Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 10:41:02

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: zomaar getypt...
BerichtGeplaatst: 26-06-2005, 01:33:01 
Kabouter
Kabouter

Hello stranger….

I see you from behind my little window. Yes, I can see you walking by… Tell me, stranger, what is it like? What is it like to be amongst the others? What is it like to be loved? Oh… I’m sorry, stranger… I would find out for myself, but these shackles keep me inside this room. It’s this little window that I am forced to use to view you and your friends. What is a friend anyway? I wouldn’t know… I think I was told that friendship means you have a special person to protect… and in return that special person protects you back. I wonder, stranger, how many friends do you have? I don’t seem to have any… These toys I keep in my room are precious to me and in this room I can protect them from anything… But they don’t talk back, they can’t protect me back… I’m all alone, stranger… Hmm? You don’t believe me? The toys are my company? I suppose so, but dear stranger… what good is a friend that can’t comfort you when you’re in pain? A friend that won’t stick up for you when you get in a fight? A friend that will leave you in the end..? I’m all alone in my room, stranger. I can’t leave this room on my own, but all I’d need to be set free is just one person… One person who would help me… It could be you, stranger…

….Stranger…? Oh… you went away… No worries… Maybe someone will come eventually… Maybe there will be someone who wants to set me free, who wants me to be their precious person… Maybe… But until then I’ll be here, in my room… watching you… envying you…

uhm ja.... ik typte het in ong. 15-20 mins... ging bijna als vanzelf..

Berichtenonderwerp: Re: zomaar getypt...
BerichtGeplaatst: 26-06-2005, 08:59:42 
Groentje
Groentje

'k vind het een mooi stuk tekst...heel mooi geschreven..erg gevoelig ook..enne...misschien moet je je eens wat verdiepen in automatisch schrift...want als je zegt, dat het bijna automatisch gaat...ben je daar misschien wel erg goed in?!

BerichtGeplaatst: 26-06-2005, 12:44:16 
Kabouter
Kabouter

wat is dat, automatisch schrift?

BerichtGeplaatst: 27-06-2005, 15:57:11 
Kabouter
Kabouter

http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?t=90 :wink:

- Pocahontas -

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00