ik was op me elfde al bezig met het spirituele pad.
niet met tarot.. nooit wat mee gehad..
maar ik werd steeds vaker bezocht door een spirit en wist eerst niet wat het was.
hoorde steeds iemand lopen. of wrijven met zijn hand over vloerbedekking. en dan hoorde ik iets de trap op lopen..
de eerste paar keren riep ik na 5 minuten heel hard mijn moeder omdat ik niet beter wist.
later informeerde ik een lerares op de basisschool erover, en toen wist ik dus nog steeds niet wie of watr t was..
en toen ik haar dus informeerde.. toen zei ze probeer er eens mee te praten. ik zei zo: '' jah maar hoe dan? gewoon alles heel hard denken?
of moet ik een kaars eenzetten en dan bang worden omdat ik dan ineens iets groots tegenover me zie?'' toen zei ze: 'nee gewoon op jou manier'' en dus wist ik al wel wat ik moest doen door het zelf te raden (heel hard denken en hopen dat t aankomt bij de spirit
) (die manier dus) zonder ooit maar enige info erover te kregen hebben. (en hoe wist ik dat het mijn opa was? nou hij was niet spraakzaam en dus kreeg ik foto's te zien. als eerste mijn oma. hij is de overleden man van die oma, en mijn oma heeft natuurlijk geen nieuwe vriend. das niets voor een oma. daarna kreeg ik een foto te zien van mijn moeder. de dochter van hun beide. (mijn oma en die opa.) en daarna nog een foto van een goede vriend van me, met veel positiviteit. maar waarom dat was..? ik heb zelf het vermoeden dat hij ermee wou zeggen dat het een echte vriend is en niet een neppe. en zo het ik toch wel enige conclusie kunnen trekken dat hij mijn opa is. ik heb het de spirit ook nog eens gevraagt voor de zekerheid. en toen niets, echt niets.. )