Hoi beste allemaal,
Ik lees nu tot mijn schrik dat niet een ieder een persoonlijke e-mail van mij heeft gekregen. Dat terwijl ik in de veronderstelling was dat dit wel het geval was. Daarom zou ik willen vragen jongeren die hier aan mee willen doen of zij mij een persoonlijke e-mail naar
info@dewittelelie.nl willen sturen? Zo weet ik voortaan ook of een ieder een persoonlijke e-mail van mij heeft gekregen. Naar het e-mailadres die je naar ons gezonden hebt gaan dan in de toekomst ook de hoofdstukken heen.
In de e-mail die ik verzonden heb stond dat de start eind januari niet gehaald kon worden daar er op dit moment ongelofelijk veel op ons af komt. In juni stoppen de INspiratiebrieven voor volwassenen dan kan ik verder gaan met de hoofdstukken voor jongeren. Misschien is het zelfs beter om in september te beginnen zodat de vakantieperiode erop zit. Maar dat zie ik en hoor ik rond die tijd wel!
En afstand van reizen en leeftijd is geen probleem. E-mailen of bellen is ook goed.
Nogmaals sorry, dat niet iedereen een persoonlijke e-mail heeft gekregen. Meld je dus aub aan bij het bovenstaande e-mailadres dan kan dit in de toekomst vermeden worden.
Groetjes,
Purusha