minder leuke momenten, dan weer een trip waarin ik de schoonheid van muziek optimaal bewonder, en zo nog tal van andere dingen. Het vlees van de Goden...

Maar ik ben nu even moe en ga douchen... ik kom hier nog eens uitgebreid op terug! :P

Ayahuasca- en peyoteceremonies woon ik overigens ook regelmatig bij, waarbij prachtige inheemse rituelen worden uitgevoerd onder leiding van een shamaan. Da's dan ook meestal in zo'n echte tipi enzo. Erg mooi!

Maargoed, ik kom er nog eens op terug als ik even wat meer energie heb.

ken ik jouw niet? :wink:

BerichtGeplaatst: 24-02-2007, 21:26:42 
Groentje
Groentje

ik geloof dat ik jou idd ergens vaagjes van ken ja... :P ;)

BerichtGeplaatst: 25-02-2007, 03:48:30 
Elf
Elf

Mr. Psyman schreef:
ik geloof dat ik jou idd ergens vaagjes van ken ja... :P ;)

Hahaha dit is toevalig.... neefje :wink:

BerichtGeplaatst: 25-02-2007, 20:59:16 
Groentje
Groentje

:D

BerichtGeplaatst: 26-02-2007, 07:47:38 
Elf
Elf

ik heb ook ene aantal keer paddo's gebruikt, en heb er zelfs een nummer over geschreven ghehe :P
maar goed ik kreeg niet echt het idee dat ik met mijn onbewuste in aanraking kwam, en ik heb ook niet ervaren dat er bij mij deuren werden opengezet, een leuke ervaring was het wel, maar ik kreeg niet het idee dat ik er extra spiritueel van werd, wat ik overigens wel heb bij canabis, maar dat is een ander verhaal

BerichtGeplaatst: 27-02-2007, 00:03:19 
Elf
Elf

Dr. SKA schreef:
ik heb ook ene aantal keer paddo's gebruikt, en heb er zelfs een nummer over geschreven ghehe :P
maar goed ik kreeg niet echt het idee dat ik met mijn onbewuste in aanraking kwam, en ik heb ook niet ervaren dat er bij mij deuren werden opengezet, een leuke ervaring was het wel, maar ik kreeg niet het idee dat ik er extra spiritueel van werd, wat ik overigens wel heb bij canabis, maar dat is een ander verhaal

Ik weet niet waar je die paddo's genomen hebt, maar de spirituele ervaringen heb je meestal in de natuur (tijdens daglicht). Verder geldt ook bij paddestoelen dat hoe verser, hoe spiritueler...

BerichtGeplaatst: 27-02-2007, 01:49:00 
Groentje
Groentje

Setting is inderdaad essentieel bij het beleven van je paddotrip. Wanneer je paddo's neemt met een groep vrienden thuis met een lollige sfeer dan zal het weinig spiritueel zijn. Doe je het ergens in het bos met een kampvuur, één of twee hele goede vrienden, met spirituele muziek, wierrook, maak je er desnoods een echt ritueel van, dan zal het effect veel sneller een spirituele werking hebben. Dit komt ook doordat je hierdoor een hele andere mindset creëert.
De Paddestoelen zijn verder enkel een hulpmiddel, je moet zelf ook wel wat doen natuurlijk.

BerichtGeplaatst: 27-02-2007, 07:31:41 
Elf
Elf

ja okeej ik was met een groep vrienden, maar we hadden maar met zn 3en gebruikt, maar we waren ook niet echt in de natuur, ghehe

BerichtGeplaatst: 27-02-2007, 10:16:36 
Groentje
Groentje

Paddo's is zeker iets aparts om een keer te ervaren wel weet ik ook dat je redelijk in balans moet zijn met lichaam en geest en weten waaraan je begint wat dr zijn ook heel vveel mensen die een ppaddo trip als een hell ervaren omdat ze niet wisten wat te doen toen ze kennis maakte met andere dimenties.

Je kan ik een paddo trip ook veel over jezelf te weten komen en datis ook een aardigheidje drvan. En als ales goed gaat is het idd een leuke ervaring :lol:

die zegt waar je heen moet gaan !!!

BerichtGeplaatst: 27-02-2007, 21:02:55 
Groentje
Groentje

Wanneer ik al deze berichten lees over 'deuren openen' die anders gesloten blijven e.d. vraag ik mij in alle ernst af of er misschien een reden is dat bepaalde deuren gesloten zijn. Het is niet voor niets dat er 'deuren' zijn he. Niet alles in de geestenwereld is van even goede kwaliteit. Ikzelf heb hier ervaring mee gehad, met de negatieve geestenwereld, en ik kan het niemand aanbevelen. Daarom denk ik dat je zeer voorzichtig moet zijn met dit soort dingen. In vroegere tijden mochten dit soort middelen alleen door ingewijden gebruikt worden, door sjamanen bijvoorbeeld, omdat bij iemand die de gevaren niet kende, de kans groot was dat er deuren opengezet gingen worden naar regionen van de geestelijke wereld die niet zo goed zijn. En er het risico was dat die deuren daarna zeer moeilijk weer gesloten konden worden. Er zijn wel andere manier om deuren te openen die een stuk veiliger zijn en die rekening houden met wat iemand werkelijk aankan, mits dit tenminste onder de begeleiding van een goede meester gebeurt. Hierbij denk ik aan Reiki en bepaalde vormen van Qi Gong (Taijiwuxigong is bijvoorbeeld een goede). Doe ermee wat jullie willen...

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00