Ik ben al een tijdje bezig met fotos maken zo maak ik die dus ook op onze eigen Chakra Feesten die we 1x in de maand organiseren en daar is zoveel goeie energie te vinden en ook veel aparte foto's dus
Hier wat foto's uit mijn collectie :
Spiritueel weekeind Austerlitz Hilversum 2006
Bij deze fotos heb ik gevraagd of er entiteiten op de foto willen komen wel alleen de vriendelijke het is op een oud militair kampp gemaakt en daar was het druk op de bovenste eerste foto zie je een bewegende orb.
---------------------------------------------------------------------------------
Deze vrolijke vriend verscheen op me kamer nadat hij met zijn energie door die van mij wasgekomen vroeg ik hem om op de foto te komen :
Zijn energie voelde wel heel raar moet ik zeggen vroeger dook ik onder me dekens nu doe ik het licht uit en vraag of ze op de foto willen komen
-------------------------------------------------------------------------------------
Dit is bij een maat van mij in zijn tuin ik wou hem laten zien dat ik ook met zijn toestel foto's kon maken en hij stond versteld :
-----------------------------------------------------------------------------------
Tot slot een foto van een kerel die staat te dansen op 1 van onze chakra feesten ik vind het een hele aparte foto iig :
En zo kan ik uren doorgaan maar ik ga niet heel de site bezetten met mijn foto's das een beetje overdreven.
Ik moet zeggen dati k zelf eerst heel sceptisch hier tegenver stond maar ik hb het daarom ook denk ik moeten ervaren ik ben ermee in onderzoek en ben er wel achter dat je ze kunt roepen voor een foto te maken. Maar daarintegen is het geen spelletje van jeej ff foto's maken van entiteiten want zoals met de mensen zijn er altijd goeie en slechtere die er rond lopen (zweven0 dus pas e rmee op.
Als ik foto's maak brengik altijd de entiteiten naar het licht samen met mijn gids.