Lux schreef:
Hoi lieve mensen,
Járen geleden (ik schat zo'n 8 jaar geleden) heb ik eens samen met mn zusje en mn moeder een mooie film op tv gezien. Mijn zusje en ik vonden die film best eng (we waren toen ook nog jong), maar zouden toch wel erg graag weten welke film dit was, want hij heeft erg indruk gemaakt.
Wat ik me ervan kan herinneren, is een meisje die dingen ziet die er niet zijn, veel groen landschap en ze ziet steeds een blauw licht of een blauwe verschijning in het bos, in het water. Ook een scene met een best enge vrouw en iemand die in water wordt ondergedompeld/verdronken. En een scene dat een meisje op een raam letters geschreven ziet door de geest. Het einde is iets met dat ze erachter komen dat er een geest 'vast zit', de geest van een meisje, en dat zij haar helpen. Iets met grote kerkklokken staat me nog bij.
Ik weet dat dit vaag is, ik heb nog maar flarden van beelden van die film. Maar misschien is er iemand van jullie die deze film toevallig kent of gezien heeft, en weet welke het is. Mijn zusje en ik hebben nog altijd zo van 'ooohh, díe film, die was eng, en toch heel mooi... maar welke was het? Zouden 'm nog wel weer willen zien...' Was dus een film van jaren geleden, die kwam toen op tv.
Liefs, Lux
ik ben echt een filmfreak en heb echt een hoop gezien
maar deze omschrijving kan ik niet plaatsen
sorry..
mischien 1 van de poltergeists ?? met een klein heeeel blond meisje