Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 03:04:58

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Tarotkaarten tekenen
BerichtGeplaatst: 10-09-2010, 21:37:23 
Groentje
Groentje

Hallo,,,

Ik was laatst de zolder aan het uitzoeken. En toen kwam ik mijn moeders oude tarotset tegen.
Ik moest toen meteen er aan terug denken dat ik uren vroeger die aan het natekenen
was toen ik nog heel jong was (9of10jr).

Sommigen waren echt heel mooi met houtskool.. En ik de rest van de avond maar aan het zoeken naar die tekeningen en nergens kunnen vinden natuurlijk!!:(..

Maar wel typisch dat je al op zo'n jonge leeftijd er mee bezig bent eigenlijk!! Want welk kind doet dat nou?:P
Als ik 1 vind scan ik hem ff ;)..

Dikke kus
SjelleZk

Berichtenonderwerp: Re: Tarotkaarten tekenen
BerichtGeplaatst: 11-09-2010, 11:14:02 
Reus
Reus

ik was op me elfde al bezig met het spirituele pad.

niet met tarot.. nooit wat mee gehad..

maar ik werd steeds vaker bezocht door een spirit en wist eerst niet wat het was.
hoorde steeds iemand lopen. of wrijven met zijn hand over vloerbedekking. en dan hoorde ik iets de trap op lopen..
de eerste paar keren riep ik na 5 minuten heel hard mijn moeder omdat ik niet beter wist.
later informeerde ik een lerares op de basisschool erover, en toen wist ik dus nog steeds niet wie of watr t was..
en toen ik haar dus informeerde.. toen zei ze probeer er eens mee te praten. ik zei zo: '' jah maar hoe dan? gewoon alles heel hard denken?
of moet ik een kaars eenzetten en dan bang worden omdat ik dan ineens iets groots tegenover me zie?'' toen zei ze: 'nee gewoon op jou manier'' en dus wist ik al wel wat ik moest doen door het zelf te raden (heel hard denken en hopen dat t aankomt bij de spirit :P) (die manier dus) zonder ooit maar enige info erover te kregen hebben. (en hoe wist ik dat het mijn opa was? nou hij was niet spraakzaam en dus kreeg ik foto's te zien. als eerste mijn oma. hij is de overleden man van die oma, en mijn oma heeft natuurlijk geen nieuwe vriend. das niets voor een oma. daarna kreeg ik een foto te zien van mijn moeder. de dochter van hun beide. (mijn oma en die opa.) en daarna nog een foto van een goede vriend van me, met veel positiviteit. maar waarom dat was..? ik heb zelf het vermoeden dat hij ermee wou zeggen dat het een echte vriend is en niet een neppe. en zo het ik toch wel enige conclusie kunnen trekken dat hij mijn opa is. ik heb het de spirit ook nog eens gevraagt voor de zekerheid. en toen niets, echt niets.. )

Berichtenonderwerp: Re: Tarotkaarten tekenen
BerichtGeplaatst: 11-09-2010, 22:56:47 
Feniks
Feniks

Mooie plaatjes na (willen) tekenen is vrij natuurlijk voor een (jong) kind.
Of dit nu plaatjes uit een boek zijn of plaatjes op een kaart maakt maar weinig verschil.
Leuk als je ze terug zou kunnen vinden :) kan de herinnering meer kleur geven

Douglas Adams

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00