Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-11-2024, 20:40:02

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 329 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 113 14 15 16 1722 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: lichtbollen
BerichtGeplaatst: 29-01-2006, 14:17:51 
Groentje
Groentje

Jammer dat er zoveel verschillende gedachten zijn over deze lichtbollen. Ik weet pas korte tijd van deze lichtbollen en de discussie hierover. Nu wil het "toeval" dat juist op dit moment dit enorm sceptisch persoontje een foto heeft met daarop personen en een aantal lichtbollen. Ik moet er wel bij zeggen dat ze zijn gefotografeerd op een moment nadat we met een aantal mensen bij elkaar waren die hier absoluut open voor staan. ( ook hier weer: foto daarvoor en daarna niet aanwezig...) Ik dacht: nu ga ik eens kijken wat er over op het forum wordt gezegd, kijken of ik dan weet wat ik erover moet denken. Maar de discussie is hier net zo'n chaos als in mijn hoofd :wink: . Ik denk dat iedereen ook hier weer zijn/haar eigen waarheid moet zoeken. Ik ben er in iedergeval nog niet uit, en ga niet uit van iets wat een ander vindt of denkt, takes some time, I suppose...

Berichtenonderwerp: vreemde fotos....wie helpt...
BerichtGeplaatst: 29-01-2006, 15:41:54 
Groentje
Groentje

hallo ik heb vh weekend erg gezellie gehad met vriendinnen lekker gek gedaan etc nu heb ik erg vreemde fotos waaronder...veel van die lichtbollen...en ook een hele gekke witte waas over ons heen weet iemand wat dit is??? ???

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
op dat meisje in t zwart haar jurk en boven naast haar hoofd..

Afbeelding
naast meisje in zwart

Afbeelding
eentje achter mij met witte jurk en eentje een grote bij meisje met spijkerjas...

Afbeelding

hmzzz ik weet niet of dit iets is of dat het door mijn camera komt weet iemand dit???????

gr debbie

Berichtenonderwerp: Re: vreemde fotos....wie helpt...
BerichtGeplaatst: 29-01-2006, 16:58:29 
Groentje
Groentje

Volgens mij.. zijn het entiteiten! :) Maar ik weet er verder ook niet heel veel over, dus kan je niet helpen...

xxx

BerichtGeplaatst: 29-01-2006, 17:03:33 
Elf
Elf

Ik kan in ieder geval een verklaring geven voor de orb's. De flits weerkaatst in de tv achter jullie en die weerkaatst weer tegen de lens aan. Voor die waas heb ik niet gauw een verklaring.

BerichtGeplaatst: 29-01-2006, 18:53:04 
Groentje
Groentje

ja ik vind t erg vaag niks bijzonders dus???

Berichtenonderwerp: ik heb ze ook...
BerichtGeplaatst: 30-01-2006, 00:07:33 
Kabouter
Kabouter

:lol: net als een aantal van jullie...heb ik sinds kort bolles op de foto...

ik zal er 2 laten zien waarvan ikzelf niet goed weet wat k erover moet zeggen...
gezien de verdeeldheid hieroo zal er ook niet echt een helder antwoord uitkomen...(ieder zn eigen waarheid geldt ook hier weer...) maar k wou ze toch ff laten zien...

Afbeelding
(let vooral nie op de rest van de foto he... :P ...)
Deest is gemaakt op personeelfeessie dat we hadden...in deze ruimte werd niet gerookt...

Afbeelding
Deze foto is gemaakt op een bruiloft..uiteraard met rookerietus...maar k vond de vlek bij die man op de rug ontzettend afwijken van de overige...

wat is jullie mening...

Afbeelding

BerichtGeplaatst: 30-01-2006, 09:09:39 
Reus
Reus

Hallo lieve kijkbuiskinderen,

Gezien er nogal veel topics zijn over lichtbollen en andere vreemde verschijnselen op foto's, heb ik besloten er 1 topic van te maken.
Hier kunnen alle foto's gepost worden die over dit soort verschijnselen gaan, uiteraard ook de replys op elkaar worden hier gepost.

Groeten, moderator Nemesis

BerichtGeplaatst: 02-02-2006, 12:45:41 
Elf
Elf

Afbeelding

BerichtGeplaatst: 05-02-2006, 18:02:09 
Nimf
Nimf

Hier nog een stukkie over lichtbollen :)

Verklaringen voor lichtbollen [Naar top]
(Lichtbollen die niet stoffelijk te verklaren zijn.)

Lichtbollen zijn energieën die een ronde vorm aannemen. Wat die energieën zijn kan verschillen van bol tot bol.
Veel lichtbollen zijn simpelweg energieën die daar aanwezig zijn. Foto's die genomen worden van heftige situaties (bv crisis) of in situaties waar heftige of sterke emoties aanwezig zijn vertonen vaak lichtbollen. Ook worden lichtbollen gebruikt om energieën te vervoeren van de kosmos naar de aarde en omgekeerd. Daarnaast kunnen lichtbollen met energieën nog talloze andere redenen hebben om aanwezig te zijn. De bolvorm van een lichtbol is een universele vorm die voor allerlei energieën gebruikt kan worden.

Ook geesten en spoken die geen gedaantevorm hebben aangenomen, vertonen zich vaak in de vorm van een bol. Dat is voor hun gemakkelijker en kost hun minder moeite dan het aannemen van een gedaantevorm.

Ook worden er lichtbollen gezien bij het ontstaan van graancirkels. Hier functioneren ze als het penseel van een schilder of de hamer van een timmerman. Het lijken dan instrumenten te zijn om op afstand een graancirkel te maken. Wel hebben deze lichtbollen een andere structuur en textuur dan andere lichtbollen.

Naast deze bestaan er wellicht andere verklaringen, maar tot op heden hebben we daar geen aanwijzingen voor gehad.

Geen verklaring!
Lichtbollen worden ook wel eens vergeleken met bolbliksems (vuurbollen/vuurballen). Deze zouden ontstaan bij onweer, bliksemontladingen. Deze vuurbollen zijn voor iedereen gewoon normaal zichtbaar, en bij aanraken verbrand je jezelf. Dit is niet paranormaal, maar een gewoon natuurkundig verschijnsel. Vuurbollen kunnen kilometers over het landschap afleggen. Lichtbollen zijn totaal anders dan deze bolbliksems en hebben als enige overeenkomst het uitstralen van licht in ronde vorm.

vision

BerichtGeplaatst: 06-02-2006, 11:47:42 
Groentje
Groentje

Hey,

Ik ben hier voor het eerst, en ik het meteen een foto voor jullie:
Wie kan mij er iets meer over vertellen? Hij is gemaakt in duinrel en ik zit in de achtbaan, en rechtsboven zie je een man, die daar eigelijk niet kan zijn, want hij zweeft boven de achtbaan.
Ik hoop dat ik de foto zo goed hebt geplaats.

Afbeelding

Veel liefs Marieke.

BerichtGeplaatst: 06-02-2006, 12:01:09 
Groentje
Groentje

Afbeelding[/b]

BerichtGeplaatst: 06-02-2006, 15:03:29 
Elf
Elf

@marieke
tot zover ik kan zien, ist gewoon een lange man in het achtbaanwagentje.....

BerichtGeplaatst: 06-02-2006, 16:07:08 
Groentje
Groentje

Hey,

Bedankt voor je reactie.
Ja wel een heeeele lange man dan.

Veel liefs Marieke.

BerichtGeplaatst: 06-02-2006, 17:18:28 
Nimf
Nimf

"Foto van Zwevende man bij Duinrell achtbaan"

De baan van Duinrell kennende hoeft die man niet echt lang te zijn. De plek waar de camera staat is op een punt waar de baan namelijk ook laag over de grond gaat. ;)

groetjes,

Thierry

BerichtGeplaatst: 07-02-2006, 11:09:01 
Nimf
Nimf

Misschien is de foto bewogen? zodat de man van bijv 2 karretjes ervoor nu op je foto staat? Zown reus in de achtbaan: ten eerste: dan issie wel heel erg reus en zo degene van de foto dat moeten weten 2: zown reus van een man mag niet eens in een achtbaan :wink:

xxx Indira

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 329 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 113 14 15 16 1722 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00