Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 09:12:53

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11-09-2010, 10:02:31 
Nimf
Nimf

http://www.youtube.com/watch?v=cwd40VgkH0k&feature=channel

http://www.youtube.com/watch?v=CFffOxx62Gk

http://www.youtube.com/watch?v=6XUDBggNNlw&feature=channel

Ik ben met zingen echt een bescheiden kip :P

Sinds enkele weken durf ik echt voor 2 mensen te zingen, zoals je ziet zijn het die in het lokaal zitten :P maar elke keer als ik moet beginnen durf ik al bijna niet :P Zouden jullie een eerlijke mening kunnen geven? ik ben zelf totaal niet tevreden met me stem en dat maakt me dan ook weer onzeker voordat ik moet zingen, als ik eenmaal zing dan heb ik op de 1 of andere manier helemaal geen gedachtes meer ofzo XD heel raar uit te leggen maar dan voel ik me echt goed!

x

BerichtGeplaatst: 11-09-2010, 14:21:25 
Gids
Gids

Je hebt een heel erg zoete stem en die zuiverheid komt wel. Gewoon veel doen! Je hebt er wel aanleg voor. Je moet alleen meer lef krijgen =D!

Kortom! gooi jezelf in het diepe en zing zing zing! :p

BerichtGeplaatst: 12-09-2010, 00:04:52 
Nimf
Nimf

Bedank jongens! Dit helpt mij enorm, zouden jullie mij ook bepaalde gedeeltes van het filmpje(s) kunnen vertellen waar het onzuiver is ? Ik weet zelf namelijk amper wat onzuiver betekent :oops: dus bijvoorbeeld dat Jullie zeggen , op 1 minuut 5 van het 1e filmpje Is onzuiver ofzo xd

BerichtGeplaatst: 12-09-2010, 12:13:27 
Moderator
Moderator

Ik heb jaren gezongen,en zangles gehad :) Niet dat ik hier nu een potje ga zitten egotrippen maar misschien heb ik een paar nuttige tips voor je :)

Zangles is geen slecht plan,niet omdat je bagger zingt,je hebt een hele mooie stem! Heel zuiver en puur. Met zangles kun jij echt een heel eind komen :D

Durf te zingen,weet waar je over zingt en ren niet elke keer als een kip zonder kop overal heen want dat werkt niet ;) en heel belangrijk,ga staan als je zingt! Dan kunnen je longen meer lucht aan.

Zing vanuit je buik,niet vanuit je longen :) Dan klinkt je stem wat zekerder en voller met minder kans dat je onzuivere tonen zingt wat helemaal niet nodig is als ik jou zo hoor!

Let op je ademhaling,bij zangles leren ze je bepaalde technieken waar je wellicht iets aan kan hebben.

Ik zou zeggen..lekker doorzingen! En als zangles geen optie is,via google en youtube kun je een hele hoop zelf leren. Dus zoek eens op zang en ademhalings technieken dan kom je waarschijnlijk al een stukje verder.

Mooi hoor! En wel durven he! Als jij zekerder bent van jezelf,zijn anderen dat ook :)
(Maar dat moet ik niet te hard roepen,ik speel al jaren keyboard en durf nog niet eens voor mijn soon to be husband te spelen omdat ik denk dat ik ontiegelijk bagger speel dus..misschien leren we samen nog wat)

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"

BerichtGeplaatst: 13-09-2010, 00:43:09 
Reus
Reus

Mooi hoor!!!

BerichtGeplaatst: 13-09-2010, 16:44:16 
Power Moderator
Power Moderator

Je hebt wel erg goede nummer uitgekozen die bij je stem passen!
Als tips kan ik je geven... Ga inderdaad het liefst staan bij zingen. En verder, neem jezelf op (maar dat doe je al) en luister het heel vaak terug! Zo weet je beter hoe je voor anderen klinkt en waar je het goed of minder goed doet. Je kunt je dan verbeteren en, ook belangrijk, wordt hopelijk minder onzeker over je stem. Probeer eens neutraal naar jezelf te luisteren, alsof het niet je eigen stem is die je hoort, maar gewoon een andere zangeres. Pas dan kun je echt beoordelen of je het mooi vindt.
Succes! Ik wil wel graag meer horen :)

BerichtGeplaatst: 10-10-2010, 11:54:20 
Nimf
Nimf

Ik heb een nieuwe zang filmpje!

http://www.youtube.com/watch?v=I3EuA_pZPEE

het valt me hier op dat ik echt nog een kinderstem heb! :oops: op zich best apart aangezien ik volgende week 18 word, ik schaam me er ook wel voor :(

Majah! Hoe vinden jullie dit? ik ben iedergeval gaan staan wahaha XD

BerichtGeplaatst: 10-10-2010, 12:09:02 
Moderator
Moderator

Mooi hoor! :D Veel zingen! Heeeeeel veel zingen en oefenen! En volgens mij denk jij heel veel als je zingt of niet XD Ik kan het verkeerd hebben hoor maar niet denken als je zingt,gewoon zingen!

En je hebt inderdaad een jonge stem maar dat hoeft niet te zeggen dat het niet mooi is :)

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"

BerichtGeplaatst: 10-10-2010, 12:39:36 
Nimf
Nimf

Doordat ik bang ben dat teveel mensen het horen als ik zing komen er allemaal gedachtes op.... terwijl het aan de andere kant ook een verlossing is als ik zing, het voelt alsof ik helemaal vrij ben, totdat ik een mens zie lopen XD dan denk ik.. HELP!

BerichtGeplaatst: 10-10-2010, 20:19:54 
Moderator
Moderator

Zingen is HEERLIJK!
Dat wilde ik ten eerste even kwijt. Daarnaast; heb je nog steeds geen zangles gehad? Ik vind dat je potentie hebt.... zeker doorgaan! Zangles of gewoon lekker veel zingen in de douche haha... je wordt er alleen maar beter van. ;)

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!

BerichtGeplaatst: 12-01-2011, 20:08:14 
Nimf
Nimf

http://www.youtube.com/watch?v=6yRXTsQRNbI

Nieuw filmpie, ik probeer nu laag te zingen, dit is voor mij extreem laag, zo laag dat er een maand terug nog geen geluid uit kwam. Nu heb ik geoefend en noujah, hoe het is en klinkt dat hoor ik graag van jullie!!

Be honest please :D

BerichtGeplaatst: 22-01-2011, 14:29:08 
Nimf
Nimf

Weer een nieuw filmpie, ik heb sinds afgelopen maandag de mexicaanse griep, had/heb alles. Keelpijn, 40 graden koorts, stem helemaal weg ( letterlijk weg ) longpijn van alles wel. Nu dacht ik gisteren, laat ik gewoon zingen, me stem even warm gemaakt en er wat van geprobeerd te maken.

Nu ben ik nog erg hoesterig en me neus en alles.

http://www.youtube.com/watch?v=njY2hdW6vTY

BerichtGeplaatst: 22-01-2011, 15:25:39 
Gids
Gids

oooh Anna, wat klink je toch zo heerlijk zoet =). Zelfs al ben je snipverkouden!

Wanneer zing je weer opera? :D

BerichtGeplaatst: 04-02-2011, 21:04:22 
Nimf
Nimf

http://www.youtube.com/watch?v=wRdVuFA5koI

Nieuw filmpie, goh er komen steeds meer :P is wel wonder dat ik mezelf uberhaubt op youtube zet :P Let niet op wat ik doe in het midden het filmpie want ik werd even hyper dus dan ga ik even dansje erbij doen XD alhoewel , this maar wat je dansen noemt :P

Oh niet al mijn hoge noten zijn goed, ach even oefenen :P

BerichtGeplaatst: 05-02-2011, 03:49:02 
Feniks
Feniks

Ha willow,

Ten eerste: Ik vind het erg cool en dapper dat je deze beelden/geluid met ons wil delen... Super!

Ik vind je stem erg mooi en helder! Je hebt een zeer groot pluspunt die ik hier zeker wil benoemen: je hebt een natuurlijke vibrato in je stem, hetgeen zéér moeilijk schijnt te zijn om aan te leren en zeer wordt gewaardeerd in klassiek geschoolde zangers/zangeressen. Sommigen doen het af als een falen van de stem, maar veel zien het als een toegevoegde waarde aan de 'breekbaarheid' van de wat gevoeligere stukken.

Het derde stuk in je eerste post lijkt goed binnen jou huidige mogelijkheden te liggen. Ik zou je zeker willen zeggen dat ik je stem erg mooi vind en dat je met, misschien lessen, en vooral heel veel proberen/oefenen/experimenteren waarschijnlijk nog beter zal worden...

Een paar dingen die mij opvielen:
-Je kiest voor stukken in een hoge toonsoort (behalve de eenalaatste) terwijl binnen mijn gevoel deze hoge noten vaak meer spanning/zenuwen oproepen. (kan voor jou anders voelen)... hoe zie jij dat?
- Ik merk een klein probleempje bij de uitspraak van de laatste letter(s) van de woorden als de muziek wat vlugger gaat. Een goede diepe studie in woordvorming en het gebruik van de tong/tanden/lippen hierbij (in Engels, want dat is het enige wat ik heb kunnen zien van je) zou kunnen helpen. Vooral 'voor in de mond' zingen
is daarbij het devies. En overdrijf het eens een beetje, vaak ziet het er niet raar uit en de woorden worden mooi afgerond.
- Ik voel een grote hoeveelheid spanning in je stem, wat maakt dat je helderheid wat schril kan worden... Probeer eens te gaan 'hangen' in een toon, te ontspannen terwijl je hem maakt bedoel ik... Begrijp je wat ik bedoel? In plaats van je vuisten te ballen en hem eruit te persen te ontspannen en hem als het ware los te laten.
Ik ben heel benieuwd naar je updates en vooruitgang! Post vooral veel youtube videos van jou hier!

Succes,

Truitje

Douglas Adams

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00