grey-turtle schreef:
Net zoals angel en roy durf ik me wel eens te laten gaan met freestyle dancing, vooral als de muziek me kriebelt en roept. Alleen stop ik er veel energie in en ben ik na een tijdje snel vermoeid.
freestyle dancing vind ik een mooie term
lekker alles los en gaan vind ik . vermoeidheid: ja typisch, ik heb het ook wel. laatst op een feest in amersfoort merkte ik maar weer dat mn conditie wat gezakt was ofzo,
zweten daar na 20 minuten al, ongekend. maar meestal als ik tijdje doordans komt die energie wel weer terug gelukkig..ik zorg gewoon dat ik goed dooradem en in mn lichaam blijf , word t wel wakker allemaal na uurtje ofzo
Citeer:
het lijkt wel of dat dansen me energie geeft, geen fysieke maar geestelijke dan
ja vind ik ook zeker zeg...als ik ervoor opensta tenminste..heerlijk gewoon. ik weet niet hoe dat met jullie is maar ik heb snel de neiging om veel met energie balanceren enzo te werken tijdens dansen, gaat bijna vanzelf eigenlijk. soms een soort auramassage voor mezelf llijkt het wel, zo'n flow waar ik dan inzit.
Citeer:
het is me welmer dan eens overkomen dat ik door gedanst heb tot ik letterlijk flauwviel van vermoeidheid..
wow dat klinkt wel errug heftig... is dat dan een soort van overgave waar je inzit, of trance ofzo?
Citeer:
@ Machiel: Ik zal mijn teennagels rood lakken!
hahaha
zal er op letten
Citeer:
meestal op mijn kamer lekker gek doen op de muziek die jij leuk vind
haha jaa op je kamer.. ik ook !
wat bedoel je met 'muziek die jij leuk vind' ?
Citeer:
maar je moet wel ff het ritme vinden ha ha ha ha
drum en bass feesten heb ik nog nooit bezocht, wil ik nog steeds s doen..is echt muziek om alle kanten op uit je dak te gaan vind ik
het lijkt mij eigenlijk best leuk iets met dans te doen, als anderen dat leuk vinden of een toffe plek weten , mss is het dan leuk die te posten?
i'll give it a try first
wat betreft 'blote voeten dansavonden' ... volgende week vrijdag weer 1 in amersfoort....ohyeah. mensen die toevallig ook zin hebben welkomm
(
http://www.lifeforcefitness.nl/agenda.htm en dan Blissco)
mss ga ik volgende week ook wel naar 'sonic sundays' (
http://www.yogamoves.nl/ nog nooit geweest daar....ben benieuwd.
groetjes
Machiel