Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-11-2024, 12:04:45

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29-08-2006, 11:51:36 
Kabouter
Kabouter

Hallo allemaal,

ongeveer begin volgend jaar wil ik gaan trainen met een groep enthousiaste mensen voor een show die onovertreffelijk moet gaan worden.
Ik stel hoge eisen aan de paarden en mensen en het volgende wil ik gaan doen:

1. Pas de deux met enkelspannen shetlanders/welsh A
2. Pas de deux
3. Kur op muziek (alleen)
4. Hoogtespringen kleine pony's
5. Lange lijnen
6. Carroussel enkelspan
7. Carroussel

Het lijkt weinig maar dit is slechts de basis, het moet een show van ongeveer een half uur , drie kwartier worden.
Ik ben nog op zoek naar een stuk of drie, vier of zes shetlanders(met eigenaar natuurlijk) die kunnen meedoen aan de volgende onderdelen.
En een vereiste voor iedere pony is dat ie bereden kan worden en netjes aan de teugel kan lopen. Verder is het leuk als het voor de kar beleerd is en je zelf ook een beetje goed kan mennen. En als je nog iets bijzonders kan met je pony zoals vrijheidsdressuur ofzo kan je dat erbij vermelden dan kunnen we daar ook wat mee doen.
Ook ben ik nog op zoek naar minimaal 1 M/Z Paard waar alle knoppen op zitten , op deze wil ik onder andere zelf een kur of pas de deux rijden en natuurlijk rijdt je er zelf ook op.
Verder zou het nog leuk zijn als mensen zich aanmelden met een welshpony liefste A formaat die iets kan.
Je mag je ook aanmelden voor achter de schermen, dan doe je net zo hard mee en iedereen mag twee paarden per persoon, dus er blijven paarden over.
Als je achter de schermen helpt rijdt je evengoed mee in de aflsuiting want dan moeten alle paarden bezet zijn.
Achter de schermen help je met vliegensvlug paarden op/aftuigen en op en afzadelen en meer van die dingen, je hoort er dus net zo goed bij als de rest!

Iedereen krijgt priveles om alle sterke punten er beter uit te laten komen en de zwakke te versterken. We nemen zeker een jaar voor de gehele training en zullen zeker iedere week samenkomen, de bedoeling is in de Aurorahal in Benningbroek, hier moet je met paard heen kunnen komen! En priveles zal ook onveeer een keer per week zijn, ook afhankelijk van de omstandigheden tegen die tijd.

Meer informatie en aanmelden via de volgende link:

http://groups.msn.com/Hetlolligepaarden ... 5010337101

Alvast bedankt voor de belangstelling!

Als zij zijn eigen zwakte niet erkent.

14- 9-2006

BerichtGeplaatst: 29-08-2006, 11:52:53 
Kabouter
Kabouter

http://groups.msn.com/Hetlolligepaarden ... 5010337101

als men hem niet eens kent.

Wie is de mens?

Als zij zijn eigen zwakte niet erkent.