Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 08:35:35

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Wie zou...
BerichtGeplaatst: 18-08-2005, 13:25:36 
Dwerg
Dwerg

zijn vorige levens willen zien.

Persoonlijk ben ik er wel benieuwd naar, maar ik weet dat ik het nog niet mag weten.

Berichtenonderwerp: Re: Wie zou...
BerichtGeplaatst: 18-08-2005, 13:26:50 
Reus
Reus

Om bepaalde emotionele blokkades die niet uit dit leven kwamen op te lossen heb ik regressie gedaan een jaar of twee/drie terug. Lees hier maar als je interesse hebt: http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?t=351

Liefs
Kim

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 18-08-2005, 13:29:04 
Dwerg
Dwerg

die had ik ook gelezen. Ik vond het heel erg mooi.

If my name is too long use: saiyan or onbe.

http://hsper.web-log.nl

BerichtGeplaatst: 18-08-2005, 19:24:16 
Groentje
Groentje

mmm is het niet eerder, wie zou zich bewust durven te zijn van zijn andere levens, levens die zich ook NU afspelen op andere bewustzijnsniveaus

maitreya

BerichtGeplaatst: 18-08-2005, 19:34:36 
Reus
Reus

Je kan ook veel negatieve gevoelens terugzien en pijnlijke momenten zelfs herbeleven. Misschien dat je er iets kan vinden in de topics en antwoorden van green dragon, omdat i kweet dat hij daar last van heeft (gehad).

BerichtGeplaatst: 19-08-2005, 01:57:45 
Nimf
Nimf

Ook ik heb een verhaal hier neer gezet van mijn vorige leven.
Verder zou ik niet terug willen en ik weet dat ik het ook nog niet mag weten.
Het enige detail dat ik van een ander leven weet is dat ik een leven heb gehad als mens tussen de wolven als ik het goed begrijp.
Heb naast paarden ook heel wat met wolven namelijk, en dit laatste snapte ik niet helemaal maar heb ik nu wat flarden van om het te verklaren! :)

BerichtGeplaatst: 19-08-2005, 09:05:44 
Groentje
Groentje

Darkwolf schreef:
Ook ik heb een verhaal hier neer gezet van mijn vorige leven.
Verder zou ik niet terug willen en ik weet dat ik het ook nog niet mag weten.

Is het niet aan jou zelf darkwolf, of je bewust word van iets of niet, en er dus zelf voor kiest of je bewust wordt wat een zielsfragment op een ander bewustzijnsniveau ervaart of niet en hoe dat, verweven is met jou leven NU.

Iets niet mogen is niets nders dan een beperking die we onszelf opleggen, uit angst om dingen onder ogen te komen en daar de verantwoordelijkheid voor te nemen

maitreya

BerichtGeplaatst: 19-08-2005, 09:22:47 
Reus
Reus

maitreya schreef:
mmm is het niet eerder, wie zou zich bewust durven te zijn van zijn andere levens, levens die zich ook NU afspelen op andere bewustzijnsniveaus

maitreya

Dat ligt er maar net aan wat je gelooft of welke naam je het beestje geeft. Vorige levens of andere levens. De vraag van onbekendesaiyan blijft hetzelfde.

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 19-08-2005, 09:27:48 
Reus
Reus

maitreya schreef:

Iets niet mogen is niets nders dan een beperking die we onszelf opleggen, uit angst om dingen onder ogen te komen en daar de verantwoordelijkheid voor te nemen

maitreya

Dat denk ik niet. Je krijgt wat je aankunt. Of je het nou wil of niet. Dus als je ergens niet naartoe geleid wordt, kan het inderdaad angst zijn of dat je het simpelweg nog niet aan zou kunnen. Maar aangezien we in onze ziel WEL weten wat er in vorige, of zoals jij het misschien liever bestempeld, andere levens is gebeurd, maakt het niet eens uit of we het in dit leven op een bewust niveau weten. Tenzij we er zelf naar op zoek gaan om oplossingen te zoeken.

Als je van je moeder niet met je vingers aan de hete theepot mag zitten, legt ze je dan een beperking op, of beschermt ze je dan? Zo is het ook met niet aardse dingen.

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 19-08-2005, 09:40:16 
Groentje
Groentje

Als je van je moeder niet met je vingers aan de hete theepot mag zitten, legt ze je dan een beperking op, of beschermt ze je dan? Zo is het ook met niet aardse dingen.

Hoe kan ij weten dat het als beschrming is bedoelt, als je niet begrijpt dat die theepot heet is, omdat je dat nooit bewust hebt ervaren???

Ik zie dat dan ook als een beperking die de moeder het kind oplegt, een beperking vanuit een angst van de moeder. Ze kan het kind ook op een andere manier laten ervaren waarom ze er niet aan mag komen

maitreya

BerichtGeplaatst: 19-08-2005, 09:44:37 
Reus
Reus

maitreya schreef:
[i]Hoe kan ij weten dat het als beschrming is bedoelt, als je niet begrijpt dat die theepot heet is, omdat je dat nooit bewust hebt ervaren???

Ik zie dat dan ook als een beperking die de moeder het kind oplegt, een beperking vanuit een angst van de moeder. Ze kan het kind ook op een andere manier laten ervaren waarom ze er niet aan mag komen

maitreya

Echt waar? Sorry, maar soms mag je mensen best vertrouwen als ze zeggen dat die theepot heet is en dat je dat beter niet kan doen. Als het kind vervolgens het hete water over zich heenkrijgt en de rest van zijn leven met een compleet verbrand gezicht door het leven moet gaan...dan is dat zeker een les die hij heeft moeten leren?

Soms mag je ook best dingen aannemen en hoef je ze niet te ervaren. Je moet alleen wel voor jezelf een grens trekken. En dat van dat hete water, dat is vast geen angst van die moeder, maar kennis van kokend water.

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 19-08-2005, 09:46:12 
Nimf
Nimf

Het is voor dat kind op dat moment niet belangrijk dat het water warm is. Wanneer het ouder is en bewust dan zal hij of zij het zelf merken op een andere manier.

BerichtGeplaatst: 19-08-2005, 14:43:49 
Reus
Reus

Kimminita schreef:
maitreya schreef:
[i]Hoe kan ij weten dat het als beschrming is bedoelt, als je niet begrijpt dat die theepot heet is, omdat je dat nooit bewust hebt ervaren???

maitreya

Soms mag je ook best dingen aannemen en hoef je ze niet te ervaren. Je moet alleen wel voor jezelf een grens trekken. En dat van dat hete water, dat is vast geen angst van die moeder, maar kennis van kokend water.

Volgens mij zou er ook angst mee gepaard kunnen gaan bij de moeder dat er iets overkomt met dat kind. Er is idd een kennis van kokend water en daarop zal die angst gebaseerd zijn.

BerichtGeplaatst: 19-08-2005, 17:26:27 
Nimf
Nimf

maitreya schreef:

Is het niet aan jou zelf darkwolf, of je bewust word van iets of niet, en er dus zelf voor kiest of je bewust wordt wat een zielsfragment op een ander bewustzijnsniveau ervaart of niet en hoe dat, verweven is met jou leven NU.

maitreya

Hier sla je de plank helemaal compleet, pontificaal en volledig mis.
In mijn persoonlijke situatie wordt hier geen beperking opgelegd.
Niet door mezelf, of door iemand anders.
Beperking en angst is geen issue.
Het is gewoon van mijn hogerbewustzijn weten dat ik meer nog niet nodig heb.
De gevolgen en vooral de impact van het mengen van vorige levens energieen in het hier en nu is gigantisch.
Je hebt echt geen idee gewoon.
Desondanks dat ik wel mijn vermoedens had was de impact echt gigantisch.

BerichtGeplaatst: 19-08-2005, 20:59:28 
Groentje
Groentje

Hier sla je de plank helemaal compleet, pontificaal en volledig mis.

Ik wist niet dat we slagbal aan het spelen waren. :lol:

De gevolgen en vooral de impact van het mengen van vorige levens energieen in het hier en nu is gigantisch.
Je hebt echt geen idee gewoon

Hoe ben jij er zo zeker van dat ik er geen idee van heb, hoe de werking is van zielsfragmenten vanuit andere dimensies in het NU en de verstandelijke of lager bewustzijnverwerking van de mens??? Vind het knap van je dat je voor mij in kan vullen van wat ik weet en wat niet

maitreya

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00