Eibhlin schreef:
Wel ja zoals ik dus zei, er staat "alternatieve". Dus niet precies hoe ze zich toen kleden he, lijkt me logisch ook. Toen liepen ze niet met lederen korsetten en tandwieletjes op hun broek.
Ik denk dat je eroverheen gelezen hebt dat ik zei "gebaseerd op" en niet "precies hetzelfde als". Kan gebeuren.
Maar er zijn ook genoeg steampunks die geen tandwieltjes hebben hoor
Je moet niet denken dat ze per se allemaal een halve cyborg zijn. Zijn er genoeg die het simpel houden met een hoge hoed enzo.
Eibhlin schreef:
K vind het wel een mooie stijl, je ziet er veel op castlefest altijd. Jammer genoeg wel heeeel duur die kostuums.
Nou zoals ik het zie, zitten er een heleboel creatieve mensen tussen. Die doen het niet duur, die kopen alle materialen uit goedkope winkeltjes, of die krijgen ze gratis als iemand ze toch al weg ging gooien. Veel mensen hebben hier de voorkeur bij niet alleen omdat ze creatief willen zijn, maar ook omdat ze zelf helemaal willen beslissen hoe ze eruitzien. Als je een 'setje' kleding koopt, dan kun je niet helemaal zelf beslissen hoe jouw personage eruitziet.
Als je al een personage bent he, veel mensen zijn gewoon zichzelf, net als gothics die zich anders kleden maar geen personage aannemen.