Hey,
Sommige weten het al. Ik ben het hele weekend aan het knutselen geweest en kom even de vruchten ervan tonen
Momenteel ben ik bezig aan een Necrons Monolith. Dit is een toren uit het spel Warhammer (als je meer wilt weten kun je het vragen of gewoon even googlen). Het is voor mijn vriend, al weet ie het al. Maar hij heeft het nog iets zo ver afgezien als dat hij nu is.
Dit is de zijkant/achterkant
Dit is de voorkant. Achter die zwarte deur zit een "portal" (al moet ik die nog maken)
Ik kwam op het idee om deze te maken, omdat mijn vriend Necrons speelt en graag die Monolith wil hebben, maar als je de originele doos koopt, ben je 50 euro kwijt en zit er een lelijke groene diamant bij (de kleur maakt dat ie leuk is, maar voor de rest), althans diamant... Het is meer een vaag soort figuur. De kanonnen komen er ook nog in, maar hoe die eruit komen te zien, don't know yet. Misschien met rietjes...
Dit is de origineel.
Mijn vriend wil alle groene elementen blauw hebben, dus zou het probleem vol worden met die doos, aangezien er maar een kleur in zit (groen dus).
Ik vind dat mijn creatie redelijk op het origineel lijkt, alleen wil ik die lelijke kammen aan de zijkant er niet op maken, maar iets anders. Ach we zien het wel.
Wat vinden jullie er van?