Hoi allemaal,
laat ik me als eerste even voorstellen.
Ik ben "teardrops" en ben via google bij deze website terecht gekomen.
Ik ben 23 jaar en woon samen met mijn superlieve vriend
Eigenlijk heb ik van heel jongs af aan al "rare" gebeurtenissen meegemaakt, maar nu ik ouder
word en dingen op spiritueel gebied begin te begrijpen, lijkt het alsof ik het steeds vaker meemaak.
Ik heb een tijdje terug een "visioen" (zo noemt mijn vriend het) gehad, over de broer van mijn vriend.
Ik had steeds de sterke drang om iets te moeten tekenen, in de periode dat de broer vermist werd.
De tekening/visioen ging als volgt :
Een persoon stond in een rioleringstunnel, met een heel klein laagje water erin eigenlijk tot aan zijn enkels ongeveer. De tunnel was aan de binnenkant blauw en paars gekleurd en er stonden letters op de muur (ik weet nog steeds niet precies wat er stond) en deze persoon kon ik niet goed zien omdat aan het einde van die rioleringstunnel een heel klein beetje licht scheen dat ZO fel was, dat ik de persoon alleen maar in schaduwvorm zag, ik kon nog net zien dat hij een rugzak droeg.
.....
anderhalve week later, werden we gebeld door de moeder van mijn vriend, dat haar zoon (de broer van mijn vriend) terecht was, helaas overleden. Hij was in een sloot gevonden van een meter diep, met zijn rugzak op. Nou blijkt dat als je op die plek staat je recht in een rioleringsbuisje kijkt, en in de zomer groeien er altijd paars/blauwe bloemetjes rond die sloot.
...
Nu de reden van mijn post, een paar weken later was mijn vriend samen met zijn beste vriend, de verjaardag van zijn beste vriend aan het vieren. Tijdens dat "feestje" heb ik een foto van hun 2 gemaakt tijdens het tafelvoetballen. Nou moet ik wel zeggen dat er niemand rookte in de omgeving, dat mag daar niet binnen, en de open haard (die er normaal gesproken aan staat) stond ook uit. en het ziet er eerlijk gezegd in mijn ogen niet uit alsof het een flits is. Wat vinden jullie van deze foto? Zou het kunnen dat zijn grote broer hem stiekem toch een handje geholpen heeft? Ik heb voor het gemak ook even een ingezoomde foto erbij gezet.
Liefs Teardrops.
Ingezoomde versie