Wat een lieve dieren allemaal, I love pets! =D Ze zien er allemaal zo knuffelig uit, dus jullie mogen ze allemaal een knuffel van mij geven. :p
Dit zijn mijn huisdieren:
PlukTja.. wat valt er over te vertellen, terror kitty. Ze is geboren op 22 augustus 2007 en ze wordt dus nu bijna 4 jaar. We hebben haar gekregen toen ze zes weken was. Heel grappig verhaal trouwens! We waren opzoek naar een kitten en een ex-klasgenoot (basisschool) had 1x in het jaar een nestje. We waren vrij laat in het seizoen, waardoor er niet zoveel kittens waren en de weinige die er waren, waren al vergeven. Ik dus op de gok die klasgenoot opgebeld en die moeder zei dat ze net op weg was om de camera te pakken. We mochten meteen langskomen om er 1tje uit te zoeken.
Zo zag het monstertje eruit toen ze voor het eerst bij ons kwam, ze wilde niet stil staan dus het is wat bewogen:
Dit is Pluk in haar "Ik ben absoluut niet eigenwijs, ik wil alleen maar mijn eigen zin door drijven" periode:
En zo is Pluk nu:
Dit is haar 1e nestjes, ze gaat volgende week of de week daar op bevallen van haar 2e en laatste nestje. Ze hebben allemaal super aardige eigenaren en we krijgen nog vaak berichten en foto's:
SnoesSnoes was echt mijn kat, ik ben met haar opgegroeid. Ik heb haar uitgezocht in het asiel. We gingen op een dag dat ze gesloten waren, maar we mochten wel buiten om naar het buitenverblijf. Toen ik bij de tralies ging zitten begon ze met mijn hand te spelen en toen besloot ik dat ik die kat wilde en onthield ik de kleur halsband, rood, en het nummer, 8. De volgende dag gingen we weer naar het asiel toe en ik moest perse met die kat naar huis toe, dus zo kwamen we aan haar.
Helaas is ze op 17 december 2010 overleden aan botkanker. Dat blijft het vervelende aan huisdieren, ze kunnen je nooit precies vertellen wat er aan de hand is. Ze had al heel lang last van die poot en de dierenarts dacht dat het artritis was, de medicijnen hielpen. Zo heeft ze nog drie jaar door gelopen, maar toen begon haar poot op te zetten en na de rontgenfoto's bleek ze uitgezaaide botkanker te hebben. Twee weken later was ze weg.. We hebben haar laten inslapen, omdat we dat wel zo humaan vonden. Gelukkig had onze dierenarts de optie dat we haar thuis in mochten laten slapen, dus ze is met ons op de bank om haar heen gestorven. Precies op de dag dat ze 16,5 werd.
Dat deed ze het liefste, slapen in de zon: